ff wat zeggen

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:14

petrabonanza schreef:
ik snap echt niet wat er verkeerd aan is om een beetje te klooien/spelen met je paard of pony.

Ik zie vaak zat paarden 6 dagen in de week trainen om op dag 7 naar wedstrijd te gaan, paard mag niet in de wei, niet een buitenritje maken, kortom geen paard zijn, alleen maar om de horizontale balans goed te krijgen???? leg dat maar eens uit.

De meeste paarden zijn dolblij met een beetje afwisseling en oke, soms is dat weleens onverantwoord, maar iedereen is jong geweest en ik kan het zelf nog steeds niet laten om over hooibalen te springen als ik ze tegenkom tijdens een buitenrit


Roosch

Berichten: 36705
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:25

Dit doelt dus helemaaaaaaaaaal niet op mijn profiel Schijnheilig
Nouja, ik ben het wel met je eens

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:31

Ilkkah schreef:
Kan het wel met je eens zijn, maar aan de andere kant ook weer niet,
ik zie geen kinderen van mijn leeftijd (op uitzonderingen na dan) echt serieus dressuren,
ik vind het zelf niet leuk, en iris vind het ook niet leuk
natuurlijk, we rijden wel dressuur, maar dan gaat het er bij mij puur om van: luistert ze naar mij, als ik dit vraag, doet ze dat dan ook.
gewoon puur voor wat oefeningetjes.

Ik ben liever bezig met kleine hindernisjes of mijn eigen vorm van trail rijden, dan dressuur


Haha, vanaf mijn 12e was ik al behoorlijk serieus, op mijn 14e al helemaal! Dan ben ik een uitzondering. Maar iedereen vind wat anders leuk! Ik heb een paar jaar wat aangekloot met plezier, maar al vrij vroeg was ik liever serieus bezig en dat deed ik ook met evenveel plezier!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:32

Okkie1 schreef:
Haha, vanaf mijn 12e was ik al behoorlijk serieus, op mijn 14e al helemaal! Dan ben ik een uitzondering. Maar iedereen vind wat anders leuk! Ik heb een paar jaar wat aangekloot met plezier, maar al vrij vroeg was ik liever serieus bezig en dat deed ik ook met evenveel plezier!


ik zei ook; er zijn uitzonderingen Knipoog

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:14

Een keer iets 'geks' doen met je pony kan heel leuk zijn! Voor je pony/paard ook! Maar als je m gaat aankleden als een barbie of weet ik veel wat voor een belachelijks gaat doen is het niet meer gek/leuk maar triest voor je paard/pony!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:57

Ik heb geen eigen paard maar ik vind het altijd heel leuk als ik eens zonder zadel mag rijden. Als ik nou een eigen paard had had ik vast ook wel rare dingen gedaan. Het gaat me ook om of het paard wel leuk vind Knipoog

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:33

'K vind dat je gewoon lol mag hebben met je pony of paard, maar dat je wel goed moet blijven nadenken. Zelf rijd ik iedere dag dressuurmatig ( mag Z starten), maar het is heel goed om af en toe af te wisselen met je pony of paard,anders gaat hij zich ook vervelen. Maar zolang je af en toe denk ik tenminste, ff dressuurmatig rijdt is het goed. Bijv. eens een keer wat lager instellen, dat is weer goed voor de rug. Van dressuur wordt het paard minder stijf.
Maar je komt er toch nooit uit want iedereen kijkt weer anders tegen de paardensport aan!

Maxy
Berichten: 5
Geregistreerd: 12-09-04
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:27

je kan toch wel gewoon lol hebben met je paard? alleen maar trainen, daar wordt je pony ook niet vrolijk van, die zal het oo wel leuk vinden om gewoon eens iets voor de lol te doen. Hoe zou jij dag in dag uit trainen vinden?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:30

Ach ik vind dat die mensen dat lekker zelf moeten weten, ik bemoei me daar niet mee. Iedereen rijd op zijn manier, als ze er maar plezier van hebben.

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:57

baroen schreef:
als ik er foto's bij zie, valt het me op dat er erg veel meiden gewoon maar wat doen


er zijn ook jongens die dat doen hoor >;)

maargoed ben het dan ook niet met je eens, want ik vind dat je best lol met je pony mag hebben, zolang je je pony er niet onder laat lijden..
over dat springen gedoe, niet iedereen is even goed niet iedereen kan les nemen om het helemaal goed te doen, niet iedereen heeft een pony die goed kan springen...
en hoe kan jij van een foto zien dat er maar wat aangeklooid wordt Verward
je mag dan jaren les hebben gegeven, maar over een foto kan je nog steeds niet veel zeggen

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:02

ilufprincess schreef:
Meiden...


ja aur, das waar, hihi

ik vin da ge moogt onnozel doen me u paard, zolang da ge er ook serieus nog serieus mee bezig zijt ook. eens zonder zadel en hoofdstel springen is wel goed voor de band met je paard, ik vin da t almaal kan ! zolang da et me je eige paard is , of me iemand zen paard als tij da goe vind.

kusjahs sofie en Jasjuh

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:07

paardrijden gaat toch om de lol of zie ik dat nou weer verkeerd? Bloos Natuurlijk moet je aan je paard denken.. Zolang je samen lol hebt en niet al te veel risicos neemt isset volgens mij wel goed.. Lachen

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:08

OMG.. Rolleyes

Waar is de PennyPatrouille (oid) als je het nodig heb

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:45

Ik heb lol met mijn bijrijdpaarden Party!!

En dat vind ik ook heel belangrijk. Ik rijd soms heel serieus dressuur, en af en toe heb ik echt een dag dat ik alleen maar zonder zadel rijd of gewoon lekker even crossen samen
En ik merk dat de paarden en ik er plezier in hebben

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:48

VeirL schreef:
OMG.. Rolleyes

Waar is de PennyPatrouille (oid) als je het nodig heb


ja, ga jou idd nu als nummer 1 aangeven Rolleyes