mis---->> Je paard :/

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

mis---->> Je paard :/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:22

ja slecht, ja penny.
Maar ik heb al zo vaak meegemaakt dat paarden doodgingen of verkocht werden van wie ik hield. Daarom als ik bij een vriendin ben mis ik Rosa gewoon al is het voor een nacht Scheve mond das toch niet goed? Ik ben bang dat haar wat overkomt of dat mijn ouders der hebben weggedaan. Ofzo. Ik vind het ook niet leuk als mijn zus gaat rijden. Bang dat ze een ongeluk krijgt met Rosa dat ze valt en Rosa onder een bus komt... dat klopt toch niet? what to do?

melodytje

Berichten: 48
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:30

In het begin heb je dat sowiezo erger. Je moet er gewoon mee leren omgaan om het een plaatsje te geven.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:14

Hmm dat is wel extreem, maar aan de andere kant vind ik het wel iets waar je rekening mee moet houden. Ik heb altijd zoiets van "pluk de dag" (wat was dat ook alweer in latijn?). Geniet van je leven met je pony, hoogstwaarschijnlijk nog jaren Lachen
Zelf mis ik m'n paard ook wel als ik op vakantie ben, vooral als ik even niets te doen heb, dan ga ik erover denken. Afgelopen zomer mistte ik haar soms meer dan m'n ouders, dat was wel grappig, zie je ineens hoe belangrijk ze voor je zijn Lachen
Maar waarschijnlijk wordt het ook wel minder, ik weet niet hoelang je haar al hebt? Nu vind ik het bijvoorbeeld ook niet erg als ze uren met andere staat te knuffelen, vroeger kon ik daar echt jaloers om worden (ze is van mij, ze mag alleen mij lief vinden Tong uitsteken).

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:52

Yessy schreef:
Ik heb altijd zoiets van "pluk de dag" (wat was dat ook alweer in latijn?)

Carpe Diem Haha!

Ik ga helemaal met Yessy mee

Ik denk dat je je zo verbonden voelt, dat je soms aan de verschrikkelijkste dingen moet denken die misschien helemaal niet nodig zijn.

Carpe Diem!