Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

aeres hogeschool (hippisch bedrijfskunde)

 
Profiel   

Oke ik heb dus werk gevonden dat ik wil doen, hippisch bedrijfskunde. Alleen ik weet niet of mensen deze opleiding hebben gedaan of willen doen of misschien zelf bezig zijn met deze opleiding want ik vraag me dus af hoeveel deze opleiding kost want ik kan het nergens vinden op de site. En als mensen nog meer leuke info hebben die niet op de site staat (en mindere dingen ofzo) dan zou het ook leuk zijn als die werd gedeeld :P

de opleiding: https://www.aereshogeschool.nl/opleidin ... zontalTab1

Ik doe alleen nu mavo en zoals het er nu uitziet haal ik daar mijn diploma volgend jaar mee :(:) maar je moet dus je vmbo diploma niveau 4 hebben voor de opleiding of je havo diploma maar ik snap dus niet helemaal hoe dit werkt dus als iemand dat een soort van kan uitleggen?

naja laat maar weten ik vind t ook gewoon gezellig om erover te praten :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:21 



 
Profiel   

De vereisten zijn MBO niveau 4 of HAVO diploma. Met VMBO (mavo?) kan je deze hbo diploma nog niet volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:43 



 
Profiel   

Dan zul je eerst een niveau 4 mbo opleiding moeten doen.

Je gaat van vmbo (voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs) naar mbo (middelbaar beroepsonderwijs) naar hbo (hoger beroepsonderwijs).

Dus even een relevante mbo opleiding zoeken en over 3 jaar kun je deze opleiding doen. Zelf heb ik eerst een niveau 4 veehouderij opleiding gedaan als tussenstap. Maar dierverzorging, paardenhouderij of alle andere groene opleidingen kan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:48 



 
Profiel   

Iloveiswan schreef
De vereisten zijn MBO niveau 4 of HAVO diploma. Met VMBO (mavo?) kan je deze hbo diploma nog niet volgen.



ja dat weet ik maar ik bedoel meer kan ik na mijn vmbo een havo diploma halen? of mbo 4?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:49 



 
Profiel   

Iloveiswan schreef
De vereisten zijn MBO niveau 4 of HAVO diploma. Met VMBO (mavo?) kan je deze hbo diploma nog niet volgen.


Dit klopt de eisen staan ook op de site van de school. Je moet vwo, havo met een bepaald profiel of MBO niveau 4 hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:49 



 
Profiel   

Emma_rebel schreef
Iloveiswan schreef
De vereisten zijn MBO niveau 4 of HAVO diploma. Met VMBO (mavo?) kan je deze hbo diploma nog niet volgen.



ja dat weet ik maar ik bedoel meer kan ik na mijn vmbo een havo diploma halen? of mbo 4?


Dat kan allebei je moet zelf kijken wat je het meeste aanspreekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:49 



 
Profiel   

Volgens mij heb je een opleiding gevonden en nog geen werk zoals in je OP.

Maar doe jezelf een lol en ga gewoon echte bedrijfskunde studeren aan een goede hogeschool, dan vindt je wel werk later ;) met zulk soort opleidingen kan je echt nergens werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:50 



 
Profiel   

Havo kost je nog 2 jaar. Een mbo opleiding 3 jaar. Net wat je beter past. Mbo is meer praktijk, havo natuurlijk echt schools.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:51 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Volgens mij heb je een opleiding gevonden en nog geen werk zoals in je OP.

Maar doe jezelf een lol en ga gewoon echte bedrijfskunde studeren aan een goede hogeschool, dan vindt je wel werk later ;) met zulk soort opleidingen kan je echt nergens werken.


Valt best mee, een hbo opleiding is een hbo opleiding. En de hippische sector is best breed. Denk aan werken bij de rabobank, pavo, evenementen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:53 



 
Profiel   

Annemeik schreef
verootjoo schreef
Volgens mij heb je een opleiding gevonden en nog geen werk zoals in je OP.

Maar doe jezelf een lol en ga gewoon echte bedrijfskunde studeren aan een goede hogeschool, dan vindt je wel werk later ;) met zulk soort opleidingen kan je echt nergens werken.


Valt best mee, een hbo opleiding is een hbo opleiding. En de hippische sector is best breed. Denk aan werken bij de rabobank, pavo, evenementen etc.



Precies dit! En deze studie is 70% bedrijfskunde en 30% paardgerelateerd dus zelfs na je studie hoef je niet perse aan het werk bij een paardgerelateerd bedrijf. Het verhoogd alleen de kansen in het werkveld binnen de hippische wereld

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:55 



 
Profiel   

Annemeik schreef
Havo kost je nog 2 jaar. Een mbo opleiding 3 jaar. Net wat je beter past. Mbo is meer praktijk, havo natuurlijk echt schools.


oke dankje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 09:55 



 
Profiel   

Bommeltje_ schreef



Valt best mee, een hbo opleiding is een hbo opleiding. En de hippische sector is best breed. Denk aan werken bij de rabobank, pavo, evenementen etc.[/quote]


Precies dit! En deze studie is 70% bedrijfskunde en 30% paardgerelateerd dus zelfs na je studie hoef je niet perse aan het werk bij een paardgerelateerd bedrijf. Het verhoogd alleen de kansen in het werkveld binnen de hippische wereld[/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 09:57 



 
Profiel   

onze dochter doet deze opleiding, ze zit nu in het eerste jaar en het bevalt haar goed.
wanneer je vragen hebt, mag je me gerust pb sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 16:49 



 
Profiel   

Ik volg momenteel deze opleiding en tot nu toe bevalt het me best goed!
Mocht je nog vragen hebben of nog meer dingen willen weten, mag je me altijd een berichtje sturen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 11:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen