Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PonyParkCity!

 
Profiel   

LumosNox schreef
Hij loopt er al zeker rond sinds 1993 dus ja, als hij toen een jaar of 6 was minimaal is hij nu 30 :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze zijn haar in bloempot hebben geknipt in toen Collendoorn, dus misschien was dat zijn eerste seizoen?


En hij ziet er nog goed uit.


Hij loopt er al van voor 1993. Voor zover ik weet was dat niet zijn eerste seizoen en staat hij ook nog op beeldmateriaal van voor dat jaar.

Wel leuk om te zien dat hij nog leeft! Oude man ziet er nog prima uit! Vindt dat Black wel een oud hoofdje heeft gekregen. Hij had altijd zo'n mooi pittig kopje. Maar dat is ook al heul lang geleden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 22:25 



 
Profiel   

pien2010 schreef
Ik hoop dat je weet dat alle pony's weg gaan? :x



Helaas is dit alleen bij pretpark slagharen:(

Ik ben echt ANTI ppc vind het zo verschrikkelijk zielig voor de beestjes!
Veel te grote kinderen die erop gaan!
Pony’s worden bijna niet onder toezicht gehouden en krijgen alleen maar hobbelende kinderen op hun rug

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 22:45 



 
Profiel   

Maar eh ik ga jullie hier niet mee lastigvallen Haha veel plezier in dit topic! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 22:54 



 
Profiel   

Wow, de mensen die PonyparkCity met een manege vergelijken kennen dan blijkbaar alleen echt slechte maneges >;) Bij de manege waar ik rijd wordt er zoveel gelet op het welzijn van elk paard, dat het niet eens te vergelijken valt met PonyparkCity waar er zo weinig controle en overzicht is.

Gelukkig doen de meeste kinderen wel normaal met de pony's en geven ze echt om ze. In tegenstelling tot de medewerkers wie het pittig weinig boeit. Het probleem is dat veel kinderen zoveel van de pony's houden dat ze er ook nog op willen rijden, en zelf niet (willen) inzien dat ze er veel te groot voor zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 08:09 



 
Profiel   

TelmaB schreef
Wow, de mensen die PonyparkCity met een manege vergelijken kennen dan blijkbaar alleen echt slechte maneges >;) Bij de manege waar ik rijd wordt er zoveel gelet op het welzijn van elk paard, dat het niet eens te vergelijken valt met PonyparkCity waar er zo weinig controle en overzicht is.

Gelukkig doen de meeste kinderen wel normaal met de pony's en geven ze echt om ze. In tegenstelling tot de medewerkers wie het pittig weinig boeit. Het probleem is dat veel kinderen zoveel van de pony's houden dat ze er ook nog op willen rijden, en zelf niet (willen) inzien dat ze er veel te groot voor zijn.



Ja zeker waar! Een manege is ook zo iets anders dan Ponyparkcity,

Dat is wel waar idd vroeger als 10/9 jarige gaf ik ook ontzettend om de pony waar ik op reed en was het zelfs huilen toen ik van hem weg ging _O- Maar als klein kind is ppc ook geweldig maar in de loop van de jaren is mijn mening veranderd en vind ik het echt verschrikkelijk! Ik vind het echt raar hoe die pony’s soms door ouders worden mee gesleurd en vol worden gepropt! Te grote kinderen die erop rijden en toen ik er een paar jaar geleden was waren er eikels! Nou dat vond ik zo gek! Die pony’s propte zich er vol mee, eikels zijn echt heel slecht voor paarden als ze er te veel van eten. Maar anyway ik vind eigenlijk gewoon dat de pony’s weg zouden moeten gaan +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 08:47 



 
Profiel   

Die eikels zijn inderdaad vreselijk. Ik ben 1x een weekend geweest aan het einde van het seizoen. Die hoofden waren niet van de grond af te krijgen. |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 11:11 



 
Profiel   

er wordt blijkbaar een meer aangelegd bij ppc, dus met speeltoestellen ofzo, en daar omheen ruiterpaden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 08:18 



 
Profiel   

Ja, zoiets had ik ook meegekregen.. Dat meer was er geloof ik al maar dat gingen ze nu ook daadwerkelijk gebruiken. Denk niet dat ze het gaan gebruiken ook echt voor de pony's. Lijkt me geen heel erg veilig plan namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 21:11 



 
Profiel   

Ben zelf heel lang geleden ook 2 x in PPC geweest, weet iemand of Abelise en Jacobus nog leven en hoe het met ze gaat? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 10:18 



 
Profiel   

Leven allebei nog en zijn ook nog beide in het park.
Heb Abelise ook een keer gehad superleuk beesie, je kan wel echt aan Jacobus zien dat ie oud wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 11:39 



 
Profiel   

Namira542 schreef
Leven allebei nog en zijn ook nog beide in het park.
Heb Abelise ook een keer gehad superleuk beesie, je kan wel echt aan Jacobus zien dat ie oud wordt.


Ohh dankjewel voor de info! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 10:53 



 
Profiel   

hi! ik ben ook naar ppc geweest! ik vond het op zich wel leuk alleen ik had niet echt het gevoel da de pony's zelf het heel leuk vonden... Ik zelf vind paardrijden pas echt leuk als de pony's er zelf ook van genieten!

groetjes Emma!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 17:26 



 
Profiel   

Oke, zou ik mogen vragen welke pony je had?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 18:59 



 
Profiel   

Het is al een poos geleden dus ik weet niet meer hoe die heette...
Wel weet ik dat het een kleine grijze Shet was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 19:22 



 
Profiel   

ik mag geen ppc meer helaas :( . heel misschien kan ik dit jaar wel een week/weekendje mee met een vriendin, anders zit t er echt niet meer in voor mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 20:38 



 
Profiel   

Ohh, daar zijn er meer van haha. Jammer dat je het niet meer weet. Misschien kende ik hem, want er zijn best veel pony's met een lastig karakter.

Owwh wat Jammer horzieloverr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 21:39 



 
Profiel   

Toen ik 8/9/10 was ook altijd naar PPc geweest, vond het altijd top. Toen ik 11 was nog geweest, maar toen alleen een wandel pony gehad, lekker met mama samen aan de wandel.

De enige pony die ik me nog kan herinneren is een zwart met witte staart, daar had ik elk jaar een slotje op. Super leuk beestje, had ook mega veel energie. Altijd in volle galop op dat zandpad achter de huisjes, terwijl dat eigenlijk niet eens mocht :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 22:02 



 
Profiel   

Hahaha wat leuk! Daar zijn alleen ook meer van dus kan niet echt afleiden welke je bedoeld en dus zeggen of die er nog is etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 22:05 



 
Profiel   

Ik ga is even namen zoeken en kijken welke het kan zijn.

Kan me wel herinneren dat ik 1 dag een pony had die Peertje heette, wat super toevallig is. De band waar ik nu mee werk heet namelijk PEER :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 22:09 



 
Profiel   

@sheehan, was het een grote pony of wat meer midmaat? of gewoon klein?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 09:43 



 
Profiel   

Ik heb haar al gevonden, het is Sweety :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 15:27 



 
Profiel   

Awhjaa Sweety, die is er nog. Ze hadden inderdaad Peertje 1 en Peertje 2. Beide inmiddels overleden.
Peertje 1 in 2011 en Peertje 2 in 2013 of 2014.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 17:01 



 
Profiel   

ahh ja sweety! die ken ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 10:35 



 
Profiel   

[ img ]

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-18 08:52 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-18 08:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen