Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PonyParkCity!

 
Profiel   

Trucjes aanleren zou ik zelf nooit doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 20:28 



 
Profiel   

Achja, was toen 6\7. Vergeef me :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 20:30 



 
Profiel   

Ja ik vergeef het hoor haha ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 20:32 



 
Profiel   

Dankje |o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 20:33 



 
Profiel   

Ah, ppc. De reden om een discussie met me aan te gaan. Ik walg van de manier hoe er met die beesten omgegaan word. Typ op Google Ponyparkcity op en je komt op pagina's met filmpjes of groepen met lovers van pony's, waar heuse ruzies ontstaan om uit te vechten van die de pony meer houd. Ook ben ik uiteraard erge fan van het zonder zadel rijden... alle pennydames die er heilig van overtuigd zijn dat zonder zadel de enige goeie oplossing is en dat zij toch wel de bijzonderste band met pony hebben. Ik ben zelf 12 jaar oud, 1.70 en 39 kg.. moet er toch echt niet aan denken om op zo'n klein beest rond te hobbelen. Erg jammer voor de diertjes, ik hoop dat dit park ooit voorgoed gesloten word. Mij zie je daar nooit. Moge die paardjes ooit rust vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 21:21 



 
Profiel   

Hoi hoi
Ik wou even wat toevoegen aan dit topic,
Mijn Vriendinntje van 11 jaar is laatst naar ponyparkcity geweest. Ze heeft een extra pony gehuurd omdat ze met een vriendinntje daar was. Nu was er blijkbaar een nieuwe regel dat je een rijpony krijgt maar als je een pony huurt krijg je een loop pony. Maar zo’n extra pony huren kost ook 25 euro per dag ofzo toch? Ben ik nou de enige die het heel erg raar vind om 25 euro voor een pony te betalen waar je niet eens mee mag rijden? En weet iemand iets van deze nieuwe regel? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 22:51 



 
Profiel   

Hoi,
Ja, er zijn dit seizoen een aantal nieuwe regeltjes gekomen. Eerder hadden alle pony's groot of klein een blauwe halsband om.
Sinds dit jaar werken ze met verschillende kleuren gebaseerd op lengte en gewicht.
Zwaarder dan 60 kilo of langer dan 1.70 mag je niet meer rijden.
De banden zijn verdeeld in oranje (groot), groen (middelmaat), blauw (klein), bruinachtig (looppony) en zwart (reserve pony, hiervan weet ik ook niet precies de betekenis).
Op je ponykaart staat een schema met de lengtes en gewichten per categorie maar die heb ik zo even niet.
Dan heb je dus een huisjes kaart en een extra kaart. Hier betaal je per dag voor.
Intotaal mag je 3 pony's bij je huisje. Hiervan 1 uit de categorie oranje,groen of blauw(huisjeskaart) en bij de extrakaarten kun je alleen een blauwe pakken. Dan heb je ook nog de looppony's en die zijn gratis.
Hoe je de categoriën indeeld is eigenlijk grotendeels aan jezelf. Dus je kan als je wilt 3 met een blauwe band nemen of 1 blauwe en 2 looppony's alleen je mag maar 1 oranje of groene bij je huisje.
Ik hoop dat je vraag over deze regel bij deze beantwoord is :D

Ik ben momenteel redelijk op de hoogte over de nieuwe regels dus als je nog vragen hebt haha.

En vind 25 euro per dag inderdaad erg duur voor een kleine pony. Maargoed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 23:25 



 
Profiel   

Namira542 schreef
Hoi,
Ja, er zijn dit seizoen een aantal nieuwe regeltjes gekomen. Eerder hadden alle pony's groot of klein een blauwe halsband om.
Sinds dit jaar werken ze met verschillende kleuren gebaseerd op lengte en gewicht.
Zwaarder dan 60 kilo of langer dan 1.70 mag je niet meer rijden.
De banden zijn verdeeld in oranje (groot), groen (middelmaat), blauw (klein), bruinachtig (looppony) en zwart (reserve pony, hiervan weet ik ook niet precies de betekenis).
Op je ponykaart staat een schema met de lengtes en gewichten per categorie maar die heb ik zo even niet.
Dan heb je dus een huisjes kaart en een extra kaart. Hier betaal je per dag voor.
Intotaal mag je 3 pony's bij je huisje. Hiervan 1 uit de categorie oranje,groen of blauw(huisjeskaart) en bij de extrakaarten kun je alleen een blauwe pakken. Dan heb je ook nog de looppony's en die zijn gratis.
Hoe je de categoriën indeeld is eigenlijk grotendeels aan jezelf. Dus je kan als je wilt 3 met een blauwe band nemen of 1 blauwe en 2 looppony's alleen je mag maar 1 oranje of groene bij je huisje.
Ik hoop dat je vraag over deze regel bij deze beantwoord is :D

Ik ben momenteel redelijk op de hoogte over de nieuwe regels dus als je nog vragen hebt haha.

En vind 25 euro per dag inderdaad erg duur voor een kleine pony. Maargoed.



Oke top bedankt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-18 04:56 



 
Profiel   

Ik vraag me af hoe groot die rijpony's dan zijn?
Ik dacht dat er alleen shets rondliepen in dat park.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-18 06:22 



 
Profiel   

Elke rijpony begint in het park als looppony. Dus zowel looppony's als rijpony's zijn er in groot en klein.
Laat ik voor de leuk dan maar even de grootste en de kleinste pony opnoemen.
De kleinste pony is Olaf, deze staat even overdreven gelijk aan een bull terrier, die is echt heel klein.
Dan heb je Chester en die is de grootste. Ik zou niet weten wat voor pony hij is maar ik gok op een beste c eigenlijk.

Het is zo raar want het vertekend best als je daar bent want ik heb als ik Chester zie net het idee als ik mijn bijrijpaard er naast zou zetten (161) dat Chester maar een paar cm kleiner is. Hardstikke onlogisch natuurlijk maar zo lijkt het wel.
Video over Olaf:
https://youtu.be/vXBVmkvSHdU

Video over Chester:
https://youtu.be/PJ3SVYiU_CU

En nu ik toch bezig ben met reclame maken _O- op dit yt account staan nog veel meer voorstelvideo's van pony's. Dus wie benieuwd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-18 07:36 



 
Profiel   

Afgelopen weekend naar PPC geweest. Als 34 jarige, hihi. Nu mijn zoontje 4 is heb ik een excuus om te mogen gaan :o
Als klein kind zelf ook ooit geweest.

Hebben super weekend gehad. Mooi weer, super strand, leuke pony’s.
Ik las al overal dat de huisjes oud waren en bedden hard. Dit klopt ook zeker maar omdat ik me er al wat op had voorbereid viel het me reuze mee.

Kinderen hebben zich goed geamuseerd! En zeker voor herhaling vatbaar.

Ik denk dat de meeste pony’s het echt wel goed hebben!
Als de ouders toezicht houden en een beetje met gezond verstand met de dieren omgaan!

Ik begreep dat ze pony’s mogen lenen. Onze ‘eis’ was enkel lief, hihi.
Onze 4e en laatste pony was Gerard en de juiste match <3

Iemand die meer info heeft over Gerard? Hoe oud? Al lang op PPC?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-18 20:07 



 
Profiel   

Gerard ken ik alleen van naam en kleur. Verder heb ik geen ervaringen met hem.
Weet je misschien zijn bandnummer? Daar is vaak van af te lezen hoelang hij al in het park is/hoe oud hij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 15:51 



 
Profiel   

Namira542 schreef
Gerard ken ik alleen van naam en kleur. Verder heb ik geen ervaringen met hem.
Weet je misschien zijn bandnummer? Daar is vaak van af te lezen hoelang hij al in het park is/hoe oud hij is.


Nee helaas. Heb net onze foto’s bekeken en allen zijn van andere kant genomen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 19:58 



 
Profiel   

Kun je misschien een foto sturen? Misschien kan ik kijken of ik hem herken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 20:00 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb al gezocht in You tube filmpjes en Gegoogled. Kom veel namen tegen maar geen Gerard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 21:28 



 
Profiel   

Nee klopt, ik was hetzelfde aan het doen haha. Kan nog wel even kijken in de ppc facebook groep.

Edit: found it! Bandnummer is 215. Bambi is 218 en al best wat oud en grijs. Dat geld ook voor Gerard, kan je natuurlijk niet de prcieze leeftijd geven maar ik denk dat hij wel al richting de 20 gaat. En is sowieso al wel 10 jaar in het park en denk zelfs wel al langer dan dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 21:45 



 
Profiel   

Namira542 schreef
Nee klopt, ik was hetzelfde aan het doen haha. Kan nog wel even kijken in de ppc facebook groep.

Edit: found it! Bandnummer is 215. Bambi is 218 en al best wat oud en grijs. Dat geld ook voor Gerard, kan je natuurlijk niet de prcieze leeftijd geven maar ik denk dat hij wel al richting de 20 gaat. En is sowieso al wel 10 jaar in het park en denk zelfs wel al langer dan dat.


Dank! 10 jaar of langer in het park, wowww!
Heel lief dier, raar dat zo weinig terug ziet in andere verhalen/filmpjes.

Wil dat zeggen dat hoe lager het nummer, hoe langer in het park?

Eedit; als ik zoek op bandnummer 215 dan zie ik op you tube kanaal van hugenppc lover de naam Kiko ook een zwart bonte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-18 05:52 



 
Profiel   

Klopt ik heb me verkeken het is 214 sorry haha.
Nou, dat weten "we" niet zeker maar het is er wel een beetje van afteleiden welke wat ouder zijn en welke wat jonger.

Voorbeedje is:
Jans 120, Bambi 218 en Gerard 214 zijn al wat ouder en hebben een laag nummer. Terwijl Duo 407 heeft en vergelijkbaar net zo lang als Jans etc in het park waren die 2 nu met pensioen zijn.

De pony's die er nu jaarlijks bij komen zitten als in de 600/700 en dat zijn allemaal best jonge pony's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-18 08:50 



 
Profiel   

Hey, ik heb een vraagje. Binnenkort ga ik naar PPC ik wil graag voor een grote oranje band pony gaan. Ik wil het liefst Elsa, Summer of Maxime maar weet iemand nog meer leuke waarvoor ik ook kan gaan?❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 13:49 



 
Profiel   

Elsa is niet meer in het park.

Wat voor pony zoek je? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 20:55 



 
Profiel   

Ik lees hier al een tijdje mee, en wat ik me nou afvraag hè...
Waarom koopt PPC niet gewoon een stel paarden in en maakt er HorseParkCity van. :+
Heb die grote meiden ook een paard om op rond te hobbelen en kunnen al die kleintjes worden ontlast en voor de kleine kindjes worden gebruikt.
Een tiental shires lijkt me persoonlijk enorm geschikt. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 21:07 



 
Profiel   

Ik hoop dat dat een grapje is.

Dat die vegan strike groep nog niet heeft ingegrepen hier zeg, na dat efteling drama.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 21:15 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Ik hoop dat dat een grapje is.

Dat die vegan strike groep nog niet heeft ingegrepen hier zeg, na dat efteling drama.


Ik zie niet in waarom dat een grap zou zijn? Waarom wel op ponies rondhobbelen en niet op paarden? Lijkt mij beter dan die grote meiden op die kleine ponies, zet er dan een paar grote stevige paarden tussen.

Dat er in dit park wat vraagtekens staan bij het dierenwelzijn is bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 21:21 



 
Profiel   

Mogen wel brave paarden zijn dan. Die zijn veel sterker en als er dan iets fout gaat... en dan moet je ook aantoonbare ervaring hebben vind ik dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 08:37 



 
Profiel   

Ouders die weinig tot niks van paarden weten en hun kind af en toe helpen op een manege, gaan rondlopen met een shire van 1000kg?

Aantoonbare ervaring? Hoe meet je dat en hoeveel ervaring is dan nodig volgens jou? Dat je een keer een paard hebt geborsteld? Dat je onderling een wedstrijd hebt gereden? Dat je eens per week rondhobbelt op een manege?

Nee, laten ze dat hele ppc gewoon opdoeken aub.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 08:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen