Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Moeite met galopperen.

 
Profiel   

Hey,
Een pony van de manege waar ik rijd heeft moeite met galopperen. Ze heeft soms dat als ze moet galopperen ze gaat stil staan, of als je een maal in de galop zit je haar moeilijk terug krijgt. Ik zal even wat informatie over haar geven:
Grote c pony
15 jaar
Merrie
Heeft singeldrang
Zover ik weet heeft ze ook sowieso 1 veulen gehad. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 17:29 



 
Profiel   

Kan je je probleem niet voorleggen aan de instructeurs op je manege? Die zullen de pony goed kennen je je kunnen helpen hiermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 17:51 



 

Rennerig zijn of juist niet vooruit willen komt vaak door dat een paard te veel gewicht op zijn voorhand heeft. Het lijkt me het beste dat een ervaren Ruyter het paard een tijdje gaat trainen zonder dat er 50 manege kinderen in de week op rijden, maar ik ben bang dat dat niet haalbaar is. Dit probleem kun je in je les niet oplossen, het paard heeft gewoon een goeie opleiding nodig. Maar als je er in de les toch op zit en je moet nou eenmaal wat, veel overgangen rijden binnen de galop, dus iets groter laten gaan en dan weer wat kleiner, is denk ik het beste wat je kan proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 17:54 



 
Profiel   

ik ga je topic verplaatsen naar de Young Riders, daar past het beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 10:11 



 
Profiel   

Super bedankt voor de reacties! Ik ga proberen om in de les dit te oefenen :j Ik ga het er ook over hebben met mijn instructrice. Want ik weet niet of zij de oorzaak weet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 09:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen