ahum.. ik snap er niks van

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

ahum.. ik snap er niks van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 18:56

Hallo,

xxwyonaxx
en xxmistyxx
zijn me vriedinne xxmistyxx heb een paard bij mij staanteminste waar ik ook staat manege hoogvliet die te koop staat haar paardje

en xxwyonaxx is gewoon een vriedin die ook op bokt staat

nu heb ik een mailtje gekregen van: shaduw nogwat Verward

dus als ik ff wil inloggen om nieuwe foto's voor xxmistyxx erop wil zetten staat er: zoietts van gebannet
dus ik kom er niet op

Verward Verward

snap iemand dit.. ?

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:38

Dat klopt. xxwyonaxx heeft een ban gehad omdat het sterke vermoeden bestond dat dit een schaduw van jou was.

Je kunt dergelijke vragen overigens beter aan de moddie stellen die je het mailtje/PB heeft gestuurd of via TeM. Die weet nl precies wat er aan de hand is. De andere gebruikers weten dat niet.

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 19:55

Apple schreef:
Dat klopt. xxwyonaxx heeft een ban gehad omdat het sterke vermoeden bestond dat dit een schaduw van jou was.

Je kunt dergelijke vragen overigens beter aan de moddie stellen die je het mailtje/PB heeft gestuurd of via TeM. Die weet nl precies wat er aan de hand is. De andere gebruikers weten dat niet.



o oke bedankt
tja dat over xxwyonaxx ze zij tegen mij dat ze er niet meer op wil ofzo dus dat maakt niks uit maar over xxmistyxx is het nogal belangrijk want zij gaat verhuizen naar spanje bij canariase eilanden dus haar paard moet verkocht worden en soms moet ze dan ff op haar gebruikens naam voor andwoordt tegeven ..