Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Vriendin met laag budget

 
Profiel   

Knorretjee schreef
Ik ben nu ook van plan om alleen te gaan, maar hoe ga ik dat aan haar vertellen, want ik wil haar ook niet kwetsen. Want haar andere vriendin was ook al zonder haar op ponykamp gegaan (zelfde reden) en dat vond ze heel vervelend :o
Gewoon tegen haar zeggen dat je graag wil genieten van een goed georganiseerd ponykamp en dat er geen kampen zijn die goedkoper zijn dan 200 euro. Dit is ook heel normaal als je een weekje op kamp gaat, gebruik maakt van pony's, gebruik maakt van instructie, gebruik maakt van slaapplaatsen en te eten krijgt.

Je kan haar ook altijd met een betaalbaar voorstel voor haar laten komen maar ga alleen mee als je het echt leuk vindt. Op kamp maak je nieuwe fijne vriendinnen :-).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:24 



 
Profiel   

cobiie schreef
Maak een top 3 van kampen (of zoek er 1 uit) waar jij graag heen wilt en laat haar weten dat deze kampen voor nu je voorkeur hebben.

Geef haar dan een "deadline" om zelf een paar opties onder de 200 euro aan te dragen.

Wie weet vindt zij nog een leuk betaalbaar kamp, zo niet dan reserveer je 1 van je reeds uitgezochte kampen en kan zij alsnog besluiten wat extra geld opzij te leggen en ook naar dat kamp te gaan.

Heel goed idee dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:28 



 
Profiel   

MoppieFilou schreef
Laat haar anders zelf eens wat kampen opzoeken, die niet hoger zijn dan haar budget. Kijk eens tussen het lijstje wat jij leuk zou vinden. Als er eentje bij zit die je helemaal ziet zitten, doe je die, anders ga je alleen +:)+ .

Edit: Misschien komt ze dan ook tot het besef dat er echt geen leuke kampen onder de €250 zijn, en wilt ze toch nog wel wat bijleggen.


Dit :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen