Ben ik er klaar voor?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sofiepaard

Berichten: 16
Geregistreerd: 06-02-21
Woonplaats: Noord-Brabant

Ben ik er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 18:26

Hallo ik ben Sofie en ik ben 13
Zoals heel veel andere paardenmeisjes droom ik al jaren van een paard. Maar ik was er nooit echt klaar voor. Nu vraag ik me af: wat vinden jullie?
Ik heb een lijstje gemaakt met alle kosten en heb ook naar dierenarts, hoefsmid en stalling gezocht. Geld heb ik ook al geregeld. Ik rijd al 8 jaar paard op een goede manege en heb nu ook al een tijdje 4 verzorgpaarden in de buurt. Denken jullie dat ik klaar ben voor een paard?
P.s. Ik weet niet of deze vraag hier goed staat. Dit is mijn eerste vraag zegmaar.

Alvast bedankt xx

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ben ik er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:30

Ik lees dat je 13 bent? Gaan je ouders het paard voor je kopen? Willen ze dat? En de maandelijkse kosten?
Je hebt 4 verzorgpaarden, dat is super tof! Daar ben je net zo druk mee (al dan niet drukker misschien) dan met 1 eigen paard.

Of je er klaar voor bent weet ik niet maar er zijn genoeg Bokkers die op jou leeftijd een paard of pony hebben gekregen/gekocht.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ben ik er klaar voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:32

Als je ouders bereidt zijn te betalen en bij te springen waar nodig dan kan het prima. Zeker als je op een goede stalling staat waar je paardenmensen om je heen hebt die je kunnen helpen.

Zonder hulp van je ouders is het als 13 jarige niet te doen. Daar zijn paarden td duur voor

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:44

Ga uit dat je elke maand wel minimaal tussen de 200 a 500 euro kwijt bent.