Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ponykamp

 
Profiel   

Marie111 schreef

Ziet er leuk uit! Alleen volgens mij geen cross?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 10:04 



 
Profiel   

Maar ik ga vragen of ik naar crosskamp 14+ mag, maar zit ook te twijfelen tussen jt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 10:35 



 
Profiel   

Van de JT staan in ieder geval veel filmpjes op YouTube! Dan krijg je een beetje een idee van hoe het er aan toe gaat! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 10:52 



 
Profiel   

Er zijn echt wel meer mensen van 14/15 die op JT gaan. De kampen op 't Reelaer zijn nou eenmaal wat duurder, maar daar krijg je wel heel veel voor terug. Het goede paardenwelzijn, paarden die genoeg ruimte hebben om dag en nacht lekker in de kudde buiten te staan. Crossweides meg crosshindernissen, waar jaarlijks een aantal nieuwe hindernissen bij komen. Kleine groepen, max 10 in 1 groep met daarop 2 begeleiders. En met trektocht overnacht je 2 nachten op een camping elders. Daarvoor rijdt er minimaal 2 keer per dag een busje met alle bagage heen en weer. Ook staat er altijd een auto met trailer paraat mocht er een paard omgewisseld moeten worden. En de paarden staan allemaal op ijzers en zijn in een goede conditie om een trektocht te kunnen lopen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 11:31 



 
Profiel   

Dragiony schreef
Een ponykamp is ook duur, maar ik ben gewoon niet zeker of ik zoveel geld uit zou geven aan zoiets :n

Ja 500 euro is nog al duur voor een ponykamp. Zou het er zelf niet aan uitgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 14:27 



 
Profiel   

Ik ben zelf 2 jaar geleden naar 't Reelaer (crosskamp) geweest. Het is idd wel aan de dure kant, maar het is het zeker waard! Ik heb er zelf een super leuke ervaring aan over gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:34 



 
Profiel   

Manege de barlo in markelo. Erg leuk en zeer variƫrend programma van dressuur tot springen tot cross tot buitenrit tot voltige. Alles komt aan bod.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:59 



 
Profiel   

Trainingskamp Stal de Ripse ruiters: 360 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:34 



 
Profiel   

Janneke2 schreef
Trainingskamp Stal de Ripse ruiters: 360 euro.


Ik had al verteld dat ik dit geen fijn kamp vond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 18:38 



 
Profiel   

:D maar wel 140 euro goedkoper - met andere woorden: 500 is nogal aan de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:45 



 
Profiel   

manege de Barlo gezellige pony kampen veel afwisseling www.debarlo.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:53 



 
Profiel   

doezel2 schreef
manege de Barlo gezellige pony kampen veel afwisseling http://www.debarlo.nl

Ziet er leuk uit! Ik zal even alle ponykampen overleggen met mijn ouders! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 10:05 



 
Profiel   

Trouwens, over crossweek 14+ is er niks te vinden online.. Beetje lastig om te weten hoe het daar gaat :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 10:06 



 
Profiel   

Kijk ook even op Les Chevaux in Buinen.
Daar hebben ze veel verschillende soorten weken kamp

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 10:22 



 
Profiel   

De crossweek 14+ van het Reelaer is volgens mij nieuw dit jaar. Onder het kopje crossweek staat wel wat informatie, maar filmpjes enzo zijn er nog niet omdat het nieuw is dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 10:27 



 
Profiel   

Klopt, de Cross 14+ wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd. https://reelaer.nl/crossweek/ hier kun je er wel info over vinden. Het is dus eigenlijk een beetje een mix van crossweek en jt. Je gaat meer en uitdagender crossen en hebt 1 dag een lange dagtocht.

Qua filmpjes zou je natuurlijk wel filmpjes van crossweek kunnen zoeken. Die zijn er ook wel, dan heb je een beetje een idee van wat voor hindernissen er zijn e.d.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 10:42 



 
Profiel   

Anja_96 schreef
Klopt, de Cross 14+ wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd. https://reelaer.nl/crossweek/ hier kun je er wel info over vinden. Het is dus eigenlijk een beetje een mix van crossweek en jt. Je gaat meer en uitdagender crossen en hebt 1 dag een lange dagtocht.

