Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:48

Hoi!! ik heb advies nodig (:
Een goede bekende van mij heeft een paard waar ze eigenlijk al 5 jaar niks mee doet. Mijn moeder stelde voor om te vragen om een keer te borstelen en eigenlijk lijkt mij dat wel heel leuk alleen ik vind het heel spannend omdat te vragen (via app)
iemand advies wat ik zou moeten of zeggen, hoeft niet uitgebreid ze kent me echt al jaren ahaha

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:49

Gewoon jezelf zijn. Aangeven dat j moeder je dat voorstelde. Dat het je leuk lijkt en wil weten of het mogelijk is.

Rocamor

Berichten: 10859
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:51

1) niet via de app
2) gewoon even langsgaan, desnoods met je moeder. En tegen haar zeggen:" Truus, zou ik jouw paard af en toe (of vaker) mogen borstelen? Zo ja, onder welke voorwaarden?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:06

Rocamor schreef:
1) niet via de app
2) gewoon even langsgaan, desnoods met je moeder. En tegen haar zeggen:" Truus, zou ik jouw paard af en toe (of vaker) mogen borstelen? Zo ja, onder welke voorwaarden?"

We kunnen niet zomaar langs gaan zeg maar ze hebben het vrij druk

Rocamor

Berichten: 10859
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:07

Dan stuur je een appje dat je haar iets wilt vragen en of je een x langs kunt gaan

beegee
Berichten: 949
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:35

Kun je prima via de app vragen hoor. Gewoon een net berichtje opstellen met je ouders erbij. Ze kent jullie toch al jaren! Appen om daarna langs te komen met de mededeling dat je wat wilt vragen vind ik geheimzinnig gedoe. Straight to the point ben ik meer van ;).

DuoPenotti

Berichten: 29457
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:37

Vroeger fietste ik heen waar ik wilde verzorgen. Maar er was toen geen app of mail dus je moest wel :)

Maar als het geen optie is om er heen te gaan zou ik niet appen,maar gewoon bellen.
Ja rete spannend, maar voor een goed doel toch :j

Anoniem

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:58

Dankjewel voor je reacties, ik ga het toch via app doen omdat ik het echt eng vind en zij zal het toch niet zo erg vinden, iemand enig idee hoe ik het een beetje moet verwoorden?

charlotteehx
Berichten: 282
Geregistreerd: 30-08-18

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 21:34

Gewoon; hey *naam van persoon*, ik vroeg me af of ik misschien af en toe als ik tijd heb *naam van pony* mag poetsen zodat die wat extra aandacht krijgt.

rocky_1995

Berichten: 658
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 21:54

charlotteehx schreef:
Gewoon; hey *naam van persoon*, ik vroeg me af of ik misschien af en toe als ik tijd heb *naam van pony* mag poetsen zodat die wat extra aandacht krijgt.


Ik zou dat laaste stukje achterwege laten, dat kan ook verkeerd opgevat worden alsof de pony niet goed verzorgd wordt door de eigenaar zelf en je de redder in nood bent.

Ik zou of er heen gaan of een berichtje sturen. Ik heb hier ook weleens een meisje met moeder aan de deur gehad. Nu had ik niemand nodig gezien ik al een verzorgstertje had, maar ik vond het juist super stoer dat ze het durfde te vragen en laat juist zien hoe graag je wil.
Nee heb je en ja kan je krijgen. En ik denk dat als je beleeft blijft de eigenaar het alleen maar goed kan opvatten en je een lief antwoord terug kreeg.

Autumnn

Berichten: 8038
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:00

Hey, hoe gaat het met [naam paard] *eigenaar antwoordt dat ze het druk heeft* oh nou dan kan ik je wel helpen

:D

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Angst/spanning om verzorgpony te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:04

Je kunt prima appen ts.
Zeggen dat je graag met paarden bezig bent en je moeder dit voorstelde, of ze misschien wat hulp kan gebruiken. Zolang je beleefd overkomt (en niet met al te veel spelfouten en zinnen zonder hoofdletter of punt, ;) ) weet ik zeker dat ze het serieuzer overweegt.
Succes, ik hoop het voor je als je het zo graag wilt!