Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NaomiJouke
Berichten: 1076
Geregistreerd: 29-02-12
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:18

Pepijn is nu 24 jaar loopt in de manegelessen echt een lieverd veel vinden van niet want ze kan erg gemeen zijn bijten etc. ook naar andere paarden ken dr al vanaf 2006

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:31

Ariban, een inmiddels 30-jarige ruin van 1.54. Daar heb ik het eerste jaar toen ik op paardrijles zat àltijd op gereden. Ook mijn eerste sprongetje, eerste carousselproef, en eerste b-wedstrijd. Ik heb het geluk dat we altijd mogen kiezen op welke pony we rijden. Ariban staat op manege de sanninghoeve, waar ik nog steeds rijdt. Ariban rijd nu nog twee uurtjes beginnersles per week. Ik rijdt nu natuurlijk niet meer op hem! Hij is echt superlief!

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:10

mijn eerst lievelings pony was Quicky. Toen ik begon met rijden was ze 17 (7 jaar geleden). Waar zij staat/stond rij ik nu niet meer, af en toe fiets ik nog langs ze wei. Ik zie haar dan niet staan en ik vrees het ergste... ;(
Afbeelding
Dit is Quicky, op mijn eerste werdstijd <3

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:37

Aahw wat een leukerd!

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:30

volgens mij was het wel bijna iedereens lievelings pony. 1,5 jaar geleden (toen was zij net 23 volgens mij en ik 12) moest ik er af en toe nog op omdat de kleintjes er anders niet op konden, ze had zo veel energie!
Deze foto is ook heel leuk, hier lijk ik echt zo hele goede amazone _O-
Afbeelding
Hier zit ze gewoon op het bit te kauwen :')

Wat was ik toch schattig toen ik 6 was <3 :')

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:44

Mijn eerste lievelingspony was een zwarte kleine pony met wit kolletje en 4 witte voetjes. reed ook een keer een wedstrijd op haar en toen werd ik 3e. (was mijn 5e poging tot het halen van de beker in de F1. ik moest en zou er een krjgen, anders wilde ik niet door ;') ) ze heette kelly en is in 2006 ofzo verkocht op 1 januari. zo zijn eigenlijk al mijn lievelingen verdwenen...

RuthenRoos
Berichten: 508
Geregistreerd: 27-02-13

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:07

Mijn eerste lieveling was Prisca, een witte stevige Welch-pony. Zó braaf! Ik was wat bangig, maar ze luisterde zó goed. Ik kon zelfs dwars door het dorp met haar als kind. Ze kreeg last van haar been, geen idee wat precies... ze is verkocht. Dat vond ik als kind toch wel erg naar. Nog steeds vraag ik me weleens af of ze nog leeft, maar ja , dan zou ze al 39 zijn...we waren namelijk even oud.

Shadoww
Berichten: 8
Geregistreerd: 15-07-13
Woonplaats: In je fruitmand, aan het doen alsof ik een appel ben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:47

Panthera, van manege Hippisch Centrum Velsen :D

vivana

Berichten: 3267
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: plekje onder de horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 07:41

Leslie(inmiddels loopt daar weer een andere Leslie) van manege Heijligers in Asten.
Een witje met grijze manen (c-pony)
Hield niet van springen en toch deed ik dat ermee,hahaha

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:08

Ik ben zo opgelucht! Ik kwam laatst weer iemand tegen van waar ik eerst reed, en waar Quicky dus ook staat. Ik vroeg nog of ze nog leefde, en ze leeft gelukkig nog! :D

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:01

Die van mij was al geweest, maar zonder foto. Dit is de foto van mijn eerste lievelingspony, Ariban. Hier had ik nog een andere bril. Dit is de laatste keer dat ik op hem reed, 1,5 jaar geleden. Hij is inmiddels 32 jaar.
Afbeelding

En dit is de eerste lievelingspony van mijn zusje. De voorste is onze instructrice op Bo, en de achterste is mijn zusje op Blackie. Blackie is 18 jaar. Dit is een foto van 1,5 jaar geleden.
Afbeelding

sennaxkoos
Berichten: 14
Geregistreerd: 05-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:40

`bayla /3 van manege de mustang

Love_Silver
Berichten: 573
Geregistreerd: 15-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:50

Silver hij is zo lief ik rij er nog steeds op

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:51

wendel van manege Prinsenbankhoeve, en heb hem altijd schattig gevonden, zelfs nu nog op foto's terwijl ik er al meer dan twee jaar niet meer rijd.

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:57

Mijn eerste lievelingspony was ook meteen de eerste pony waar ik ook mijn eerste les op heb gehad. Jaar lang privé les gehad en echt minstens drie kwart jaar op deze gereden. Echt een ontzettende draak en was ook niet braaf in de stal, maar echt een geweldige pony. Hij heette Fabian, geloof iets van 1,35m hoog.
Rijd nog steeds op dezelfde manege, pony is al paar jaar dood.

Afbeelding
Ik ben de voorste, op de stippel (cap, waar ga je met dat meisje heen haha). <3

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:00

Mijn eerste lievelingspony was een klein, donker/blauw schimmeltje genaamd Zampano <3 <3 <3

melwirit
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 15:08

BijouxBella schreef:
Sparky van Manege Schamar,
volgensmij is hij naar de slacht gegaan.
Ik mis hem nog elke dag,

manege is gesloten.
en ging er ook vanaf omdat de lesgevers niet zo aardig waren.
Ben nogsteeds op zoek naar hem,




lesgevers waren gewoon heel aardig ik heb daar ook als kleinmeisje gereden, sparky was 1 van mijn lievelings ponys waaar ik op gereden heb samen met beauty en witje, bruintje was ik niet zo fan van en op de rest van de paarden reed ik eigelijk niet

tessaxbelle

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-06-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:03


Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:02

Chicka, van manege de tempeliers.

Ondertussen alweer ingeslapen dankzij een gebroken been |(

Ellemijn248
Berichten: 12
Geregistreerd: 22-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:23

haflinger Rita van manege Tinte.. ik reed mijn 1e les op Noortje daar een kleine schattige vreselijk drukke witte pony maar de les daarna moest ik op een grotere en moeilijkere pony en toen mocht ik eindelijk op mijn lieffie <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

janahxginger
Berichten: 910
Geregistreerd: 29-04-14

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:26

Quickly <3
Manege verhuisd dus is ze verkocht :(

Kitsu

Berichten: 207
Geregistreerd: 09-05-13

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:42

Mijn lieveling was Soleil, kruising arabier ruin. Door vaak mank te staan heeft de manege hem laten inslapen :(

Poek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:00

Mijn eerste lieveling was Roosje van rsc zeewolde. Ontzettend lieve pony! Geduldig, braaf, lief, een gouden pony. Helaas is ze 2 weken terug ingeslapen. Ze had steeds meer moeite met lopen en kon niet meer. Ze heeft haar rust verdiend

liesjexhorse
Berichten: 22
Geregistreerd: 09-03-14

Re: Wat was jouw aller eerste lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:54

mijn eerste lieveling was fury :) kleine, slome pony.. maar wel heel lief :) was 4 jaar geleden toen ik voor het eerst echt rijles had. helaas is ze al een paar jaar met pensioen en ik rij ook op een andere manege dan eerst want dat is geen manege neer maar een fokstal! (ookalwel er wel rijlessen zijn vind ik het een fokstal)

Roomijsjexx
Berichten: 84
Geregistreerd: 09-03-13
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:26

Mijn eerste liefeling was chika een shetlander ban mijn oom :o ze is nu al heel lang verkocht....
Ik begin met rijden op manege de hoef marrillo en siegel zijn altijd mijn schatjes geweest en zijn nu met pensoein...... Siegel in de hemel waar hij hopelijk een pijnloos leven heeft Y;( en marrillo weet ik niet..... Toen werd mijn favo paard beppie een mooie kastanje merrie :)
Afbeelding
Helaas al wat jaartjes geleden kmgekomen met een strandrit -O-
Afbeelding
Dit is toujours een half jaartje heb ik zoveel lol met haar gehad := helaas is zij verkocht :(
Afbeelding
Blondie is nog altijd me favo pony kaar ze is helaas voor beginners :')
Afbeelding
En dit was valuta mijn verzorgpony /3 ik weet alleen niet waar ze nu is |( ze heeft een veulentje gekregen en is toen verkocht......