Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn collectie Grand Champions... (speelg. paardencollectie)

 
Profiel   

Ik wil ze misschien toch te koop gaan zetten. Nog even nadenken hoor, maar heb er zoveel en zitten altijd maar in een doos op zolder. Ook zonde...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 14:28 



 
Profiel   

Alpha89 schreef
Ik wil ze misschien toch te koop gaan zetten. Nog even nadenken hoor, maar heb er zoveel en zitten altijd maar in een doos op zolder. Ook zonde...


Mocht je gaan verkopen, ik ben opzoek naar eek stuk of 5 :) Dus ik houd me aanbevolen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:03 



 
Profiel   

Alpha89 schreef
Ik wil ze misschien toch te koop gaan zetten. Nog even nadenken hoor, maar heb er zoveel en zitten altijd maar in een doos op zolder. Ook zonde...

In een doos op zolder... oh, dan moet je toch gelijk denken aan 1 met 2 nullen achter de komma :) Want gewoonlijk zijn GC's niet goedkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:06 



 
Profiel   

Ze zijn netjes bewaard in meerdere dozen, dat wel :D maar heb er een nachtje over kunnen slapen en ik ga ze inderdaad te koop zetten. Heb er een super toffe tijd mee gehad, maar ik wil er nu iemand anders blij mee gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 08:38 



 
Profiel   

Alpha89 schreef
Ze zijn netjes bewaard in meerdere dozen, dat wel :D maar heb er een nachtje over kunnen slapen en ik ga ze inderdaad te koop zetten. Heb er een super toffe tijd mee gehad, maar ik wil er nu iemand anders blij mee gaan maken.

Hang er wel een GROTER prijskaartje op dan de gebruikelijke 2e-hands prijzen van 2 euro per stuk... :') (want ze zijn echt meer waard dan dát!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 08:39 



 
Profiel   

Alpha89 schreef
Ze zijn netjes bewaard in meerdere dozen, dat wel :D maar heb er een nachtje over kunnen slapen en ik ga ze inderdaad te koop zetten. Heb er een super toffe tijd mee gehad, maar ik wil er nu iemand anders blij mee gaan maken.


Er is ook een Facebook groep van GC verzamelaars en een tweede groep waar ze GC verkopen. Zou me zeker aanmelden daar als je ze voor een leuke prijs wil verkopen! Daar heb ik ook een deel van mijn verzameling vandaan. Wel grote kans dat je naar het buitenland moet verzenden dan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 08:54 



 
Profiel   

Thanks voor de tip!
Ga wel eerst even op MP en bokt proberen :D

Ik heb ook veel van die kleinere paardjes die ook een ruitertje hadden incl. zadel etc. Ook erg leuk. Heb er ook de trailer en stal van. Geen idee meer welk merk dat is eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 09:07 



 
Profiel   

Wat leuk om terug te zien. De mijne zijn naar een kansarm gezin gegaan waarvan er 2 dochters helemaal gek op paarden waren. Ik had de gehele collectie. Samen met nog van alles en nog wat qua tuig, stallen, springmateriaal enz. Ook andere merken had ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 09:18 



 
Profiel   

Even snel wat overzichtfoto's


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vooralsnog tel ik er maar 42, nog even verder zoeken. Heb ook veel kleiner spul, maar dat is geen GC

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 17:59 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn collectie! Niet te koop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 13:34 



 
Profiel   

De 5e van onderen heb ik zelf ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 14:24 



 
Profiel   

Wat vreselijk leuk om die fotos te kijken en me langzaam te herinneren welke ik allemaal had. Echt zo vreselijk veel mee gespeeld. De scala poppetjes en paarden paste er super fijn bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 14:51 



 
Profiel   

Ha! Gaaf, en ik kan meteen een zadel met dekje matchen aan een paardje haha. De mijne zijn allemaal wel te koop iig incl accessoires

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 17:14 



 
Profiel   

Hè-hè! Nummer 1 mét dekje... (alle andere hebben die niet in mijn collectie)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 14:20 



 
Profiel   

Omg ik wist helemaal niet dat hier meer van waren :):) Ik had altijd alleen maar de witte hahah. En ook nog eens heel lelijk de manen geknipt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 14:57 



 
Profiel   

vanmiddag eentje naar beneden gekukeld, kapotte been maar gefixed met een plakbandje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 15:08 



 
Profiel   

Iemand enig idee waar in België ik er nog kan vinden? Ik heb het gevoel dat ze in Nederland bekender zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 12:44 



 
Profiel   

Lizziewizzie schreef
Iemand enig idee waar in België ik er nog kan vinden? Ik heb het gevoel dat ze in Nederland bekender zijn.

Voorál bij de 2e-handszaken (Check de speelgoedafdeling!!!!) want daar heb je de meeste kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 16:05 



 
Profiel   

Ik heb ze ook nog steeds.
Nu ongeveer 5 boekenplanken vol.
Inderdaad het is moeilijk, om aan de paardjes te geraken.

Ik wil ook graag mijn collectie uitbreiden, vindt ze op marktplaats aardig aan de prijs.
Maar pas nog 2 volle dozen overgenomen.
Daar zaten er een aantal tussen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 00:03 



 
Profiel   

Nadat ik dit topic tegen kwam, ben ik eens gaan zoeken wat ik nog had, en dat is dit geworden:

Heeft iemand enig idee welke modellen dit zijn, hoe oud, en wat ze evt waard zouden zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 20:12 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 20:13 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is 1 van mijn modellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:37 



 
Profiel   

citrusvrucht schreef
Ik heb ze ook nog steeds.
Nu ongeveer 5 boekenplanken vol.
Inderdaad het is moeilijk, om aan de paardjes te geraken.

Ik wil ook graag mijn collectie uitbreiden, vindt ze op marktplaats aardig aan de prijs.
Maar pas nog 2 volle dozen overgenomen.
Daar zaten er een aantal tussen. :D

Oehhhh laat eens zien? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 09:34 



 
Profiel   

Op FB kun je ze laten taxeren in de groep The Grand Champion Exchange :-).

Ze zijn best wat waard! :-)

Mijn verkoop is hard gegaan, heb er nog maar een paar over. Ben er wel blij mee dat ik andere mensen blij heb kunnen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:10 



 
Profiel   

Alpha89 schreef
Op FB kun je ze laten taxeren in de groep The Grand Champion Exchange :-).

Ze zijn best wat waard! :-)

Mijn verkoop is hard gegaan, heb er nog maar een paar over. Ben er wel blij mee dat ik andere mensen blij heb kunnen maken.



Via DHL? :P
Dan gaan ze vast naar mij haha! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen