Ik zie het even niet meer zitten

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Ik zie het even niet meer zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 23:39

Hebben jullie het ook wel eens dat je het even niet meer ziet zitten met de paarden enzo ? Scheve mond
Dat heb ik nu ,, een soort paardendip ofzo.. Verward
De ene keer gaat t supergoed met mijn pony is ie super leif en braaf en luistert echt super ,, en dan in een keer doet ie heel raar happerig trekkerig je omver lopen je wegbeuken enz ! ik straf hem hier wle altijd voor met mn stem of een harde(soms hele harde)tik dan houd ie wel even op maar later begint ie gewoon weer , zoals vandaag hij had even in de paddock gestaan en gerent en zijn ahcterbenen zaten dus helemaal onder de opgedroogde drek dus ik voorzichttig schoonmake met een spons dus was neit dat ik hem pijn deet ofzo ,, begint ie in een keer gewoon naar me te trappen ik heb hem echt heel erg op zn donder gegeven ,,maar hierom was ie denk ik heel boos want elke keer als ik de stal in kwam richting zijn achterbenen gign ie van die rare boksprongetjes make hiervoor strafte ik hem wel weer en later was t wel weer goed maar ik vind dit echt niet leuk oke hij is een jonge pony (2 jaar en 7 maanden) maar eigenlijk had ik dit nooit van hem verwacht ik heb nog nooit zo'n pony meegemaakt als hem de ene keer zijn we echt de beste vriendjes en de andere keer gaat t zo
ik zie t nu echt niet meer zitte Huilen
iemand tips hoe ik zijn gedrag kan verbetere of misschien weet iemand waarom hij dit doet ?

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 11:33

misschien heeft hij er nare ervaringen mee....
maar je moet er gewoon lol in houden.

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 13:21

Nee dat is t niet ,,want ik hij is hiervoor van mn vriendin geweest en ik heb hem nu
lol er in houden .. ja dat wil ik wel maar als ik t niet meer leuk vind kan ik er ook geen lol in houden

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 13:38

tjaaa...
dan weet ik het ook niet...

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9341
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:00

Ik heb dat ook een tijdje gehad het werd toen zo erg dat ik er bijna te koop heb aangeboden op internet en afscheid aan et nemen was maar toen opeens sloeg het weer om en gaat het echt super goed.
Ik zou zeggen doe ff een stapje terug en probeer een sandere dingen met je pony zodat je je pony beter leert kennen als je in zo''n dip zit dan koop je vaak lachend thuis omdat je pony je lief aankeek omdat ie er niks van begreep ofzo en je band wordt er ook sterker door.

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 14:12

Dank je! soms denk ik ook van nou is t genoeg ! ik vind t echt niet meer leuk ik verkoop hem!
maar nu ik het zo lees kan ik hem echt neit missen! Echt heel erg bedankt!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:14

Wat voor water was het? Want als het heel koud was deed dat misschien pijn? Ik weet het ook niet hoor, is maar een gokje...

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9341
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:58

doorzetten he meid mij is het ook gelukt en ik weet zeker dat het jou ook lukt het is gewwon een kwestie van tijd en na regen komt altijd weer zonne schijn

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 22:37

LovingTweety schreef:
Wat voor <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=water&v=56">water was het? Want als het heel koud was deed dat misschien pijn? Ik weet het ook niet hoor, is maar een gokje...

Nee t was niet heel koud,beetje lauw ik denk dat t gewoon een bui van hem was dat ie super dwars was vandaag viel t wel wat mee

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 22:38

kyrkelover schreef:
doorzetten he meid mij is het ook gelukt en ik weet zeker dat het jou ook lukt het is gewwon een kwestie van tijd en na regen komt altijd weer zonne schijn

Dank je Lachen ik denk dat t me wel lukt

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:40

Hoe oud zijn paarden aan het "puberen"?? Misschien is het dat wel ??

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 00:08

I_love_noor schreef:
Hoe oud zijn paarden aan het "puberen"?? Misschien is het dat wel ??

geen idee.. hij ois bijna 3 misschein is ei wel aan t 'puberen' ja Tong uitsteken

Jeaninee
Berichten: 871
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 00:13

I_love_noor schreef:
Hoe oud zijn paarden aan het "puberen"?? Misschien is het dat wel ??

Dat dacht ik ook... maar je kan hem nog wel aan toch? Waarschijnlijk is het gewoon een periode... Ach gut tenminste dat hoop ik

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 00:18

een periode..tsjaa.dat hoop ik dan maar.. kdacht dat ik hem wel; de baas was maar nu begin ik toch te twijfelen..

