Imke Bartels ,

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Imke Bartels ,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 12:37

Haha! heeeeeeeeej ...
Ik ben gisteren samen met Desiree en tamara naar [/b]Imke Bartels geweest Schijnheilig . Het was heel gaaf ! Desiree heeft daar meestal gewoon les met haar paard ( en mijn vzpaard Lachen Niet opschepperig bedoeld hoor;) )
Het paardje van ons heet Unexpected , een Lancet x ulft Lachen
Gisteren ging Imke bartels een half uurtje op Unexpected .. Unexpected lijkt heel veel op Lancet.. Vond Imke ook wel leuk Knipoog
We waren heel tevreden .. en Spekkie ( afgekorte naam Tong uitsteken ) is pas 3 jr. Haha!.
Zijn jullie ook wel eens bij imke bartels geweest ?

sorry ik wou dit ffkes vertellen ik vind t zo leuk:D

xx my

Kenya
Berichten: 33
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:43

wat leuk zeg! Heb je er geen foto's van?

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:44

ik ga er in de kerstvakantie heen! mijn tante woont er tegenover en toen zei ik een keer voor de grap kun je niet een keer iets regelen voor mij een dagje daarheen ofzo o:) toen zei mijn tante ja hoor je gaat maar een keer mee in de vakantie ofzo en toen heeft ze het ook aan imke gevraagd op buurtfeest en ik mag erheen en eigelijk zou ik al in de herfstvakantie gaan maar toen hadden ze geen tijd toen was er iets te doen dus nu ga ik in de kerstvakantie

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:45

ik ga er in de kerstvakantie heen! mijn tante woont er tegenover en toen zei ik een keer voor de grap kun je niet een keer iets regelen voor mij een dagje daarheen ofzo o toen zei mijn tante ja hoor je gaat maar een keer mee in de vakantie ofzo 0:) en toen heeft ze het ook aan imke gevraagd op buurtfeest en ik mag erheen en eigelijk zou ik al in de herfstvakantie gaan maar toen hadden ze geen tijd toen was er iets te doen dus nu ga ik in de kerstvakantie

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:47

oepsie 2 keer geplaatst Schijnheilig

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 12:53

Coowl Haha! Dan weet ik waar jouw tante woont Tong uitsteken Dat is tog met 3 hele grote voer dinge ,, eh hoe heten die nou ..Tong uitsteken Mja ,tis egt geweldig bij Imke Haha! Ga je der dan ook zien rijden ?

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 12:53

Kenya schreef:
wat leuk zeg! Heb je er geen foto's van?

Sorry, Ik heb er geen fotos van , k heb t wel opgenomen mja ik weet niet hoe ik dat erop zet sorry, ik maak nog wel es fotos

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:01

ja das daar denk in een boederij en ze hebben varkens Verward Tong uitsteken ze wonen er eigk schuin tegenover volgens mij maja ze kennen ze wel heel goed en voor fam. feesten enz. lenen ze ook altijd dingen van hun zoals stoelen & de bar Haha! ja ik ga imke ook zien rijden denk ik en hoop ik Tong uitsteken

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 14:11

conny14 schreef:
ja das daar denk in een boederij en ze hebben varkens Verward Tong uitsteken ze wonen er eigk schuin tegenover volgens mij maja ze kennen ze wel heel goed en voor fam. feesten enz. lenen ze ook altijd dingen van hun zoals stoelen & de bar Haha! ja ik ga imke ook zien rijden denk ik en hoop ik Tong uitsteken



Cool joh ! Misschien zie ik je ooit nog wel eens Lachen ..
Kom je vaak bij je tante? Wij gaan volgens mij over 2 weken weer ...rond een uur of 5 ..Haha!
Wij hebben een trailer met Hoogers erop ... let maar s op Knipoog

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 14:13

haha nee ik kom niet echt vaak bij mijn tante... maar als ik er ben zal ik er eens op letten Knipoog

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 16:22

Is goed Knipoog

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:31

leuk zeg ! Haha!
bartels achternaam genootje van me Tong uitsteken