Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn collectie Grand Champions... (speelg. paardencollectie)

 
Profiel   

Ohhh heerlijk nostalgie!!! Zie paarden die ik ook heb, ee schieten zo weer bamen omhoog; Marco, Candy, Fiona, Bruintje, Maestro en ik denl dat de rest wel weer boven komt als ik ze morgen tevoorschijn ga toveren voor mijn dochtertje (goed idee!)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 21:39 



 
Profiel   

KletsKoekje schreef
Ohhh heerlijk nostalgie!!! Zie paarden die ik ook heb, ee schieten zo weer bamen omhoog; Marco, Candy, Fiona, Bruintje, Maestro en ik denl dat de rest wel weer boven komt als ik ze morgen tevoorschijn ga toveren voor mijn dochtertje (goed idee!)

Fotoshootje van je paardjes? van andere bokkers met GC-paardjes mag het ook hoor (denk ik haha!) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 08:46 



 
Profiel   

Jaaa ik speelde vroeger ook met GC! Heb ze nog in de kelder liggen in een grote doos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 08:53 



 

[ img ]

Hej, die 2 gestippelde zijn de enige die ik nog heb, vond ik zo'n leuk setje, daar speelt nu mijn stiefdochter mee <3

De rest heb ik helaas allemaal weggegeven want iets met ruimte tekort. Ging me wel echt aan mijn hart :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 09:30 



 
Profiel   

Jaa oh jaa!! *\o/* *\o/* :Y)

Ik heb er 67 :o met allemaal een eigen hoofdstel,zadel en halstertouwtje. Ze hebben allemaal zelfgemaakte bandages om en een zelfgemaakte naamketting om.

Ze hebben ook jaren in dezelfde groepjes gestaan, want er was vroeger onderling wat onrust. :j

:') Bijzonder dat je dat vroeger deed he? Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:21 



 
Profiel   

Hier heb ik ook een heleboel van. Ik heb ze jaren gespaard. Nu staan ze in een kast te niksen :Y) .

Hier is een link naar een van m’n stories die ik er een keer over heb gemaakt:
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODkwOTUwMjY4Mzc3ODY1?igshid=ids3hvjze0hm&story_media_id=1999516233326171637

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:28 



 
Profiel   

Omg ja! Ik spaarde ze!
Ik heb er denk ik een stuk of 50. Heb ook die stal toen helemaal zelf gespaard met m’n verjaardagsgeld. Liggen op zolder bij m’n moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:34 



 
Profiel   

Hoe leuk dit! Ik spaarde alleen de Feed 'N Nuzzle variant (Die van het filmpje in de OP). Volgens mij is mijn collectie compleet, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik heb ze dus wel in de kamer staan in een vitrinekast. Doe er verder niets meer mee, maar er zit zoveel bloed, zweet en tranen (en geld :+ ) in die verzameling dat ik ze graag laat staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 12:40 



 
Profiel   

Ik heb er na meer als 20 jaar nog steeds mijn speelgoed paardjes.

Ts, op de eerste foto die witte, heb ik in het zwart (hoort een veulen erbij maar die is bij mij kwijtgeraakt) en het paardje in het bruin die met de knop op de rug.
Dat was trouwens een springpaard, kreeg je verschillende hindernisjes etc. Erbij :) daarom die knop op rug.

Paardjes zijn alle veilig opgeborgen, ben blij dat ik ze nog steeds heb. Nu ben ik 29 xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 13:29 



 
Profiel   

Ik ga binnenkort even bij m’n moeder de zolder op om m’n collectie te zoeken.
Ik wil ze ook niet weg doen, vind ik zonde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 14:04 



 
Profiel   

Jaaaaaa! <3
Grand Champions zijn te gek! Daar heb ik zo onwijs veel uur speelplezier van gehad! :D En zeker niet dat ze ooit weggaan! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 19:04 



 
Profiel   

Wauwww :D =D wat cool dat jullie xe nog hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 19:11 



 
Profiel   

Jaa, die heb ik vroeger ook gespaard. Liggen ergens in de speelgoedkpffer bij mijn ouders.

De vos die ik had was ik op gaan staan en daar was het been van afgebroken. Dus met tape toen nog een spalk gemaakt voor zijn gebroken been.

Die kleintjes had ik ook, zo leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 20:16 



 
Profiel   

Berryz schreef
Jaa, die heb ik vroeger ook gespaard. Liggen ergens in de speelgoedkoffer bij mijn ouders.

De vos die ik had was ik op gaan staan en daar was het been van afgebroken. Dus met tape toen nog een spalk gemaakt voor zijn gebroken been.

Die kleintjes had ik ook, zo leuk.

Achossie, Berryz de paardenzuster/dokter! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 22:06 



 
Profiel   

Ik had er ook een heel aantal. Maar heb de meeste verkocht omdat ik de huifkar van schleich wilde :D deed wel pijn, haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 22:08 



 
Profiel   

dalena schreef
Ik had er ook een heel aantal. Maar heb de meeste verkocht omdat ik de huifkar van schleich wilde :D deed wel pijn, haha :')

OUCH......... Heb ze nu op een rekje staan (3 plankjes onder elkaar...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 22:09 



 
Profiel   

Berryz schreef
Jaa, die heb ik vroeger ook gespaard. Liggen ergens in de speelgoedkpffer bij mijn ouders.

De vos die ik had was ik op gaan staan en daar was het been van afgebroken. Dus met tape toen nog een spalk gemaakt voor zijn gebroken been.

Die kleintjes had ik ook, zo leuk.



Haha ik had dit ook met een voskleurige, ook gespalkt ze liggen nog ergens in huis bij m’n ouders. Wilde ze ook niet weg doen. Te leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 23:15 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Al die herinneringen.
Ik heb er echt honderden... :=

Zal eens een keer posten zodra er tijd is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 00:27 



 
Profiel   

Ik denk dat ik dankzij dit topic toch eens mijn GC's op ga halen bij moeders. Misschien wel leuk voor de babykamer, het wordt een meisje dus dan mag het wel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 07:59 



 
Profiel   

[ img ]
Een van mijn favorieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 09:31 



 
Profiel   

Luf_Midnight schreef
[ [url=m/KMFGQc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van mijn favorieten

Whooooohhhh! Maar dat is een MOOIE zeg! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 10:09 



 
Profiel   

Ik had de drie paarden van The Lone Ranger. Toen ik al even het huis uit was, heeft mijn moeder die eens weggegeven, en heb ik uiteindelijk jaren later via tweedehands de zwarte en bonte kunnen terugkopen, maar de schimmel ontbreekt nog. Is er ergens een bokker??? O:)
Het gaat om dit paard :
[ img ]

Met of zonder ruiter, maakt niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 10:23 



 
Profiel   

Ik heb ze hier boven in een vitrinekast staan. Kan het niet over mn hart verkrijgen ze weg te doen, want straks is degene die ze koopt er heel onvoorzichtig mee en gaan ze stuk :+ . Zoals hierboven genoemd; al m’n zakgeld zit er in van vroeger :=


Edit; ik heb er 27

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 10:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 11:01 



 
Profiel   

Super leuke fotos! Ik zal mijn verzameling ook eens opzoeken. Uuuren mee gespeeld vroeger!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 11:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen