Beginnen met youtube?!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 23:08

( ik weet niet of dit hier goed staat )

Hoiii
Ik heb jullie advies nodig :o
Ik heb een instagram account over mijn verzorgponys ( @thebestpownies ) en ik zit al een tijdje te denken om een youtube kanaal aan te maken, omdat het mij leuk leek om te vloggen en ik altijd leuke ideen krijg als ik video's van anderen bekijk.
Alleen....
Veel kinderen op school vinden het al kinderachtig dat ik een insta heb over pony's ( ik ben 14 en zit in de 3e ) en ik weet niet of ik dan wel youtube moet aanmaken.
Mijn vriendinnen enzo volgen mijn account ook en dan zouden ze ook youtube kunnen zien ( niet erg ) maar dan kan de rest van de klas ook alles zien.
Ik ben zegmaar een beetje bang voor de reacties, insta wordt nu gewoon normaal op gereageerd en de helft van m'n klas weet het niet eens, maar mijn klas vorig jaar wel en die hadden het er ook steeds over.
Maar ik weet niet hoe ze op youtube gaan reageren :roll:
Iemand ervaringen of tips? <3

Xx sanne

kelseyc

Berichten: 793
Geregistreerd: 03-10-12

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:12

Als jij het leuk vind om een youtube-kanaal te starten dan doe je dat. Ongeacht wat de kinderen van jou klas er van vinden. Je doet het omdat jij het leuk vind en wilt laten zien hoe je iets doet (Als je me begrijpt). Ga er gewoon voor! :)

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 23:17

kelseyclover schreef:
Als jij het leuk vind om een youtube-kanaal te starten dan doe je dat. Ongeacht wat de kinderen van jou klas er van vinden. Je doet het omdat jij het leuk vind en wilt laten zien hoe je iets doet (Als je me begrijpt). Ga er gewoon voor! :)

Bedankt voor je reactie, ik zat er ook aan te denken om het met een vriendin te doen, misschien dat dat het minder "eng" maakt :)

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:23

Inderdaad gewoon doen! Ik snap dat het eng is, maar het is ook erg leuk om te doen. Als je het met een vriendin kan doen, zou ik dat zeker doen. Dat maakt het allemaal namelijk wel een stuk makkelijker en minder spannend :)

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:46

Doe wat je wilt doen! Desnoods maak een ander account aan maar laat je echt niet tegenhouden vanwege meningen van anderen!

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 09:04

Bedankt voor de reacties
Mijn vriendin wilt dus niet op camera dus ik moet het wel alleen doen, maar ik ga het denk ik gewoon doen :j

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:25

Vanwege de leeftijd van de TS verplaats ik dit topic naar Young Rider Talk :)

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:30

Als jij het leuk vind, waarom niet? Als andere het stom vinden, kijken ze toch lekker niet? :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:34

Leuk dat je wilt gaan vloggen!
En tuurlijk is het lastig als je denkt dat je klasgenoten opmerkingen gaan maken, maar ach: ene oor in, andere oor uit :D Ik zou me er niet druk om maken, want als je vloggen leuk vindt, moet je het gewoon doen! ;)


Wel zou ik het even met je ouders bespreken, je zet toch zomaar jezelf (en je omgeving) op internet.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:55

Ik ben 28 en heb een insta voor een van mijn honden. ;)

Gewoon doen als jij dat leuk vindt! De tip van Bubblewrap vind ik wel een goede, overleg even met je ouders.

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 13:00

Bubblewrap schreef:
Leuk dat je wilt gaan vloggen!
En tuurlijk is het lastig als je denkt dat je klasgenoten opmerkingen gaan maken, maar ach: ene oor in, andere oor uit :D Ik zou me er niet druk om maken, want als je vloggen leuk vindt, moet je het gewoon doen! ;)


Wel zou ik het even met je ouders bespreken, je zet toch zomaar jezelf (en je omgeving) op internet.


Dankje voor de tip, van mijn ouders mag ik het en zelf vind ik het niet erg :D

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:48

Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt en als kinderen je ermee gaan pesten dan lach je alsof je het grappig vind omdat jij het dan niet opvat als een 'belediging'. Of je negeert ze gewoon. Ik heb nog wel tips voor je yt kanaal:

1. wees jezelf *\o/*
2. negeer haatreacties en reageer lekker op leuke reacties *\o/*
3. niet alles hoeft perfect, soms kun je een blooper of een foutje erin laten op het leuk of grappig te maken.
4. probeer originele onderwerpen te verzinnen waar (bijna) niemand een video over heeft.
5. maak soms lange video's en soms ook korte, want sommige mensen vinden korte video's leuk en sommige lange video's, dus dan blijft het leuk voor elke kijker.
6. informatieve video's worden ook vaak bekeken
7. zorg voor de eerste paar video's dat je goed licht hebt, niet te donker en niet te overbelicht, dat maakt een goede indruk en vooral als je het ook nog leuk bewerkt enzo.
8. probeer sowieso 1 video in de week in de week te maken
veel suc6! *\o/* :# *\%/*

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:40

Gewoon doen, en jezelf zijn!
Ik ben 31 en maak filmpjes over mijn paarden :P

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:48

Als je het graag wil doen, vooral doen! Trek je niets aan van wat anderen zeggen of denken, als jij het leuk vindt is dat reden genoeg om het wel te doen. Ik ben ook pas begonnen met Youtube en ik vind het ook nog best "eng" maar tot hiertoe zijn de reacties allemaal positief, dus dat zal bij jou vast ook zo zijn. Succes!

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 23:25

sterre_flash schreef:
Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt en als kinderen je ermee gaan pesten dan lach je alsof je het grappig vind omdat jij het dan niet opvat als een 'belediging'. Of je negeert ze gewoon. Ik heb nog wel tips voor je yt kanaal:

1. wees jezelf *\o/*
2. negeer haatreacties en reageer lekker op leuke reacties *\o/*
3. niet alles hoeft perfect, soms kun je een blooper of een foutje erin laten op het leuk of grappig te maken.
4. probeer originele onderwerpen te verzinnen waar (bijna) niemand een video over heeft.
5. maak soms lange video's en soms ook korte, want sommige mensen vinden korte video's leuk en sommige lange video's, dus dan blijft het leuk voor elke kijker.
6. informatieve video's worden ook vaak bekeken
7. zorg voor de eerste paar video's dat je goed licht hebt, niet te donker en niet te overbelicht, dat maakt een goede indruk en vooral als je het ook nog leuk bewerkt enzo.
8. probeer sowieso 1 video in de week in de week te maken
veel suc6! *\o/* :# *\%/*

Superbedankt voor de tips <3
De rest ook bedankt :o

divafloortje
Berichten: 100
Geregistreerd: 02-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 21:45

Je moet doen wat je zelf leuk vind! Ik ben sinds kort ook begonnen met vlaggen Youtubekanaal: diva&floortje.
Ik zit zelf in de 1e. Ik heb het bijvoorbeeld niet op school gezegd, dus dan kunnen ze er niet vervelend over doen. Ik heb ook vervelende jongens in de klas.

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 00:26

divafloortje schreef:
Je moet doen wat je zelf leuk vind! Ik ben sinds kort ook begonnen met vlaggen Youtubekanaal: diva&floortje.
Ik zit zelf in de 1e. Ik heb het bijvoorbeeld niet op school gezegd, dus dan kunnen ze er niet vervelend over doen. Ik heb ook vervelende jongens in de klas.

Bedankt voor je reactie :o ik heb nog geen kanaal aangemaakt maar ik ben nu vooral bezig op insta. Misschien doe ik het later nog wel, maar ik heb het nu heel druk met school ;)

divafloortje
Berichten: 100
Geregistreerd: 02-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:27

sannexponys schreef:
divafloortje schreef:
Je moet doen wat je zelf leuk vind! Ik ben sinds kort ook begonnen met vlaggen Youtubekanaal: diva&floortje.
Ik zit zelf in de 1e. Ik heb het bijvoorbeeld niet op school gezegd, dus dan kunnen ze er niet vervelend over doen. Ik heb ook vervelende jongens in de klas.

Bedankt voor je reactie :o ik heb nog geen kanaal aangemaakt maar ik ben nu vooral bezig op insta. Misschien doe ik het later nog wel, maar ik heb het nu heel druk met school ;)


Ik zal je volgen op insta. Ik ben zelf divafloortje

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 00:46

divafloortje"
[quote="sannexponys schreef:
divafloortje schreef:
Je moet doen wat je zelf leuk vind! Ik ben sinds kort ook begonnen met vlaggen Youtubekanaal: diva&floortje.
Ik zit zelf in de 1e. Ik heb het bijvoorbeeld niet op school gezegd, dus dan kunnen ze er niet vervelend over doen. Ik heb ook vervelende jongens in de klas.

Bedankt voor je reactie :o ik heb nog geen kanaal aangemaakt maar ik ben nu vooral bezig op insta. Misschien doe ik het later nog wel, maar ik heb het nu heel druk met school ;)


Ik zal je volgen op insta. Ik ben zelf divafloortje[/quote]

Ik volg je terug :D leuk account!!

neraja1
Berichten: 19
Geregistreerd: 03-02-17
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:44

Ik zou het ook gewoon doen! Misschien zullen mensen er dingen over zeggen, maar als je laat zien dat het je niets doet en vrolijk verder gaat, dan stopt dat na een tijdje.
Succes!

Emie_thepony
Berichten: 18
Geregistreerd: 23-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:28

Hoi
Wij (emie.thepony en Bruni.thepony) hebben op Instagram een account die het leven van onze paarden laat zien. We wilde samen een YouTube kanaal maken maar we hebben geen goede naam weet iemand er misschien 1?? Het leukste is een combi tussen de namen Bruni en Emie

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 23:28

Emie_thepony schreef:
Hoi
Wij (emie.thepony en Bruni.thepony) hebben op Instagram een account die het leven van onze paarden laat zien. We wilde samen een YouTube kanaal maken maar we hebben geen goede naam weet iemand er misschien 1?? Het leukste is een combi tussen de namen Bruni en Emie


Brumie ofzo? ;)

Jack_55
Berichten: 88
Geregistreerd: 09-02-18
Woonplaats: Verhuisd naar Brisbane

Re: Beginnen met youtube?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:16

Hi Sannex, vooral doen. dat YT kanaal. Kijk een beetje op YT naar filmpjes die goed werken en ontdek waarom ze goed werken. En leer een video cutting programma zodat je ze professioneel in elkaar kunt snijden met leuke titels en mooie overgangen. En denk na over her concept. Bijvoorbeeld heel vroeg in de morgen met kalme beeldjes van buiten, in de wei en in de stal. Je hoeft geen eens iets te zeggen, de beelden kunnen voor zich spreken. Leef je creativiteit uit.

evelien352
Berichten: 145
Geregistreerd: 28-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:27

Ahahah, ik zit met precies hetzelfde! Ik wil ook heel graag een yt kanaal starten, maar hoe reageren de mensen op stal hierop? Daar zit ik mee, veel succes en doe gewoon wat jij leuk vind, het is jou leven niemand houd je tegen! :)

divafloortje
Berichten: 100
Geregistreerd: 02-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:34

evelien352 schreef:
Ahahah, ik zit met precies hetzelfde! Ik wil ook heel graag een yt kanaal starten, maar hoe reageren de mensen op stal hierop? Daar zit ik mee, veel succes en doe gewoon wat jij leuk vind, het is jou leven niemand houd je tegen! :)


Ik had het gevraagd aan de eigenaren bij mijn grotere pony en die vonden het goed, zolang ik geen privé dingen film. Verder vlog ik wel als het rustig is en niet allemaal mensen voorbij lopen haha.