Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 13:50

Oke dus ik zag mensen een soort blog maken? Nu wil ik er ook een maken, niet een hele lange natuurlijk. Ik heb zaterdag mijn eerste dressuurwedstrijd, ik weet niet welk paard of welk proefje :') ik dacht f5? Ben super goed voorbereid ahah . Ik wil jullie gezellig meenemen in mijn mentale voorbereiding ((: ik heb plankenkoorts dus ik hoop dat het goed gaat! Tips mag altijd <3
Ik weet niet eens hoe het proefje moet..super handig weer maar ga vrijdag oefenen en dan heb ik nog een avond dus duimen maar! Vrijdag moet ik om 1 uur oefenen en zaterdag geen idee! Niemand zei wat dus jaa zie het vrijdag wel hopelijk..

Tilmar

Berichten: 3320
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:03

Spannend!! Komt vast goed, gewoon lekker rijden en genieten. Niet te druk over maken.
Als je nog wat wil weten, ik weet (bijna) alles over F proefjes :o

Daphne__
Berichten: 12472
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:26

Als je op de manege bent, vragen welke proef je moet rijden. Dan thuis op papier een bak tekenen met de letters en dan je proef tekenen. Dan weet je iig goed waar je heen moet en dat scheelt erg. Deed ik ook altijd toen ik op de manege reed en niet op paard kon oefenen :)

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:31

Daphne__ schreef:
Als je op de manege bent, vragen welke proef je moet rijden. Dan thuis op papier een bak tekenen met de letters en dan je proef tekenen. Dan weet je iig goed waar je heen moet en dat scheelt erg. Deed ik ook altijd toen ik op de manege reed en niet op paard kon oefenen :)


Dit is tot nu toe echt wel een van de meest creatieve betere tips die ik tegen gekomen ben tot nu toe! Hoe vaak ik die vraag wel niet gehad heb van die manege kinders hahaha.

Daphne__
Berichten: 12472
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 15:44

Absolem schreef:
Daphne__ schreef:
Als je op de manege bent, vragen welke proef je moet rijden. Dan thuis op papier een bak tekenen met de letters en dan je proef tekenen. Dan weet je iig goed waar je heen moet en dat scheelt erg. Deed ik ook altijd toen ik op de manege reed en niet op paard kon oefenen :)


Dit is tot nu toe echt wel een van de meest creatieve betere tips die ik tegen gekomen ben tot nu toe! Hoe vaak ik die vraag wel niet gehad heb van die manege kinders hahaha.


Met mooi weer deden we ook vaak met stoepkrijt een bak tekenen en dan rennen maar :') Formaat klopte niet, maar we wisten uiteindelijk wel de hele proef uit ons hoofd.

ievie

Berichten: 2218
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:46

Daphne__ schreef:
Als je op de manege bent, vragen welke proef je moet rijden. Dan thuis op papier een bak tekenen met de letters en dan je proef tekenen. Dan weet je iig goed waar je heen moet en dat scheelt erg. Deed ik ook altijd toen ik op de manege reed en niet op paard kon oefenen :)


Ik doe dit ook altijd. Maakt je proef overzichtelijk, vooral als je niet zo vaak kunt oefenen.
Heel veel plezier en succes!

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:04

Op YT staat vast een filmpje dat iemand een F5 proef rijdt, ik bekijk mijn nieuwe proeven ook altijd online.

Anoniem

Re: Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 20:24

Ik had vandaag proefje oefenenen. Het was zo heet, maar het ging echt goed, alleen het aandrijven tot galop ging zooooo slecht. Het is morgen al en men zenuwen zijn zo erg. Maatje gewoon er doorknallen, denk niet dat ik een prijs krijg maar daar gaat het ook niet om!

Anoniem

Re: Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:49

Dit was echt lang geleden hahah, maar ben 5e geworden

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Re: Voor het eerst een wedstrijd! ((: *volg*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:53

Goed! Ook nog genoten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:11

dems75 schreef:
Goed! Ook nog genoten?

Zeker! Was echt super zenuwachtig toen ik aan de beurt moest, alles ging goed totdat mijn cap losging zitten :') gewoon het proefje gedaan alsof er niks was maarja toch een goed einde.