Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Klaar voor eigen paard?

 
Profiel   

Hoi allemaal!!
Ik heb een vraagje,
Wanneer vinden jullie dat iemand klaar is voor een eigen paard? Buiten de kosten!!! Ik zelf ben nu 14 jaar en rij vanaf mijn zevende. Ik train dravers en heb vroeger samen met hulp een klein shetlander ingereden. Ik heb altijd les in mijn eentje en dat wil ik graag zo houden :j ik heb veel ervaring met en het centrum van het paard, van mezelf, over de achterhand, houding, noem maar op. Ik ben er de hele dag en verzorg, train, en geef ze begweging. Denken jullie dat dit goed genoeg is voor een eigen paard?
Voor de duidelijkheid! Ik zoek geen eigen paard maar ben gewoon benieuwd :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 22:56 



 
Profiel   

Tja, ik denk dat jou ervaring zeker genoeg is om
klaar te zijn voor een eigen paard. Maar dat kan ook zonder die ervaring zolang je natuurlijk de juiste hulp en begeleiding krijgt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 23:38 



 
Profiel   

Er zijn makkelijke en "lastigere( voor de veel meer ervaren mensen)" paarden.
Vooral jezelf niet overschatten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 23:44 



 
Profiel   

Voordeel van je leeftijd is dat je gelijk een paard kan en niet meer een pony waar je binnen een paar jaar uitgroeit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 23:57 



 
Profiel   

Uhm vorige maand ging je nog een KWPN kopen en je vriendin ging er als betaalde bijrijdster op rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 23:59 



 
Profiel   

Nee. Ik denk dat het nu hartstikke leuk is dat je er de hele dag bent enzo, maar dat is niet reeel dat je dat over 2/3 jaar nog steeds kunt.
Je gaat straks studeren, krijgt verplichtingen, werk, vriendje/vriendinnetje etc.