Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Problemen met vliegende wissel

 
Profiel   

Maar dat is denk ik ook het mooie aan paardrijden. Het puzzelen met je paard samen wat voor jullie het beste werkt.
Een hete die ril is, heeft weer andere moeilijke dingen dan een wat koelere die misschien een beetje traag is.
Niks is makkelijk, maar uiteindelijk kan je met beide ver komen. Alleen is de weg er naartoe iets anders. En aan ons ruiters dan om te ontdekken wat werkt, dat gepuzzel vind ik vaak leuker dan de wedstrijden zelf :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 13:38 



 
Profiel   

Hier even een update van onze vorderingen, ik ben vooral bezig geweest met schakelen, overgangen, schijnovergangen in alle 3 de gangen en in de galop een paar x met de lange zweep erbij om echt het gevoel van kontje eronder door trekken te hebben. Waar hij dan eerst nog steeds uitbrak aan de voorkant kop omhoog proberen zich lang te maken kan ik hem er inmiddels ook met aanleuning over de rug laten verruimen.

Dit zelfde ben ik sinds afgelopen week ook in de contra gaan doen, gister in een 20x60 baan achten gaan galopperen en echt naar voren voelen dat hij aantrekt 2 wissels zonder stop of bok :D ( weliswaar uit zich zelf dus zonder hulp maar toch een begin)

Ik moet zeggen dat hij ook echt heel fijn en stoer aan het draven is, rechtsom zit er al wat passage in <3

Ik probeer binnenkort een filmpje voor jullie te maken met de vorderingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 09:30 



 
Profiel   

Jeeh! dat klinkt fijn zeg! Dat is toch echt vaak de oplossing dat ze net wat beter van achter naar voren moeten gaan lopen.

Ik ben heel erg benieuwd naar een filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 09:37 



 
Profiel   

Super!!
Goed bezig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 10:13 



 
Profiel   

Klinkt super. Leuk dat je dit deelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 08:32 



 
Profiel   

Leuk om te lezen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 08:43 



 
Profiel   

Wauw, dat klinkt super! Kwartje is volgens mij wel gevallen dan. Zowel bij hem als bij jou. :D
Dat is nog best snel gegaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 17:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen