Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dit zijn mijn verhalen.

 
Profiel   

Voordat een mod hier een slotje op zet, op mijn vorige staat ook een slotje en daarom kan ik het niet onder dat topic plaatsen en ik weet niet zo goed hoe dat moet.

Het verhaal:
<<dit is mijn verhaal en het is waargebeurd>>


Het was volgensmij 29 juni 2018, ik had toen een pony genaamd Duty. Een leuke spontane schimmel was het. Het was een mooie dag en dus gingen ik en een vriendin van me samen op buitenrit, maar het was ook verdrietig omdat dit mijn laatste rit met Duty was, ik werd te groot en hij was al verkocht. Over een dag zou hij weg. Mijn vriendin had ook een eigen pony, valk merrie Stella. Het ging allemaal goed totdat we op het zandpad kwamen. Stella had een verleden met weinig opvoeding en had een korte periode voor de hobby op de renbaan gelopen. De merrie stoof er gelijk vandoor en Duty wou niet achterblijven en rende er achteraan. Ik was mijn beugels kwijt en wat gingen we snel! Mijn vriendin , ze heette Carlijn, was net met haar telefoon bezig toen Stella er van door ging. Haar telefoon was uit haar handen gevallen en ze hing in Stella's nek. Na veel rariteiten van Stella viel ze eraf. De paarden renden gewoon door. Ik kon echt niet meer nadenken en uit reflex trok ik ontzettend hard aan de teugels. Dat voelde voor Duty natuurlijk niet zo fijn en die remde , Stella niet. Duty voelde zich natuurlijk achtergelaten en rende weer verder. Hij trok zo hard dat de teugels uit mijn handen vlogen. Jeetje wat was ik bang! Ik hield mezelf vast aan de manen en kon verder niks doen. Ze renden een natuurgebied in, van het zandpad af. Na een poos gaf Duty een knal bok en ik vloog er zo af! Belandde raar met m'n nek en m'n knie tegen m'n kind aan, tand door m'n lip. Stella en Duty renden door en toen waren ze uit het zicht. Ik had geen telefoon mee want we dachten dat als allen Carlijn een telefoon meehad het wel goed zou komen... Niet dus. Dus ik gaf op en liep maar terug, bij het eerste beste huis aangebeld en gevraagd of ik even mocht bellen. Naar stal gebeld en ze geïnformeerd, Carlijn was al terug en had overduidelijk ontzettende pijn aan haar arm. De staleigenaar haalde me op en bracht me op stal. De eigenaar ging samen met 3 andere vrouwen het natuurgebied in om de paarden te zoeken (met de trailer, ookal stond daar verbod op). Super aardig! Ondertussen ging ik met Carlijn en haar moeder naar de huisarts. Doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een scan. Carlijn had haar arm gebroken. Ik had verder niks. Pas na 5 dagen zijn de paarden terug gevonden, zonder tuig de het vangen was moeilijk. Carlijn had Stella te koop geboden omdat ze nu niet kon rijden en ze Stella niet goed kon handelen. Duty werd die dag gelijk naar zijn nieuwe baas gebracht, zo jammer dat onze laatste rit zo liep! Hij was net weg toen ik me besefte dat Stella nu te koop stond, Stella was een E pony en groot genoeg voor me, bovendien was ze heel getalenteerd en leuk, alleen moeilijk maar daar was aan te werken vond ik. Na een paar dagen twijfelen heb ik haar toch maar niet gekocht, ik vond het jammer maar ze was heel snel verkocht. Ik bleef maanden naar een paard zoeken toen ik Stella ineens weer zag opduiken. Om dezelfde redenen. Ik heb haar toen toch maar gekocht en wat een geweldige keuze! Binnen een aantal maanden een geweldig paard van gemaakt en gestart in wedstrijden. Wou zelf na een tijd toch over op de paarden en kocht een leuke KWPN. Qwemza (spreek uit: Quwemza). Ik rijd niet meer op Stella maar mijn dochter wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:16 



 
Profiel   

stellaxeva @ [YRT] Vallen en opstaan! Mijn verhaal :)

Wellicht in al je topics het 'dit is waargebeurd' even doorhalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:48 



 
Profiel   

Het dier werd verkocht want je werd te groot, maar nu een jaar later rijdt je dochter erop? ;)

Tot welke leeftijd ben je blijven groeien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:54 



 
Profiel   

Uhm ja, vorige keer was Stella nog een manegepony en nu van je vriendin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:01 



 
Profiel   

Ach, het is nou eenmaal toegestaan op Bokt om verhalen te vertellen welke haaks op elkaar staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:03 



 
Profiel   

Goed verhaal, lekker kort.

:roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:05 



 
Profiel   

Volgens mij zitten jullie een kind af te kraken. Laat gaan joh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:42 



 
Profiel   

Ze is 29 en heeft een dochter...
Maar afkraken is idd niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:45 



 
Profiel   

Hier komt ook een slotje op. Zoals eerder gemeld kan je ook in je eigen topic verder reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:45 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Het dier werd verkocht want je werd te groot, maar nu een jaar later rijdt je dochter erop? ;)

Tot welke leeftijd ben je blijven groeien?


Teen Mom Bokt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:55 



 
Profiel   

Hoe kan dit verhaal waargebeurd zijn als je 5 jaar rijdt, en 29 jaar oud bent. Dan ben je tot pakweg je 24e door wezen groeien voordat je te groot werd voor een pony, en je hebt in die tijd ook op een shet gereden zeg je, daar klopt niks van :)

Vind het wel een interessant verhaal trouwens, maar ik denk dat het niet meer is als dat, een verhaal.

Quote uit je andere topic:
Citaat
Ik rijd nu vijf jaar paard en een jaar geleden was ik nog steeds nooit gevallen ( en mijn vriendinnen ook niet ). Ik rijd op een best ondeugende pony omdat ik die uitdaging zo leuk vind maar een jaar geleden wou ik echt graag eens vallen, gewoon voor de ervaring. Natuurlijk was ik wel eens van een shetlander gevallen maar dit is niks vergeleken met de manege pony's. Ik had in die 5 jaar genoeg momenten gehad dat ik echt bijna viel, de paarden schrikken of ze beginnen te bokken, ze gaan met je op de loop, noem maar op. Ik viel niet door een bokje dat vond ik echt makkelijk ofzo.? Het was Valentijnsdag (2019) en ik was aan het rijden. We deden in een groep van 6 en we de eerste drie gingen met z'n drieën op de volte galopperen. Ik reed ook bij de eerste 3. Voor mij reed een snelle pony , ik in het midden met wel een voorwaartse pony maar niet echt heel veel doorstappend en achter mij het zo'n pony


Het enige wat ik hiervan denk is 'manegeles met pony's, kinderles'
In je profiel staat daarbij ook dat je op Stella rijdt, de informatie die je geeft is heel tegenstrijdig en daardoor ongeloofwaardig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 18:06 



 
Profiel   

*WAAR GEBEURD*

Ik fietste dus door zo'n natuurgebied en toen zag ik een PRACHTIGE wilde hengst staan. Gitzwart met superlange manen en een volle staart. Paard zat helemaal onder de wonden. Heb hem mee naar huis genomen, hij vertrouwde mij meteen. Thuis de wonden verzorgd en hem hooi gegeven.

Nu een maand later heb ik hem zonder zadel en hoofdstel ingereden en rij ik er wedstrijden mee over de hele wereld :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 18:11 



 
Profiel   

Joh, niemand kraakt haar af, mensen wijzen op de gaten in het verhaal. Maakt mij verder niet uit, al schrijft ze een hele boekenserie :D maar ze zet zelf zo nadrukkelijk WAARGEBEURD in haar topics. Tja dan ook niet gek opkijken als mensen daarop inhaken als een en ander niet rijmt met elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 18:16 



 
Profiel   

Misschien heeft TS wel een beperking? Of deelt ze haar account met haar moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 18:26 



 
Profiel   

Gequote uit ander topic:

stellaxeva schreef
Zertab schreef
Trouwens, ben je serieus 29? Kan het eigenlijk niet geloven...


Nee! Ik heb dit account niet zelf aangemaakt maar van een vriendin gekregen hihi. Geen idee wat ze heeft ingevuld :)


Volgens mij is dit niet de bedoeling. Je kunt beter een eigen account aanmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 18:35 



 
Profiel   

https://youtu.be/ypSKDY4Jp3g

Hier moest ik gelijk aan denken bij dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 19:16 



 
Profiel   

En het is weer vakantie :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 10:34 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Het dier werd verkocht want je werd te groot, maar nu een jaar later rijdt je dochter erop? ;)

Tot welke leeftijd ben je blijven groeien?


Nee!!! Mijn pony (Duty) was verkocht, nu heb ik Stella overgekocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 13:57 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Hoe kan dit verhaal waargebeurd zijn als je 5 jaar rijdt, en 29 jaar oud bent. Dan ben je tot pakweg je 24e door wezen groeien voordat je te groot werd voor een pony, en je hebt in die tijd ook op een shet gereden zeg je, daar klopt niks van :)

Vind het wel een interessant verhaal trouwens, maar ik denk dat het niet meer is als dat, een verhaal.

Quote uit je andere topic:
Citaat
Ik rijd nu vijf jaar paard en een jaar geleden was ik nog steeds nooit gevallen ( en mijn vriendinnen ook niet ). Ik rijd op een best ondeugende pony omdat ik die uitdaging zo leuk vind maar een jaar geleden wou ik echt graag eens vallen, gewoon voor de ervaring. Natuurlijk was ik wel eens van een shetlander gevallen maar dit is niks vergeleken met de manege pony's. Ik had in die 5 jaar genoeg momenten gehad dat ik echt bijna viel, de paarden schrikken of ze beginnen te bokken, ze gaan met je op de loop, noem maar op. Ik viel niet door een bokje dat vond ik echt makkelijk ofzo.? Het was Valentijnsdag (2019) en ik was aan het rijden. We deden in een groep van 6 en we de eerste drie gingen met z'n drieën op de volte galopperen. Ik reed ook bij de eerste 3. Voor mij reed een snelle pony , ik in het midden met wel een voorwaartse pony maar niet echt heel veel doorstappend en achter mij het zo'n pony


Het enige wat ik hiervan denk is 'manegeles met pony's, kinderles'
In je profiel staat daarbij ook dat je op Stella rijdt, de informatie die je geeft is heel tegenstrijdig en daardoor ongeloofwaardig.



Hihi nee! Die verhalen heeft mijn dochter geschreven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 13:57 



 
Profiel   

Mars schreef
Uhm ja, vorige keer was Stella nog een manegepony en nu van je vriendin?



Nee!!! Stella is ook een pony op de manege, maar dat verhaal heeft mijn dochter getypt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 13:58 



 
Profiel   

stellaxeva schreef
Mars schreef
Uhm ja, vorige keer was Stella nog een manegepony en nu van je vriendin?



Nee!!! Stella is ook een pony op de manege, maar dat verhaal heeft mijn dochter getypt...


Ik geloof er niks van :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 14:03 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal offtopic reacties verwijderd, het heeft geen zin om te speculeren en het topic te laten ontsporen. Hierbij het verzoek om ontopic te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 11:03 



 
Profiel   

Er is vast een reden voor dat op meer topics van TS een slotje staat. En alle aanleiding om te denken dat TS niet is wie ze zegt dat ze is. Dus misschien dat eens onderzoeken, of gewoon weer een slotje erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 15:15 



 
Profiel   

Precies, TS geeft zelf toe dat een ander haar account heeft aangemaakt en het samen met 'dochter' gebruikt wordt... Duik daar eens in ipv de gum te hanteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 18:33 



 
Profiel   

Babootje schreef
En het is weer vakantie :D :D



Grappig dat deze reactie wel mag terwijl ik niet mag vragen of TS nu vakantie heeft. Ontopic blijven is lastig want waar gaat dit topic in hemelsnaam over? Een meisje en een volwassen vrouw die samen in 1 topic onder hetzelfde account reageren en wat elkaar onwijs tegenspreekt?

Er zijn topics om minder gesloten. Maar blijkbaar mag dit niet gezegd mag worden. Ik houd niet van achterkamertjespolitiek dus reageer in topics zelf. Het gaat namelijk niet alleen om mij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 21:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen