Wei groot genoeg?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:38

pmarena schreef:
Als je de mogelijkheid heb om een strookje erbij te pakken, dan zou je daar een pad mee kunnen maken wellicht. Dan hoeven de bestaande palen er wellicht ook niet uit en paden stimuleren tot lopen :)

Is op zich een goed idee, maar ook hiervoor geldt dat het niet handig is met een veulen. Of je moet het niet erg vinden om twee keer per dag je omheining te repareren. Veulen doet een tukkie, merrie loopt het pad op, veulen schrikt wakker en je kunt de boel weer aan elkaar gaan knopen. Leuk idee om te bewaren tot het veulen wat ouder is. :)

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:42

Je kan je paarden hier in principe op zetten. Zeker als ze gedurende dag altijd ruwvoer kunnen eten. Maar als paard zijnde zou ik dit weiland wel een beetje geestdodend vinden. :+ Kijk eens of je een klein pad aan kan leggen door je weiland. Dat maakt het voor je paarden echt leuker en dat is ook beter voor hun lichaam omdat ze meer lopen. Kijk bijvoorbeeld naa rhierboven. Ik vind dat elk paard in Nederland zo'n plekje zou moeten hebben. <3

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 16:44

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zon track te maken... en denk ik indd dat het niet veilig is met veulen. Maar ik ga wel wat proberen. K hou jullie op de hoogte! En het is nu ook niet zo saai, want er ligt een grote bal waar ze mee kunnen spelen, ze hebben elkaar natuurlijk, en nog een reeks speeldingen waar ze niet naar omkijken :+ Ik ga nog zon skippypaardje halen, vinden ze hopelijk wél leuk. Maar meestal als ik iets ophang kijken ze me even dom aan, en gaan dan samen tikkertje spelen (iedereen achter iedereen)