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 14:37

ik heb het ook vaak hoor, dan is het na een les helemaal super gegaan, en als het dan een keertje wat minder ging, of als je echt zoiets te horen kreeg van: goh, hij loopt niet echt vandaag he, dan heb ik ook wel eens zoiets van he shoot,

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 19:57

amie_x_mij schreef:
ik heb het ook vaak hoor, dan is het na een les helemaal super gegaan, en als het dan een keertje wat minder ging, of als je echt zoiets te horen kreeg van: goh, hij loopt niet echt vandaag he, dan heb ik ook wel eens zoiets van he shoot,

Jaa idd ,, dan heb je echt zo iets van verdorie Boos! !

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 20:01

Vandaag ging t echt super!! hij was zoo lief!! had hem eerst met Belinda (VZ pony van emmz )in de bak losgelate gingen ze lekker spelen later beide paardjes binnengezet en Amigo lekker gepoetst hij was echt super lief ,, toen kwam linda (linii van bokt) en samen met jeaninee (van bokt) hebben we toen een blokje omgelopen met Amigo ging echt super!! 4 keer gesteigert maar ach ,, dat was z'n enthousiasme Haha!

chita1
Berichten: 136
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:11

Kan je misschien hulp inroepen van een instructeur. Die weten vaak wel hoe je dit soort dingen af kan leren.

Multatuli
Berichten: 5
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: Kiribati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:44

Blij dat je weer uit je dip bent... Maar waarom zat je eigenlijk in een dip in de eerste plaats??? Je moet je niet gedragen als een soap-actrice als dingen even wat moeilijker zijn als normaal.... Onthoud: als het makkelijk zou zijn kan iedereen het Knipoog

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 14:25

Multatuli schreef:
Blij dat je weer uit je dip bent... Maar waarom zat je eigenlijk in een dip in de eerste plaats??? Je moet je niet gedragen als een soap-actrice als dingen even wat moeilijker zijn als normaal.... Onthoud: als het makkelijk zou zijn kan iedereen het Knipoog

Ik ken de pony en hij kan echt erg vervelend zijn. Dat was hij ook echt met dat trappen naar Samanthaaaaa. Maar ik denk dat je gewoon even door moet zetten. Er is ook geen andere oplossing Tong uitsteken Maar als het goed gaat is het wel weer leuk en met sommige dingen is hij wel lief toch?
Ach gut Kus Emmaa

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 15:02

Emmz schreef:
Ik ken de pony en hij kan echt erg vervelend zijn. Dat was hij ook echt met dat trappen naar Samanthaaaaa. Maar ik denk dat je gewoon even door moet zetten. Er is ook geen andere oplossing Tong uitsteken Maar als het goed gaat is het wel weer leuk en met sommige dingen is hij wel lief toch?
Ach gut Kus Emmaa

Thanks emma

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 15:03

Multatuli schreef:
Blij dat je weer uit je dip bent... Maar waarom zat je eigenlijk in een dip in de eerste plaats??? Je moet je niet gedragen als een soap-actrice als dingen even wat moeilijker zijn als normaal.... Onthoud: als het makkelijk zou zijn kan iedereen het Knipoog

omdat t echt neit goed ging met mn pony de laatste 3 maanden ,, hij was echt super vervelend begon met trappen bijten steigeren enz ,, uik wil me heus nie als een soap actrice gedragen dat je dit zegt slaat ook nergens op vind ik het ging gewoon echt neit goed en dan heb je er echt geen zin meer in

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:16

ik heb dat nu ook het gaat thuis heel goed maar als ze naar de club moet flipt ze helemaal, en iedereen zegt even erdoor heen bijten over een tijdje gaat het veel beter. maar dat heb ik al te vaak gehoort, ik wil mijn pony zeker niet verkopen maar soms heb ik wel zoiets van rot maar lekker op

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:40

doorzetten meid Ach gut !!

En jij gedraagt je toch helemaal niet als een
soap actrice? Als ik jou verhalen hoor, had een actrice daar nog nooit
een stap gezet met die blups Clown .

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 18:52

RedFlame schreef:
ik heb dat nu ook het gaat thuis heel goed maar als ze naar de club moet flipt ze helemaal, en iedereen zegt even erdoor heen bijten over een tijdje gaat het veel beter. maar dat heb ik al te vaak gehoort, ik wil mijn pony zeker niet verkopen maar soms heb ik wel zoiets van rot maar lekker op

Nee idd ,, ik wil amigo ook echt niet kwijt! ,allee soms dan denk ik wel zo van ik kan hem beter verkope want ik kan hem niet goed aan Huilen maar andere keren dan gaat t weer super en dan denk ik van he ik kan t toch wel Pling