Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Update shetlander vorig jaar (shetlover4)

 
Profiel   

Hoi!

Ik heb een update van vorig jaar! *\o/*
Ik heb de afgelopen dagen al de forums teruggelezen en man :+ was ik 10 daar? nee haha jammer genoeg niet! ik heb wel een update voor jullie :9

Ik heb ondertussen mijn eigen pony :j
Het is een shetland merrie van 1.03 en 6 jaar. Ik heb er tot de zomer (augustus) op gereden. Heb zelf de keuze gemaakt om hier nu mee te stoppen, ondanks dat andere zeiden 'dat het nog wel kon'.
Nola (zo heet ze <3 ) en ik zijn nu bezig met langelijnen, en als ik genoeg geld heb wil ik graag een sulky gaan kopen. Dus ja dit is hoe het is gegaan haha! Ik zou hier even neerzetten wat ik in totaal kwijt ben geweest aan Nola. Heb haar in april 2018 gekocht.

Nola zelf: €500 dit was inclusief haar hoofdstelletje
Stalling: €50x9=€450
Tandarts: €30 voor haar checkup
Dierenarts: Heeft nog niet hoeven komen! :Y) Ik heb haar wel wormenkuren gegeven, 4x per jaar, kosten €8 per stuk dus €32
Hoefsmid: gratis bekapt
Voer: gras en word sinds oktober gevoerd met hooi op stal (zit bij de stalling in)
Overige spullen: Heel veel spullen had ik nog van vorige verzorg shetlanders. Zadel hadden we op stal nog liggen, en ja hij paste :P ik ben uiteindelijk denk ik zon €50 kwijt aan spullen
totaal: rond €1100

Ik heb dit bijna volledig zelf betaald, heb voor mijn verjaardag 2 maanden stalling gekregen van mijn ouders en mijn opa en oma hebben €100 meebetaald aan Nola <3 dus eigenlijk heb ik zon €900 zelf betaald.

ik krijg dus €20 zakgeld en werk waarmee ik €60 per maand verdien.
Verdien dus €80 per maand. Hiervan heb ik alles behalve Nola zelf betaald, die heb ik van mijn spaargeld betaald. Kortom, ik ben toch blij dat ik Nola heb gekocht. En ik hoop dat er nog vele jaren gaan volgen <3

Groetjes Eline en Nola *D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:09 



 
Profiel   

Wat super leuk. En erg knap dat je het allemaal zelf betaald hebt! Iets om trots op te zijn. Ik hoop dat jullie nog heel wat jaren plezier samen zullen hebben! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:17 



 
Profiel   

Grace schreef
Wat super leuk. En erg knap dat je het allemaal zelf betaald hebt! Iets om trots op te zijn. Ik hoop dat jullie nog heel wat jaren plezier samen zullen hebben! :D


Hartstikke bedankt! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:22 



 
Profiel   

Wauw, dat is wel knap dat je dat allemaal zelf betaald! Ik hoop voor jou dat je snel een sulky kan kopen want mennen is natuurlijk ook erg leuk!

Is Nola reeds beleerd voor de kar? Anders moet je je daar ook goed bij laten begeleiden hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:24 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Wauw, dat is wel knap dat je dat allemaal zelf betaald! Ik hoop voor jou dat je snel een sulky kan kopen want mennen is natuurlijk ook erg leuk!

Is Nola reeds beleerd voor de kar? Anders moet je je daar ook goed bij laten begeleiden hoor!


Nola is beleerd ja :j Nu nog een goeie sulky vinden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:26 



 
Profiel   

Eline04 schreef
Lukasje schreef
Wauw, dat is wel knap dat je dat allemaal zelf betaald! Ik hoop voor jou dat je snel een sulky kan kopen want mennen is natuurlijk ook erg leuk!

Is Nola reeds beleerd voor de kar? Anders moet je je daar ook goed bij laten begeleiden hoor!


Nola is beleerd ja :j Nu nog een goeie sulky vinden -O-


Helemaal top dat ze beleerd is +:)+ !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:51 



 
Profiel   

Goed bezig!
Ik ben wel benieuwd naar een foto van je pony *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 23:04 



 
Profiel   

Eline04 schreef
Lukasje schreef
Wauw, dat is wel knap dat je dat allemaal zelf betaald! Ik hoop voor jou dat je snel een sulky kan kopen want mennen is natuurlijk ook erg leuk!

Is Nola reeds beleerd voor de kar? Anders moet je je daar ook goed bij laten begeleiden hoor!


Nola is beleerd ja :j Nu nog een goeie sulky vinden -O-


Een sulky oxer met rem. Erg fijne dingen heb er zelf 2 van. Je kunt ze ook via mp niet te duur krijgen, vaqk incl tuig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 07:57 



 
Profiel   

Oxers zijn te groot voor die maar shet joh! Dan zou ik altijd de cavaletti nemen :j

Ts, super leuk voor je en knap dat je het allemaal zo goed geregeld hebt! En inderdaad, nu ben ik ook wel benieuwd naar een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 08:06 



 
Profiel   

Pluttersput schreef
Oxers zijn te groot voor die maar shet joh! Dan zou ik altijd de cavaletti nemen :j

Ts, super leuk voor je en knap dat je het allemaal zo goed geregeld hebt! En inderdaad, nu ben ik ook wel benieuwd naar een foto.

Die bedoelde ik, foutje :7 Staan bij mij 2 shets van rond de 1m voor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen