Lease of verzorgony?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Lease of verzorgony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 08:54

Hallo!

in september zou ik een Leasepony mogen. Hartstikke leuk! Maar ook duur natuurijk. Nu zie ik sommige mensen die een verzorgpony hebben en er van alles mee mogen doen. Dit leek me ook wat maar waar vind ik die. Tijd genoeg maar toch. Hebben jullie goede manieren om aan een verzorgpony te komen?

xxx. Eva }:0

Dreamboy

Berichten: 2420
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Lease of verzorgony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 09:02

Wat leuk dat je een leasepony mag. Een verzorgpony vinden is van veel dingen afhankelijk en niet altijd even makkelijk. Er zijn mensen die een verzorgpony aanbieden waar je bijna alles mee mag doen alsof het je eigen pony is, maar vaak is het echt alleen maar verzorgen. Bovendien is een verzorgpony ook lang niet altijd gratis. Bij een leasepony heb je toch vaak meer mogelijkheden. Succes.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 10:13

Ik verplaats dit topic naar Young rider talk.

Miss_Mii21

Berichten: 509
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 10:18

FoxTinka schreef:
Hallo!

in september zou ik een Leasepony mogen. Hartstikke leuk! Maar ook duur natuurijk. Nu zie ik sommige mensen die een verzorgpony hebben en er van alles mee mogen doen. Dit leek me ook wat maar waar vind ik die. Tijd genoeg maar toch. Hebben jullie goede manieren om aan een verzorgpony te komen?

xxx. Eva }:0


Je kan een advertentie op Facebook, marktplaats en of bokt zetten of eens vragen bij een manege

kiki_01
Berichten: 32
Geregistreerd: 23-05-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 21:52

Soms staat op facebook mensen die andere zoeken om hun paard te helpen te verzorgen. Wellicht heb je hier iets aan.

Bobbejaan
Berichten: 117
Geregistreerd: 24-05-22

Re: Lease of verzorgony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 17:44

Ik zou voor verzorg gaan.....lease tja dat vind ik vaak iet fair gaan teveel leasers, te veel moeten en te weinig mogen.

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 17:55

Bobbejaan schreef:
Ik zou voor verzorg gaan.....lease tja dat vind ik vaak iet fair gaan teveel leasers, te veel moeten en te weinig mogen.

Leg dit eens uit? Wat is teveel betalen voor te weinig mogen?