Mijn eerste echte paard

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MildmayArms

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-08-19

Mijn eerste echte paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 10:30

Op 28-06-2019 begon het allemaal, mijn eerste echte paard!

Ik had hiervoor al wat pony's gehad maar nu mocht ik echt een paard! Mildmay arms heette hij in het echt. Maar ik vond dat veel te moeilijk en noemde hem Milkyway *\o/*

26-06-2019
Vandaag gingen we hem ophalen voor een paar dagen op proef(alleen voor de keuring) we wouden dat hij gekeurd werd en morgen kwam de dierenarts al. Het was gewoon school maar 's avonds gingen we pas erheen. Hij kwam aan en hij stond in een van de boxen achterin met een buitenluik.


27-06-2019
De dierenarts heeft Milkyway gekeurd voor de sport. Milkyway is helemaal goedgekeurd *\o/* Dus hij mocht blijven

28-06-2019
Vandaag is hij echt van mij! En met zijn lekkere leventje hebben we ook maar een insta account aangemaakt (wil je die volgen? : @x_milkyway)


Afbeelding

Afbeelding

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Mijn eerste echte paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:32

Gefeliciteerd met je eerste eigen paard! Hij ziet er leuk uit. Ik heb begin augustus ook eindelijk mijn eerste eigen pony gekocht, toevallig heeft hij hetzelfde halster als die van jou :D

MildmayArms

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 10:38

NienkeV1994 schreef:
Gefeliciteerd met je eerste eigen paard! Hij ziet er leuk uit. Ik heb begin augustus ook eindelijk mijn eerste eigen pony gekocht, toevallig heeft hij hetzelfde halster als die van jou :D


Haha, wat grappig! Super leuk dat we hetzelfde halster hebben *\o/*