Gezocht iemand die deze shet wilt kopen...........

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Gezocht iemand die deze shet wilt kopen...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 20:39

Hallo medebokkers,

Ik zoek iemand die mijn shet wilt kopen en al een tijdje met me moeder onderhandelt Verdrietig
Het zal dan gaan om een zwarte shetlander hengstje van ong 1.05
lange manen volle staart zeer lief karakter!
Wie kan me helpen ben jij dat of weet je wie..?
Veder weet ik alleen dat het op een e-mailadres gaat van xxsusan@.......veder niet belangrijk die gene zal het wel weten Knipoog
Ik wil het graag weten omdat dit nogal snikkies achter me rug omgaat en ik hem wilt houden Boos!
Ik weet niet wat zei in de atvertentie heeft gezet,alleen dat ze 175euro geboden heeft.
Hij zal dan heel snel worden verkocht en achter me rug en ik wil wel weten wat er onderhandelt gaat ik ben diegene die hem heeft gered zei niet!!! Boos!
BEn jij dat of niet wil je dan contackt met me opnemen!?foto via mail of in me profiel van de shet!!

Gr

ps als je diegene bent hou dan wel je mond tegen me moeder Lachen

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:00

Waarom wordt hij verkocht?

Je moeder heeft daar trouwens volgens mij over te beslissen Verward .

Wiesje

Berichten: 2919
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:04

Dus je vraagt eigenlijk de koper zowel jou als je moeder voor de gek te houden achter elkaars rug om. Leuke meid ben jij zeg!

Praat gewoon eerlijk met je moeder er kom er samen uit in plaats van anderen in jullie problemen te betrekken!

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:33

wel een heel raar verhaal zeg! ik zou ook maar eens even met mn moeder gaan praten als ik jou was.

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:36

dus je moeder wilt jou pony verkopen zonder dat jij het wil/dat het achter je rug om gaat Verward heb ik het zo goed....

zo ja zou ik het wel heel erg banketstaaf voor je vinden! ga er eens met je moeder over praten.... maar er zijn zoveel paarden mensen in de vergelijking met leden op bokt, dat het wel erg knap zou wezen dat de 'koper'op bokt zou zitten.

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 21:46

Hallo,
Door de scheiding van mij nouders zijn ze stikke jaloers!
en omdat er nu redenen zijn en door jarloerzie zegt me moeder tja je vader ken er wel 8 paardne voor je betalen en pakt ze me op die manieren!
en tja zolang ik ruzie hebt valt er niet et haar te praten !
dus misschien zit de koper wel op bokt.nl
dit verhaal klinkt raar
maar me moeder heeft ook school opgebelt en via de school hebben ze besloten dat ik HULP moet gaan zoeken!:Sdit soort verhalen
ik ga voor de zekerheid nu elek dag naar me shet zelf als me verzorgster er is anders is hij zo ineens plots weg en ik wil wel weten met wie ze zit te mailen!
en of de koop doorgaat enzo enzo en ze leest echt alles na over me behalve op bokt.nl

Hoop dat je het verhaal snapt!

Gr Susan

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 21:47

misschien heeft me ma er wel over te beslissen mar ik heb deze pony gekocht van me geld!! dus hij is van mij!

GR Susan

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:57

Suus14 schreef:
misschien heeft me ma er wel over te beslissen mar ik heb deze pony gekocht van me geld!! dus hij is van mij!

GR Susan


Betaal je zelf ook alle maandelijkse kosten?

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 22:23

Holi,
ik heb wel paar manden zekers me maandelijkske stalkoste betaalt ik heb hem in juni gekocht en ik heb augustes september oktober en november betaalt me moeder enkel stalgeld en ijzers!

gr

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:36

Suus14 schreef:
Holi,
ik heb wel paar manden zekers me maandelijkske stalkoste betaalt ik heb hem in juni gekocht en ik heb augustes september oktober en november betaalt me moeder enkel stalgeld en ijzers!

gr


Zolang je je moeder financieel nodig hebt zou ik maar aardig zijn...

En als je moeder wilt dat je hem wegdoet heb je daar mee te leven vrees ik, ookal is het niet leuk.

mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:39

Aub leer eens Nederlands! Ik snap er geen hout van!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:32

Hoe oud ben je?
Woon je bij je moeder in huis?

Denk dat je moeder toch het recht heeft om je shet te verkopen. Het enige wat je kan doen is idd er met je moeder over praten.
Zeggen dat er niet met haar te praten valt als jullie ruzie hebben vind ik een slecht excuus.
Zorg dan dat die ruzie bij gelegd wordt, waar er twee vechten hebben er twee schuld.

Nadir

Berichten: 12730
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:37

Ga er maar van uit dat jouw moeder het beste met je voor heeft. Dan daarbij zal de school niet zomaar zeggen dat jij hulp nodig hebt. En als dit de oplossing is zal jij later inzien dat dit voor jouw bestwil gedaan is.

Als de shet verkocht moet worden zal dat zeker wel gebeuren. Ongeacht of jij deze koper kunt opsporen of niet, er zijn zat kopers die na deze koper volgen.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:11

Valt er niks met je vader te bepraten dan?Misschien dat die je wel kan helpen..?

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:06

als je hem niet wilt verkopen, waarom bied je hem dan te koop aan?
Verder zeg je dat ie voor 500 euro verkocht is, terwijl je nu zegt dat er 175 voor geboden is Verward

Ik ben de draad even kwijt... Blond

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:08

ik ook. ook denk ik dat er wel een geldige reden is dat die pony achter je rug verkocht wordt. ik lees dat je nog een pony hebt, dus wees blij meis, je hebt er in ieder geval nog 1 over. Ik denk dat als je zorgt voor een eerlijk gesprek met je moeder, zodat je moeder je kan vertrouwen, ze je misschien meer erbij betrekt, en jij zelf ook mee mag helpen zoeken naar een lief baasje voor je shetlander. eentje, waar je af en toe nog op bezoek kunt?

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:14

Sorry maar ik snap echt helemaal niks van je verhaal Blond

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:29

ik snap hier dus geen ene zak van!
leer eens typen!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:03

Probeer nog eens met je moeder te praten? Het is toch jou pony? Dat maak ik tenminste op uit je verhaal Haha! .

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:07

als mijn moeder zo mijn shet achter mijn rug om zou verkopen, ken ze toch lekker de k***** genieten Knipoog klinkt hard en ze heeft mij er ok vaak mee gedreigt dat ze het gaat doen. maar als ze dat doet weet ze dat ze mij niet meer zal zien. klinkt overdreven maar ik vind het echt een lage actie.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:35

Ukster schreef:
als mijn moeder zo mijn shet achter mijn rug om zou verkopen, ken ze toch lekker de k***** genieten Knipoog klinkt hard en ze heeft mij er ok vaak mee gedreigt dat ze het gaat doen. maar als ze dat doet weet ze dat ze mij niet meer zal zien. klinkt overdreven maar ik vind het echt een lage actie.


Als haar moeder betaald, mag ze blij zijn dat ze er eentje heeft. Ik weet niet of jij je pony zelf betaald, maar als je moeder vind dat je de pony moet verkopen heb je daarmee te leven, je hebt je moeder nog een tijdje nodig in je leven! Daarbij komt ook nog dat de meeste moeders het beter weten en ook nog het beste met je voor hebben... Scheve mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:50

Ukster schreef:
als mijn moeder zo mijn shet achter mijn rug om zou verkopen, ken ze toch lekker de k***** genieten Knipoog klinkt hard en ze heeft mij er ok vaak mee gedreigt dat ze het gaat doen. maar als ze dat doet weet ze dat ze mij niet meer zal zien. klinkt overdreven maar ik vind het echt een lage actie.


Sorry??? Jou moeder betaald denk ik alles dus heeft zei ook het volle recht om het weg te doen als het niet meer gaat.. Als je het zelf betaald piep je waarschijnlijk wel anders.. DIT vind ik namelijk pas een lage reactie.. Misselijk

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:07

ik snap niet waarom het een lage reactie is.
want ik betaal haar helemaal zelf Knipoog. en ook zelf gekocht.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:51

Agos Ach gut
Zomaar sniekie achterom je rug
vind `k niet kunne eigelijk hoor!

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:21

ik snap het eigenlijk ook niet helemaal want je zegt dat je hem wilt houden en in je onderschift staat te koop Verward
sorry als ik daar overheen gelezen heb.. en als je moeder dit echt achter je rug om doet , dan zou ik toch maar even goed met dr praten