niet willen springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleenje
Berichten: 46
Geregistreerd: 11-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:35

ow zo ja
nou ja ik heb een tijd geleden was het wel zo dat ze begon te bokken enzo en toen ben ik er dus vaak afgevallen en toen mogt ik na dat ik eraf was gevallen niet meer op van mijn ouders daardoor wist zij dus van "ow als ik ga bokken en ze valt eraf dan hoef ik niet meer te rijden" (hele grote fout van mij!!!!) maar nou ben ik dus wel een half jaar geleden weer begonnen met rijden maar het vertrouwen is nog niet helemaal terug dus mischien kan het daar aan liggen maar toch ik had dat oefenparcoursje op dinsdag en de maandag erop wou ze neit meer springen ik vond het nogal vreemd enzo dus heb ik hier maar een bericht geplaatst
mischien dat jullie uit deze info nog een aanwijzing hebben???

marleenje
Berichten: 46
Geregistreerd: 11-05-06

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 19:27

het is klaar hooor ik ga zaterdag wedstrijd(dressuur) doen springen heb ik ook al los gedaan het ging best goed ik ga staks(na de wedstrijd)weer opnieuw beginnen met lage hindernisjes te doen en hoop dat het goed gaat bedankt voor alle aanweizingen het blijkt dat er helemaal niets met haar was hoor ze was alleen aan het uitproberen en ik dacht te snel dat er iets aan de hand was maar nu ze weet dat ik de baas ben gaat het heel goed Haha! bedankt allemaal
kizz marleen

kiekeboe12
Berichten: 70
Geregistreerd: 16-10-05

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:43

laat je paard onderzoeken door een DA als het probleem niet overgaat

marleenje
Berichten: 46
Geregistreerd: 11-05-06

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 19:44

ik vertelde net al dat het klaar is

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:31

Dat kun je pas over een aantal weken of zelfs maanden zeggen. Ook al ben je nu even de baas, op het moment dat ze bijv. weer in de winter naar binnen gaat (als ze op het land staat) of ander voer krijgt, het kouder wordt of jij een keer niet zo stevig in je schoenen staat, zal ze je vast weer een keer gaan uittestten.

Met paarden ben je nooit " klaar" ....Lips are sealed

marleenje
Berichten: 46
Geregistreerd: 11-05-06

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 20:33

nee zo maar het is wel zo dat ik nu weet hoe he tmoet dat wou ik maar ff zeggu want ik kan wel allemaal berichtjes krijgen terwijl ik wel weet hoe het moet en ik snap je wel hoor

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:11

marleenje schreef:
het is klaar hooor ik ga zaterdag wedstrijd(dressuur) doen springen heb ik ook al los gedaan het ging best goed ik ga staks(na de wedstrijd)weer opnieuw beginnen met lage hindernisjes te doen en hoop dat het goed gaat bedankt voor alle aanweizingen het blijkt dat er helemaal niets met haar was hoor ze was alleen aan het uitproberen en ik dacht te snel dat er iets aan de hand was maar nu ze weet dat ik de baas ben gaat het heel goed Haha! bedankt allemaal
kizz marleen


ik zou nog even rustig aan doen, je bent nog helemaal niet op het punt dat je nu al kunt plannen om weer te gaan springen. je paard moet er klaar voor zijn, en dat kan je niet voorspellen, en zeker niet na een periode van problemen. hou het voorlopig gewoon even bij de dressuur, zal je paardje alleen maar goed doen.

marleenje
Berichten: 46
Geregistreerd: 11-05-06

Re: niet willen springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 18:14

ja dat doe ik ook maar net zoals ik al eerder stuurde dat ik het alleen maar deed zodat ik niet echt hulp meer van jullie nodig heb omdat het beter gaat maar echt heel erg springen heb ik nog nooit gedaan het waren alleen maar kleine sprongetjes van nog niet eens B en daar wilde ze niet eens over dus toen wou ik ff wetu hoe dat kon komen maar ik ben nog niet eens met wedstrijden bezig dus je hoeft je geen zorgen te maku hoor