help op de manege is een meid die mij niet mag

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:04

Als je niet goed tegen roddelen kan moet je helemaal geen paard kopen! (helaas).

Sjeef
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-10-04
Woonplaats: HGK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 10:28

Trek je niks van haar aan! Als ze gaat roddelen laat haar gewoon en doe net alsof je haar niet hoort! Maar waarover moet ze dan over jou gaan roddelen dat je op de manege zit?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:18

IK zou me als ik jouw was er niets van aantrekken hoor.
Laat haar maar lekker roddelen als ze wil,als jij er niet op gaat reageren heeft ze alleen haar zelf ermee en niet jouw.
En als jij er niets op uit doet ziet ze vanzaelf in dat het geen zin heeft en laat ze je wel met rust.
En dan nog je komt er om te paardrijden is leuk als de meisjes je daar aardig vinden maar er zijn vast genoeg andere.

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:41

zo te horen ben jij een heel erg lief en eerlijk meisje.laat haar lekker zeggen wat ze wilt als ze gaat roddelen..de kinderen van je manege zullen idd zien dat het niet waar is.gewoon fun hebben met paardrijden.

lupa

Berichten: 361
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:26

pffff lekker belangrijk zeg! zo iemand komt zichzelf vroeg of laat toch wel tegen!
als jij jepony daar neer wil zetten moet je dat lekker doen hoor!
enals ik je berichtjes lees heb jij daar binnen de kortste keren lekker veel vriendinnen die zich daar niks van aantrekken.
succes!!!!!!!

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 09:16

Probeer je er niks van aan te trekken.
Dan is het niet meer leuk Tong uitsteken

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:30

lekker gaan rijden hoor, zeker als je niet eens op dezelfde dag op de manege ben. ga genieten en doe gewoon. Zodra zij over jou gaat kletsen, dan is ze vast en zeker zeer jaloers op je. veel plezier met rijden, en probeer daar lol in te hebben hoor

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 12:58

thanks voor de lieve berichtjes.ik zie het wel hoe het loopt daar.Ik kom daar voor me lol

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:06

willeke16 schreef:
thanks voor de lieve berichtjes.ik zie het wel hoe het loopt daar.Ik kom daar voor me lol


precies en hou dat goed voor ogen. heel veel rijplezier

Steefie_3

Berichten: 48
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 18:42

Ja zo zou ik ook maar denken dat je voor je lol komt! Het leven is toch al veel te kort om je over zulke onzinnige mensen bezig te houden?! Er zijn daar vast ook mensen die het super leuk vinden dat jij er bent! *LOL*. en al zijn die er niet daar moet je dan gewoon schijt aan hebben Knipoog. want jij komt toch voor iets nuttigs PAARDEN!! daar draait het toch om op zo'n manege! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:39

niks van aan trekken, je komt er voor je lol...

An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:55

Ben het met de meeste eens. Lekker belangrijk wat een ander denkt zeg. Je komt toch voor je paard? Als zij over jouw wil babbelen.. laat ze lekker. Niet reageren en van jezelf weten dat het anders is, da's het belangrijkste. Je hebt nu eenmaal van die mensen die niet anders kunnen dan ****** jeweetwellen ***** over een ander. Lekker laten gaan.. zij is niet wijzer.

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:19

Als er geroddeld word op de manege komen ze daar wel snel genoeg achter.
Als zij (hoe heet ze?) over je roddeld zal het toch niet zo snel naar ons toe komen, alleen als we goed met haar om gaan!

Je moet je er niks van aantrekken, er word zoveel geroddeld op de manege, maar we doen er alleen wat mee als het over ons clubbie gaat of over mensen waar we mee omgaan!

Suzanne

Berichten: 2510
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:52

ik zou het gewoon proberen want mensen kunnen misschien wel naar haar luisteren maar ze hebben ook gewoon hun iegen mening

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:57

Ik snap dat je je rot voelt, en ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden.. (al hoewel ik elke dag op de manege kom en jij niet) maar toch hoef je je hier over niet druk te maken.. laat haar lekker haar gang gaan, en vooral niet teveel van haar aantrekken.. (ook al gaat ze roddelen) dan denk ik maar.. (( mooi terug roddelen))

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:34

Ik kom ook niet elke dag op de manege *Willeke16 komt bij ons rijden*. Zoals ik al eerder zei, het ligt eraan over welk meisje het gaat, maar de vaste KLODDERS (ja zo worden we genoemt, of terwijl de vaste gang) kent haar niet en gaat niet met haar om dus ze hoeft zich geen zorgen te maken en dan nog. Het is op een andere dag!

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:12

Niks van aantrekken.. Iedereen roddelt over iedereen..

Dan zou je niks meer kunnen !!
Haar lekker laten gaan, negeren, lekker je eigen gang gaan daar.. *LOL*

Castellum

Berichten: 26
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Haarzuilens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:36

Willeke, trek je er mar niks van aan! We houden er niet van als er geroddeld word op de manege, we proberen het dan ook altijd tegen te gaan! Veel plezier vanavond met je eerste les bij ons op de manege!

Sammeke

Berichten: 116
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: omg. arnhem

sammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:04

o dat toevalligbij ons op de manege is ook iemand die ik niet mag

Sammeke

Berichten: 116
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: omg. arnhem

sammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:04

o dat toevalligbij ons op de manege is ook iemand die ik niet mag

Castellum

Berichten: 26
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Haarzuilens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 17:44

Sammeke, dat is bij elke manege, bij elke stal en zelfs op elke school en ook op je werk wel. Je hebt er altijd wel iemand bij zitten die jou niet mag of die jij niet mag!

Fjordenlover

Berichten: 90
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:49

Probeer haar gewoon te negeren. Jij rijdt ook op die manege en dat is jouw keuze. Als je denkt dat ze over je gaat roddelen dan ga je gewoon eens met haar praten. Ik weet dat dat moeilijk is maar ik zou het gewoon proberen.