moet een shet ook een wormenkuur?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:29

Marieke_ schreef:
hahahha ok das opzich wel grappig Haha!
Maar ff serieus. Zitten we hier met allemaal paardenliefhebbers en bijna niemand vind t erg dat die shetjes geen wormenkuur krijgen.... ojee dit begint ook nogal penny te klinken.



penny penny Tong uitsteken Haha!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:17

Ho, even niet gekeken en een boel berichten met mijn naam erin.

Jongens, denken jullie nou werkelijk dat ik mijn paard geen wormenkuur zou geven Haha!

Wellicht kwam ik toch iets geloofwaardig over, maar Cassidy, zulke woorden hoef je niet direct over me te spreken hoor Bloos!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:20

tarmine schreef:
Nou ik denk dat ze het wel serieus meent hoor........


Jij bent de enige die mij begrijpt.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:23

Cassidy schreef:
Vrees dat dit geen vreemde grap is....

Op grond van de geplaatste berichten lijkt Lydiia me geen persoon om met een ratje van 5 Euro naar de DA te gaan voor medicijnen of een inenting. Die kosten namelijk doorgaans ook meer dan het ratje waard is.
Mensen die een dier medische zorg ontzeggen omdat die meer kost dan het dier waard is verdienen het niet om een dier hun eigen te mogen noemen.

BAH! Boos!



Vind het toch wel in het zelfde genre passen als paarden kluisteren hoor Schijnheilig

Valentijn

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Oudenbosch [NB]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:35

ja een shet moet ong. 200 van zo'n wormenspuit *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:41

ha ha Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 23:54

Pipo schreef:
Vind het toch wel in het zelfde genre passen als paarden kluisteren hoor Schijnheilig

Hang ervan af, of je na het kluisteren wel naar de veearts gaat om de schade die je willens en wetens met opzet hebt toegebracht ook weer te laten repareren of omdat je je kapotte paard paardwaardig in wilt laten slapen, dan wel.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:17

Stel dat je nou echt een onmogelijke shet hebt..... dan kan je hem altijd nog kluisteren om een wormenspuit toe te dienen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:29

Richtje schreef:
Stel dat je nou echt een onmogelijke shet hebt..... dan kan je hem altijd nog kluisteren om een wormenspuit toe te dienen Haha!

Zonde van het geld, kan je hem beter tussen een broodje stoppen als lekkere lunch en een nieuwe kopen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:31

Sorry, maar zo'n shet leg je toch ondersteboven in een kruiwagen om die wormenspuit achterin zin strotje te deponeren?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:33

Lovely schreef:
Sorry, maar zo'n shet leg je toch ondersteboven in een kruiwagen om die wormenspuit achterin zin strotje te deponeren?

Da's waar.... die zijn toch klein zat *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:36

Ja, dat kluisteren is ook maar lastig, dat gefriemel met die priegelige riempjes, moet je eerst een tubetje sedalin in sjet omdat ie anders steeds een pootje wegtrekt Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:36

Ik ben het wel eens met Lydia dat het zonde geld is om zo'n beestje te ontwormen. Bij de gemiddelde boer krijg je geld toe als je ze ophaald Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:38

Nou, als je een kruiwagen, tube sedalin, kluisters, wormenkuur, jodium, pleisters, watten, gaas en verband nodig hebt wordt het wel een duur geintje ja, elke 8 weken.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:49

Lovely schreef:
Nou, als je een kruiwagen, tube sedalin, kluisters, wormenkuur, jodium, pleisters, watten, gaas en verband nodig hebt wordt het wel een duur geintje ja, elke 8 weken.

En dan zijn we weer terug bij Lydia's wijze opmerking.... Gewoon niet ontwormen Haha!

Apple

Berichten: 76208
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:55

Ik geloof dat ondertussen wel duidelijk is wat het antwoord is op de vraag van de TS.

Verder is JVMR juist opgezet zodat dit soort vragen gesteld kunnen worden zonder dat de TS belachelijk gemaakt wordt. Blijf dan gewoon weg uit dit topic en ga gezellig mutsen elders op Bokt.