Rotwijfff...

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:21

tsja... over een meisje op stal Lachen
Het ging altijd wel goed... maar ze behandeld haar pony niet echt goed, en bemoeit zich overal mee.
En als je er op een volwassen manier er wat over zegt krijg je opeens d'r broer op je dak Haha!

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:40

Owja en nog iets over onze grote vriendin, ze vind altijd dat ik haar paard te weinig voer en opstrooi....nou ik krijg nooit commentaar van iemand alleen van haar terwijl Jip super schoon is op stal...............:@

ReGirl

Berichten: 1699
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:02

hahaha ja ach.. tis gewoon een stom kind.. Haha! enne lees ff het verhaaltje erboven .. Knipoog dan weet je waar het over gaat.. :p
misschien handig om te weten.. Haha!

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:58

Weten jullie ook wat ze tegen d'r ouders zei? Dat Rashida haar verzorgpony was (wat niet zo is maarja) en toen hoorden haar ouders over die "ruzie" en ging die vader zo naar san toe om te zeggen dat sylvana rashida niet meer mocht verzorgen Verward En toen zei san zo van, die heeft ze nooit echt mogen verzorgen, een keer een dingetje aan haar gevraagd maar goed. Dus dat kind denkt echt meteen dat ze een verzorgpaard heeft als ze hem ff mag losgooien ofzow.
Argh, ik irriteer me echt eraan!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:21

Wat heeft het er mee te maken dat ze dik is?

Ja misschien is ze wel zo onzeker door dat gepest, dat ze daardoor zo'n betweterige houding aanneemt.

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 13:27

euhm, ja kan me best voorstellen, dat als je dit zo leest en je der niet kent, dat jullie allemaal denken van wat zijn die banketstaaf zeg, maar het is gewoon zoooo oow erritanttuurlijk kan ze der nix aan doen, maar ze weet dat ze dik is dat hele gezin trouwens, en die mensen blijven maar door vreten. Ze geeft der pony trouwens ook de meest rare dingen te eten, zoals alle soorten groentes ensow tenminste rare groentes dan, en als het voer op is, gooit ze de voerbak vol met water, hoe bedoel je ik wil dat ze koliek krijgt, dus die pony loopt de hele dag water te slurpen. pffff, maar ze is hem nu ook alweer zat haha, ze weet gewoon dat ze de pony niet aankan. dus nou begint ze over nog een paard erbij te zeuren, en wil elk goed wedstrijdpaard kopen, om een recreatief verpest beginners paard van te maken Verward
was idd wel hard met dat "rzorgen" van rashida *LOL*
xxx naomi

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:07

Maar dat is het nou: ze wordt helemaal niet gepest omdat ze dik is ze word gepest omdat ze heel erg irritant, iedereen in de weg staat en gewoon vreselijk bijdehand, beterweterig, asociaal, etc etc etc is

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:27

Kortom, gewoon erg verwend....

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:44

Tsja... gepest word ze door mij iig niet Haha!
en ik denk ook niet dat het om 'pesten' gaat.
Toen ze namelijk bij ons kwam wilde ik juist extra aardig tegen haar doen, omdat ik wist dat ze veel werd gepest op school etc door haar gewicht... en ik doe nog steeds normaal en aardig tegen haar Knipoog
Samen met iedereen die eigenlijk nu een beetje problemen met haar heeft Lachen


Maar af en toe wordt je gewoon zo verschrikkelijk moe van de 'goed bedoelde' adviesen en dat ze bij elke stap die je zet weer voor of achter je staat.
En dat ze ongevraagd even aan je paard d'r buik gaat staan luisteren en je niet meer verder kan met borstelen... Haha! Clown
En bijvoorbeeld ook de discussie met mij aangaan dat je een paard aan de teugel laat lopen door aan de voorkant te kloten... Rolleyes en dan durven te zeggen dat de instructrice dat gezegd heeft Tong uitsteken terwijl ik voor de volle 100% weet dat dat absoluut gelul is... zeg je daar wat van, dan heb je paps of broertje lief op je dak Haha!

Tsja en ik heb het al snel gehad met mensen die ouders erbij gaan halen... want dan komt meteen Nicky weer bij me naar boven Bloos!
Tong uitsteken

Maarja ik vind wel dat haar dikte er niets mee te maken heeft, dat heeft ook niets te maken met hoe ze zich gedraagt, dus dat is iets waar ik haar nooit op zou aanspreken Lachen

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 23:08

heeej, nou wast vandaag tog even zat hoor. Elke keer als ik haar wat wil vertellen op msn, dat ze gewoon ff moet luisterern weetje ik scheld er niet uit of bedrijg er niet ofsow, gewoon serius praten, blokkeerd ze me. En als ik dan wat op de manege wil zeggen loopt ze snel weg ensow. dus jah komt ze vandaag naar me toe van jah als je iets tegen me wil zeggen doe het dan gewoon recht in me gezicht en niet achter me rug om, ja ik zou graag willen heb het er ook ff goed gezegd maarja als zij er telkens voor wegloopt. gaat ut moeilijk heh, en ik ben volgens haar een ontiegelijk poedersuiker Verward , en pfff nou kan nog wel ff verder gaan maar tis te lang haha, en nee ze wort niet gepest van wege haar dikheid, at komt er gewoon bij Clown , het gaat gewoon puur om haar gedrag, en dan hebben wij aan het begin dat ze haar pony had een paar tips gegeven, en gaat ze dat later aan ons vertellen Verward , nou ja snap der egt niet. ik bedoel op die leeftijd ga je tog nog lekker met vriendinnen(betwijfel eigenlijk of ze die heeft) met barbies spelen ofsow haha Verward nou ja ik ga slapen...

xxx naomi

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:50

Oomie schreef:
euhm, ja kan me best voorstellen, dat als je dit zo leest en je der niet kent, dat jullie allemaal denken van wat zijn die banketstaaflig zeg, maar het is gewoon zoooo oow erritanttuurlijk kan ze der nix aan doen, maar ze weet dat ze dik is dat hele gezin trouwens, en die mensen blijven maar door vreten. Ze geeft der pony trouwens ook de meest rare dingen te eten, zoals alle soorten groentes ensow tenminste rare groentes dan, en als het voer op is, gooit ze de voerbak vol met water, hoe bedoel je ik wil dat ze koliek krijgt, dus die pony loopt de hele dag water te slurpen. pffff, maar ze is hem nu ook alweer zat haha, ze weet gewoon dat ze de pony niet aankan. dus nou begint ze over nog een paard erbij te zeuren, en wil elk goed wedstrijdpaard kopen, om een recreatief verpest beginners paard van te maken Verward
was idd wel hard met dat "rzorgen" van rashida *LOL*
xxx naomi


Als hun in het gezin door willen vreten, doen ze dat wel ook al vind jij dat niet leuk. Dat is hun keus niet de jouwe daar heb je NIKS mee te maken!

Het is haar pony, dus ook haar verantwoordelijkheid en niet de jouwe!
Als zei haar pony zo verzorgen wil, nou dan doet ze dat, heb jij niks over te zeggen!

Als jullie haar constant lopen te verbeteren met de verzorging van haar pony, is dat ongelovelijk irritant. Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik ook niet meer lief, aardig zijn!

Ik vind jullie maar kinderachtig hoor, dat getyp ook..!

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:59

Sorry, maar als jij haar zou kennen zou je onze reactie snappen. En eigenlijk wordt ze helemaal niet gepest omdat ze dik is...
Ze wordt alleen gepest omdat ze zich zo irritant gedraagd. En dat is niet pas sinds ze Jip heeft, maar dat is al heel lang.....

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 18:15

ja, ik zei tog ook als je dit zo leest lijkt het net alsof we banketstaaf sijn, maar ze maakt her er egt zelf naar, dan vraagt ze wat, en als je dan nee zegt doet ze het alsnog dat soort dingen dus Verward

xxx naomi

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:57

x4you schreef:
Als hun in het gezin door willen vreten, doen ze dat wel ook al vind jij dat niet leuk. Dat is hun keus niet de jouwe daar heb je NIKS mee te maken!

Het is haar pony, dus ook haar verantwoordelijkheid en niet de jouwe!
Als zei haar pony zo verzorgen wil, nou dan doet ze dat, heb jij niks over te zeggen!

Als jullie haar constant lopen te verbeteren met de verzorging van haar pony, is dat ongelovelijk irritant. Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik ook niet meer lief, aardig zijn!

Ik vind jullie maar kinderachtig hoor, dat getyp ook..!


Als je niet alles doorleest vind ik dat je niks moet schrijven, want we hebben MEERDERE keren geschreven dat ze NIET gepest word omdat ze dik is. We hebben MEERDERE keren gezegd, dat we niks met haar pony te maken hebben en dat we haar niet verbeteren, maar dat zij ons van die 'tipps' geeft en dat dat ongelooflijk irritant is. Als ze onszelf wat vraagt, dan antwoorden de meeste ook gewoon aardig. En als ze iets gewoon echt heel erg verkeerd doet, dan zeggen we er meestal wat van, maar op een aardige manier.
Jij hebt alles echt niet goed doorglezen, echt niet. Dus zou jij je ook niet ermee mogen bemoeien, want juist alles wat jij op heeft genoemd doet zij, en niet wij, ok?
Groetjes,
Nath

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:24

Ik wil me dr niet eens meer mee bemoeien.. meidenruzies Rolleyes

Nat0l0Mickey

Berichten: 159
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:50

Nou, dan schrijf tog niks? Lees goed door is me tip, dan voorkom je van dat soort dingen, ok?
En niks 'meidenruzies', het is gewoon zo, ok?

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 01:29

whahaha nath je bent grappig, nee tgaat er gewoon om dat dat kind erg verevelend is, en dat ik het gewoon niet meer pik. Dan zegt ze tegen nathalie dat ze voor zichzelf op moet komen, maar zodra ik of iemand anders dan wat tegen der zeg haalt ze gelijk der hele familie der bij, ja zo kan ik ut ook, maar helaas ben ik niet zo zielig, sorry ff men agressie kwijt hoor Haha!

xxx naomi

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:03

x4you schreef:
Als hun in het gezin door willen vreten, doen ze dat wel ook al vind jij dat niet leuk. Dat is hun keus niet de jouwe daar heb je NIKS mee te maken!

Het is haar pony, dus ook haar verantwoordelijkheid en niet de jouwe!
Als zei haar pony zo verzorgen wil, nou dan doet ze dat, heb jij niks over te zeggen!

Als jullie haar constant lopen te verbeteren met de verzorging van haar pony, is dat ongelovelijk irritant. Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik ook niet meer lief, aardig zijn!

Ik vind jullie maar kinderachtig hoor, dat getyp ook..!


als ik zie dat een pony incorrect word behandeld zeg ik er wel wat van... of geef ik een tip hoe ze het beter zou kunnen doen... en ook vraag ik vaak WAAROM ze het zo doet.
maarja als er gewoon niet word geluisterd maakt het mij niet veel uit, vind het natuurlijk wel jammer van die pony want die krijgt altijd de schuld, het is een rotbeest, ze is veel te hengstig, ze is vroeger mishandeld (yeah right Rolleyes in meppel zeker?) tsja dan kan ik aardig kwaad worden... maar vaak zeg ik dan zelfs niets.
Alleen wanneer ze me weer loopt te 'stalken' Knipoog
zeg ik er wat van... houd ze nog niet op... dan kan ik best kwaad worden

loena123
Berichten: 30
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: oss/ nnord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:42

omdat ze gepest word gaat ze haar eigen daper voor doen je moet haar swaksten plek berijken dan heb je het voor elkaar heeft zij geen anderen vriendinen of zo Scheve mond

loena123
Berichten: 30
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: oss/ nnord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:44

XchantjuhX schreef:
als ik zie dat een pony incorrect word behandeld zeg ik er wel wat van... of geef ik een tip hoe ze het beter zou kunnen doen... en ook vraag ik vaak WAAROM ze het zo doet.
maarja als er gewoon niet word geluisterd maakt het mij niet veel uit, vind het natuurlijk wel jammer van die pony want die krijgt altijd de schuld, het is een rotbeest, ze is veel te hengstig, ze is vroeger mishandeld (yeah right Rolleyes in meppel zeker?) tsja dan kan ik aardig kwaad worden... maar vaak zeg ik dan zelfs niets.
Alleen wanneer ze me weer loopt te 'stalken' Knipoog
zeg ik er wat van... houd ze nog niet op... dan kan ik best kwaad worden

nou met jou ben ik het nou eens he eindelijk iemand die het goed doet had het zelf niet beter kunnen zegge Knipoog Lachen OK dan!

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 19:39

loena123 schreef:
omdat ze gepest word gaat ze haar eigen daper voor doen je moet haar swaksten plek berijken dan heb je het voor elkaar heeft zij geen anderen vriendinen of zo Scheve mond

VOlgens mij voel jij je ook niet helemaal 100!!! Sorry hoor.. Maar je gaat toch niet iemand zo de grond in lopen douwen!!!!! Boos!

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 21:29

Oomie schreef:
Heej, ik zit hier ff met een probleempje, dus graag jullie mening...

Nou er zit dus een super erritant kind bij ons op de manege in de dezelfde pesionstal als ik en me vriendin. Daar staan dus ook mijn 2 verzorgpaarden en haar eigen pony. Egt een rotbeest heeft ze van de manegeponys gekocht. Nou ze is dus 11 jaar en zwaar erritant, ze rijd zelf nu denk ik 3 jaar maar dat is egt niet te zien. nou gaat ze zioch dus bemoeien met de verzorging van de paarden vasn andere mensen, die samen in de z1 rijden enzo. Zo bijdehand is ze dus, nou valt ze dus elke dag iedereen lastig. Maaar het vervelende is de eigenares van mijn 2 verzorgpaarden heeft haar aangeboden om 1 daarvan te doen een arabische merrie pony, maar ze zegt dus tegen iedereen dat ze hem heeft gedaan die dag als de eigenares dat aan haar vroeg. Maar in feite laat ze haar gewoon in haar stal staan. Het is dus alleen een beetje om mee op te scheppen. Nou gooi ik haar bijna elke dag los of longeer ofsow. Maar ik en mn vriendin hebben het al aan de eigenares verteld maar ze doet er gewoon nix aan. Terwijl ze egt heel aardig is ensow. Maar dat kind is ook so dat als iemand iets tegen haar zegt haalt ze gelijk der broer erbij en die begint dan ff iedereen die hem niet aanstaat verot te schelden. En ze is dus gewoon zo vervelend. Dus me vraag was nou eigenlijk hoe kan ik haar zeg maar het beste bewerken haha, hoe kan ik hier wat aan doen. Ze word ook wel ontzettend gepest enzo, en iedereen staat achter mij en mn vriendin's kant. Maar ze houd alsnog niet op, en we hebben op dit moment ook wel erge ruzie met haar, maar elke keer als we haar op de manege zien doet ze net alsof er niks aan de hand is. Ze is egt heel bijdehand en dat terwijl zij ongeveer 4/5 jaar jonger is als ons... Verward

graag jullie mening dus..

xxx naomi

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:16

Fairie schreef:
In dat geval kun je altijd 2 dingen doen:
* Dat meisje negeren
* Tegen dat meisje zeggen dat je genoeg van haar gedrag hebt.

Idd! Succes ermee! Lachen

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 00:24

hm, jah dies wel heel erg, ik heb zowiezo al een slotje aangevraagd voor dit topic, want dat meisje haalt iedereen erbij en zo komen wij ook in moeilijkheden en daar hebben we dus geen zin in , vandaag dus. Ik heb net ff met haar gepraat en tis weer goet, ik kan nog steeds niet erg goed met haar overweg maar we hebben in iederegav l geen ruzie meer, en hebben afgesproken dat we elkaar niet meer voor de voeten lopen, hopen dat ze zich eraan houd. Iedergeval nog bedankt voor jullie reaxies

xxx naomi

Ktje
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:06

we moeten gewoon een manege Berestein topic aanmaken met de laatste nieuwtjes, lijkt mij tenminste wel gezellig. Kunnen saf en naomie even vertellen over hun toekomstige paardje Haha!