hoe kwam jij aan je verzorgpony/paard?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

hoe kwam jij aan je verzorgpony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 16:08

na het topic: Hoe kwam/kom jij aan jou paard/pony?
start ik dus dit topic, hoe kwam jij aan jouw verzorgpony/paard?
Ik kreeg Saar aangeboden, omdat d'r eigenaren een verzorgster zochten, en ik zocht een verzorgpony Haha!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:19

Ik had een advertentie geplaatst en....TATATA er reageerde iemand op die een verzorgster nodig had Haha! . (Mountry @ Bokt)

En de andere via via Knipoog .

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:51

Iemand waar mijn paard staat vroeg of ik haar paard wou verzorgen

Jeaninee
Berichten: 871
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:33

Ik kreeg mijn verzorgponytje via mijn vriendin: Samantha, die bij mijn in de klas kwam... de vorige verzorgster was net weg en toen vroeg ze of ik misschien Speedy wou verzorgen omdat ik toch ook al wel een beetje op zoek was Haha! Dus bij deze nog: BEDANKT SAM !! *LOL*

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:38

BOKT Knipoog

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:13

de eerste was een kennis, me zusje, via een advertentie in de albertheijn, weer via de albertheijn marktplaats. en nu via me moeder

(waarom ik er zoveel verzorgd heb moet je in me profiel kijken daar staat het verhaal)

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:27

via marktplaats .. Knipoog
Eigenlijk best wel raar, x4you zocht een verzorgster en ik had een advertentie.
We hadden afgesproken , maar je kan eigenlijk nooit wie er achter de computer zit, dus ik had ook wel, ofzij, een vieze ouwe man kunnen geweest zijn Vork

En nu zijn we vriendinnen en hebben vet veel lol met de paarden ..
Leuk iets , dat internet *LOL*

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:28

Dit is nmou een leuke vraag Haha!.
Ik was op de manege, waar opeens een oud-klasgenootje W. samen met iemand M. was. W. legde uit dat M. een bijrijdster zocht en waarom, en M. vertelde mij dus meer over de pony.
Oke, afspraak gemaakt voor de volgende dag.. en; ik mocht blijven Tong uitsteken.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:44

Dat is leuk

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:06

Hier zijn al wat topics over dacht ik...

Maar ik heb mijn verzorgpony via internet Lachen

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:20

Ik heb Devlin gevonden via marktplaats, Jena was net verhuisd en ik kon haar toen nog maar 1x in de week doen, en ik wilde graag wat meer met paarden bezig zijn. En toen zag ik een advertentie staan bij marktplaats voor 4 pony's. Dat waren Devlin, Chakotay, z'n zoontje Sylvano en nog eentje. Die laatste kwam er toch niet bij en Chakotay en Sylvano hadden al iemand en toen mocht ik Dev doen Haha! Haha! kwas echt zo blij dat ik al in zo'n snelle tijd een leuk verzorgpaardje had gevonden Haha! ik heb weleens vaker gehad dat ik echt een halfjaar lang heb moeten zoeken naar een verzorgpony, gelukkig deze keer niet Haha!:D

JoeyBabe

Berichten: 2211
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:35

Ik heb mijn verzorgpony gevonden via kapaza. Daar had ik een meisje gezien die iemand zocht voor haar paard. Zij had inmiddels al iemand gevonden en had m'n adres doorgegeven aan een vriendin van haar die op de manege daar stond en ook een halve stal zocht. Daar heb ik ook op gereageerd en gaan proberen maar ik had net iets te weinig ervaring voor dat paardje (zeg maar gerust helemaal niet genoeg :p)
Zij kende dan weer een ander meisje op de manege die ook nog iemand zocht en daar klikte het goed mee zowel met haar als met het paardje. Dat is dus ons Creole Lachen via via dus...

Boety
Berichten: 157
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:04

nou ik heb mijn pony via via gekocht.
het zit zo mijn vaders vriend kende iemand in schorel en die kende iemand ook weer en daar gingen we heen en toen was daar mijn droom pony en toen hadden wij haar gekocht en ze heet black beauty(ook wel gewoon beauty.:j:j:j:j:j:j:j:j:j -xxx-ies eline Haha!:D:D:D:D:D:D

JoeyBabe

Berichten: 2211
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 23:30

het ging wel om verzorgpony's paarden... niet eigen pony's of paarden

Tyler

Berichten: 105
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 01:18

op de manege waar mijn paard staat werd ik gevraagd of ik er nog een pony bij wilde doen...

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 08:57

k reed een keer op hem, en toen was ik heeeeeeeeeeeeelemaal verkocht Lovers . Hij had vroeger altijd 2 dagen vrij, maar toen vroeg ik aan zijn eigenares of ik hem op die dagen mocht verzorgen, en dat mocht. Dus nu rijd, knuffel, en poets ik mijn Libie op woe. en zo. en bijna altijd in de les op do. Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:30

via via via via Haha!
en via internet

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:22

Via mijn zus. Die doet een paardje daar op stal. En de eigenaar van nu mijn verzorgpaard zocht iemand voor haar paard voor een paar dagen in de week, en toen had mijn zus mij voorgesteld aan haar en mocht ik komen Haha!

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:00

haha me vriendin kreeg een leasepony, en ja dan zien die mensen met eigen paarden je daar vaak rondlopen, en komen ze vanzelf naar je toe en mogt ik steeds meer ermee gaan doen, allen op een gegevn moment werd het me iets te druk, heb er nou 2 die ik egt vaak doe, en een paard voor af en toe, en krijg binnenkort ook een leasepaard, wordt druk dus Schijnheilig

xxx naomi

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:12

via m'n beste vriendin (marah) die had 2 pony's en 1 stond verder weg en 1 bij haar thuis, en toen kwam die ene terug speciaal voor mij Lachen
en toen had ik een verzorg pony...

JoeyBabe

Berichten: 2211
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:16

oh wat leuk! zeker als je het samen met een vriendin kan doen kan je ook samen lekker gaan rijden

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:30

ik had veel in de buurt gezocht en op marktplaats. en teon kwam ik aan mijn verzorgpony nu heb ik hem al niet meer hoor