nieuwe paarden:)

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 16:36

Ah, nu word weer wat duidelijk :D
Gewoon je gezonde verstand gebruiken, je paardenkenners dus. En gewoon rustig blijven.
Ik zou het ook zo goed mogelijk nadoen over hoe de paarden op hun oude stal hebben gestaan. Zo voelt de stal waar ze gaan staan meer bekent en als ‘thuis’


Ze wennen er wel aan, als je maar een goede, rustige start maakt.

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 10:00

Dankjewel hier zijn de foto's
De paardjes worden hier heel goed verzorgd .... normaal is het niet duidelijk waar deze zich bevinden. mocht iemand weten op welke locatie deze zijn genomen gelieve deze dan voor jezelf te houden voor de rust van de paarden en eigenaren te garanderen :)))

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 10:02

Als iemand mij kan uitleggen hoe je foto's invoert...:)))

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 10:14

Knop onderaan het antwoordvlak “voeg foto’s toe” —> Choose files/kies bestanden —> kiezen waar de foto’s staan —> foto’s kiezen —> Save.

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 14:01

Ben benieuwd hoe het gaat met de paarden. Hoe is de reis verlopen, je eerste indruk?

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 14:06

Ik kijk er straks eveb voor ik ga eerst eten...

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 20:50

de reis is erg goed verlopen denk ik ... ze doen erg druk maar dat doen ze blijkbaar altijd.verder zijn het echte schatten van paarden die zich nog redelijk gedragen behalve dan dat de merrie me al bijna mee naar de wei nam ipv ik die haar meenam :(:) Maar voor de rest zijn ze echt wel super lief !! Voor de volgende keer dus wel een les om toch ook maar hengstenketting te gebruiken voor de merrie :j (al doe ik dat liever niet) en die foto's grrrrrr ik volg alle stappen die eerder in deze chat waren gezet maar als ik dan door klik zijn er geen opgeladen ... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 11:54

Paardenlol1 schreef:
de reis is erg goed verlopen denk ik ... ze doen erg druk maar dat doen ze blijkbaar altijd.verder zijn het echte schatten van paarden die zich nog redelijk gedragen behalve dan dat de merrie me al bijna mee naar de wei nam ipv ik die haar meenam :(:) Maar voor de rest zijn ze echt wel super lief !! Voor de volgende keer dus wel een les om toch ook maar hengstenketting te gebruiken voor de merrie :j (al doe ik dat liever niet) en die foto's grrrrrr ik volg alle stappen die eerder in deze chat waren gezet maar als ik dan door klik zijn er geen opgeladen ... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Een jong sportpaard wat je meesleurt, en je eerste idee is om er een hengstenketting aan te hangen? Lijkt mij nou niet de beste opossing.

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:18

Dat is inderdaad niet de beste oplossing. Dit is wellicht wat je noemt uitproberen? Je moet stevig in je schoenen staan en duidelijke signalen geven. Jij moet de leiding hebben, niet het paard. Zoals je al vertelde. Anders wordt het echt niet meer leuk ....


Wel fijn dat de reis goed is verlopen. Heb je al eens een keer eerder met een hengstenketting ‘gewerkt’? (Gebruikt)

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:08

Ik zat eerder aan fatsoenlijke begeleiding te denken. TS, je bent erg jong, misschien is het slimmer om, zeker in deze eerste periode, want ze zijn er pas net, iemand anders (met meer ervaring) de paarden binnen en buiten laten zetten. Verder lekker poetsen, maar ga niet zomaar met hengstenkettingen aan de slag.

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:40


Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 18:21

Het is inderdaad handig om er een wat meer ervaren (sterkere) persoon erbij te halen. Absoluut niet onaardig bedoeld, maar de bedoeling is het ook niet dat ze een loopje met je neemt.


Hoe vaak ga je erheen? Heb je nog een update? Ik vind het namelijk best interessant jullie avonturen te horen :D

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 18:52

Nou tis weer even geleden want ik ben druk met de examens . Ik ga elke dag ook nu en ja ik had al eens met een hengstenketting gewerkt ondertussen luisteren ze al heel wat beter ik krijg zeer goede begeleiding van de eigenaar .Hij legt me alles heel precies uit en is ook zeer eerlijk naar mij toe .Hij zegt ook altijd als ik iets niet zie zitten/niet durf dat ik het gewoon moet zeggen wat ik super fijn vind!
Verder ben ik nu heel erg aan het leren , morgen heb ik mijn laatste examen . Indien jullie graag willen kan ik zaterdag/zondag een nieuwe update plaatsen. En ik weet dat ik nog heel jong ben en dat het zeer onwaarschijnlijk is maar tis wel zo en ik heb lekker veel geluk :D de hengst zet de eigenaar zelf meestal buiten ik heb het al 1 keer gedaan maar toen hadden we hem aan de longe gedaan zodanig dat ik kon lijden maar de eigenaar hem zeg maar ook nog vasthad voor als ie me ging uittesten t was wel een grappig zicht om ons te zien lopen _O-

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:51

Ah het gaat goed dus :D
Fijn dat je goede begeleiding krijgt.
Waarschijnlijk was dat drukke van eerst ook een beetje spanning van de verhuizing...


K zou t erg leuk vinden als je een update plaatst, maar neem de tijd. Helemaal nu je aan het leren bent voor school....

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:20

Dat is leuk om te lezen, hoe het nu gaat.
Ik snap het topic nu ook beter en waar het precies om gaat :)

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-21 09:43

Ik vind het ook leuk om te horen dat er geen miscommunicatie meer is :))) ik ga straks naar de paardjes dus vandaag of morgen komt er weer een update:)

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:54

En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd naar foto's van de knapperds! :)

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 09:04

Ja ik zou heel graag fotos invoeren maar het werkt niet... :(( morgen misschien eens proberen langs de computer!

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:57

Paardenlol1 schreef:
Ja ik zou heel graag fotos invoeren maar het werkt niet... :(( morgen misschien eens proberen langs de computer!


Nieuw antwoord -> Voeg foto's toe -> Bestanden kiezen -> (dan kies je de foto's die je wilt uploaden) -> Klik op "save" -> Klik op de foto's die je wilt uploaden -> Versturen -> Klaar is Kees :D

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-21 19:49

Afbeelding
Quenelle
Afbeelding
Melvis
Dankjewel normaal moeten ze er nu instaan! Alles gaat ondertussen super goed hier!

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 20:21

Oh wauw! Die zijn heel knap :D

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-21 20:46

Ja he:) ze zijn ook heel lief maar wel heel verschillend van karakter!

_Mir
Berichten: 1358
Geregistreerd: 01-01-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:15

Wat een mooie paarden. Is er een reden voor dat ze maar 4 uur buiten komen?

Paardenlol1
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-10-20

Re: nieuwe paarden:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 22:01

De reden is vooral omdat ze alles op het gemakje doen;) zelfs een beetje te:))
Helaas heb ik hier geen inspraak op... Vandaag zijn ze sinds enkele maanden weer vertrokken op wedstrijd ik ben eens benieuwd wat ze ervan zullen maken!