Qua filmpjes zou je natuurlijk wel filmpjes van crossweek kunnen zoeken. Die zijn er ook wel, dan heb je een beetje een idee van wat voor hindernissen er zijn e.d.

Ik zit nu enorm te twijfelen tussen crossweek 14+ en JT :( :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 13:35 



 
Profiel   

Ik vond de JT heel veel zwaarder dan een normale crossweek, heb beide gedaan. Wel vond ik de JT ontzettend leuk, helemaal met de temperaturen van de afgelopen zomers is het een ervaring om nooit te vergeten
En het is erg verslavend, ga dit jaar voor de tweede keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 13:41 



 
Profiel   

Dragiony schreef
doezel2 schreef
manege de Barlo gezellige pony kampen veel afwisseling http://www.debarlo.nl

Ziet er leuk uit! Ik zal even alle ponykampen overleggen met mijn ouders! <3 <3

Is ook een leuk lamp onze dochter is er twee maal geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 13:50 



 
Profiel   

Ginny135 schreef
Ik vond de JT heel veel zwaarder dan een normale crossweek, heb beide gedaan. Wel vond ik de JT ontzettend leuk, helemaal met de temperaturen van de afgelopen zomers is het een ervaring om nooit te vergeten
En het is erg verslavend, ga dit jaar voor de tweede keer

Welke week ga je :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:07 



 
Profiel   

Ik ben zelf alleen op trektocht geweest, maar heb wel crossweek begeleid. Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat je het leukst vindt. Wil je liever meer crossen? Of wil je graag meerdere buitenritten maken? Op crossweek ga je elke dag(behalve de dag van de dagtocht dan), crossen in de crossweides. Met JT rijdt je op maandag en dinsdag ook in de crossweides. Je doet dan buitenrijtraining en politietraining, waarna je vaak nog een paar hindernissen springt. Je maakt op dinsdagochtend een voorbereidende buitenrit en gaat op dinsdagmiddag nog een leuk crossparcoursje rijden. Daarna ga je voor 3 dagen buitenrijden, op trektocht!

[MA] Stal 't Reelaer zomer 2020 Als je naar het Reelaer gaat, is dit ook wel een leuk topic om te bekijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:24 



 
Profiel   

Ik ben zelf op sgw week geweest van de treekhoeve. Vond het super tof. Als ik niet te oud was, ging ik zo weer hoor!
Inmiddels ga ik naar de instructieweken van PMO.

in 2016:



in 2015:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:36 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Ik ben zelf op sgw week geweest van de treekhoeve. Vond het super tof. Als ik niet te oud was, ging ik zo weer hoor!
Inmiddels ga ik naar de instructieweken van PMO.

in 2016:

[ Video ]

in 2015:
[ Video ]

Ja! Ik had je video's gezien. Alleen ik hoor zoveel kritiek over de kampen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:54 



 
Profiel   

Anja_96 schreef
Ik ben zelf alleen op trektocht geweest, maar heb wel crossweek begeleid. Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat je het leukst vindt. Wil je liever meer crossen? Of wil je graag meerdere buitenritten maken? Op crossweek ga je elke dag(behalve de dag van de dagtocht dan), crossen in de crossweides. Met JT rijdt je op maandag en dinsdag ook in de crossweides. Je doet dan buitenrijtraining en politietraining, waarna je vaak nog een paar hindernissen springt. Je maakt op dinsdagochtend een voorbereidende buitenrit en gaat op dinsdagmiddag nog een leuk crossparcoursje rijden. Daarna ga je voor 3 dagen buitenrijden, op trektocht!

[MA] Stal 't Reelaer zomer 2020 Als je naar het Reelaer gaat, is dit ook wel een leuk topic om te bekijken!

Mij lijkt JT ook leuker! Omdat het heel uitdagend lijkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:54 



 
Profiel   

Ik ga in week 2 *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen