Nieuwe advertentie vp!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Nieuwe advertentie vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:30

Hey, ik wil opnieuw opzoek naar een vp (ben tijd geleden ermee gestopt om te zoeken) maar ik weet niet wat je er allemaal in moet zetten. Ervaring, leeftijd etc weet ik wel dat is natuurlijk standaard. Maar wat is nog meer handig om te weten?

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:33

Suzywuzy schreef:
Hey, ik wil opnieuw opzoek naar een vp (ben tijd geleden ermee gestopt om te zoeken) maar ik weet niet wat je er allemaal in moet zetten. Ervaring, leeftijd etc weet ik wel dat is natuurlijk standaard. Maar wat is nog meer handig om te weten?


- Wat je zoekt, rijden of juist verzorging
- welke afstand
- heb je eigen vervoer
- ben je bereid een bijdrage te betalen

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:12

Als je graag wilt rijden --> Lengte en gewicht en wees eerlijk! Zie echt vaak jonge meisjes die bijvoorbeeld een lengte hebben van 1.70 en dan erbij zetten dat ze 50 kilo wegen. Dat kan natuurlijk maar dat is 1) absoluut niet gezond! En 2) dat komt absoluut niet overeen met het postuur dat zij hebben op de foto's. Wees dus eerlijk. Dan kunnen de eigenaren op die manier een beetje inschatten of dat jij op hun pony gaat passen ja of nee.
Beschikbaarheid! Fijn voor de eigenaar om te weten wanneer jij kan en hoe vaak, zodat ze op die manier kunnen kijken of er een match is.

Brainless

Berichten: 29725
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:23

Balenciaga schreef:
Zie echt vaak jonge meisjes die bijvoorbeeld een lengte hebben van 1.70 en dan erbij zetten dat ze 50 kilo wegen. Dat kan natuurlijk maar dat is 1) absoluut niet gezond

Voor een meisje is 50 kilo bij 1.70 nog een gezond gewicht.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:26

Brainless schreef:
Balenciaga schreef:
Zie echt vaak jonge meisjes die bijvoorbeeld een lengte hebben van 1.70 en dan erbij zetten dat ze 50 kilo wegen. Dat kan natuurlijk maar dat is 1) absoluut niet gezond

Voor een meisje is 50 kilo bij 1.70 nog een gezond gewicht.

Oh, ik zie het ja _O- Maar goed, het diende als voorbeeld. Heb al een aantal keren de BMI score opgezocht omdat het in mijn hoofd echt niet klopte en dat was inderdaad ook veel te licht :Y) Moraal van het verhaal: wees eerlijk over je lengte en gewicht.