Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: filmpje spontaan op hol geslagen paard

 
Profiel   

Ik heb wat oud zeer te verwerken en gezien mijn visuele voorkeur zoek ik een filmpje van een paard die ‘normaal’ in de bak rijdt en vervolgens zonder zichtbare aanleiding gaat rennen. Kan iemand me daaraan helpen?

Op YouTube vind ik wel een en ander, maar zijn of jonge beesten, of steigerend en bokkend. Of doordat de ruiter belachelijk zit te doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 14:21 



 
Profiel   

Kijk eens op de Facebook site van Pivo. Dat is een camera die je volgt en mensen plaatsen daar ook hun ‘bloopers’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 15:14 



 
Profiel   

Alweer bijna 10 jaar geleden. Ik heb het paard nog steeds, braaf dier, maar hij had soms ineens dit soort spatjes, gelukkig wel steeds minder nu. Misschien kan je er wat mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 15:20 



 
Profiel   

Oeh, ik heb wel zon paard, maar helaas niet op film. Het wordt of niet gefilmd of er wordt gestopt met filmen zodra het gebeurd. Het is echt alleen maar rennen, dus geen bok oid erbij. Ook pony vroeger die dit deed maar ook geen film van.

Ik ga even zoeken, misschien heb ik er 1 maar twijfel.


Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 31-03-21 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 15:23 



 
Profiel   

Mandarijn12 schreef
Ik heb wat oud zeer te verwerken en gezien mijn visuele voorkeur zoek ik een filmpje van een paard die ‘normaal’ in de bak rijdt en vervolgens zonder zichtbare aanleiding gaat rennen. Kan iemand me daaraan helpen?

Op YouTube vind ik wel een en ander, maar zijn of jonge beesten, of steigerend en bokkend. Of doordat de ruiter belachelijk zit te doen.


Ik kan je per whatsapp wel wat sturen? Wil ze niet op internet kwakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 15:24 



 
Profiel   

Niks heel spectaculairs, maar mijn nichtje van 9 rijdt een pony die dat nogal eens doet. Heb er zelf ook weleens opgezeten, en hij gaat echt vanuit het niks. Kalm en ineens naait hij er tussenuit. Filmpje is van de 5e keer in een kwartier dat hij het deed, dus hier ging hij een stuk minder hard dan de eerste keren... Ze is ook handig in het terugnemen waardoor hij bij haar niet ver door rent.

Lange zijde voor de sprint, hartstikke kalm

https://youtube.com/shorts/Jvk-aMVEk_Q

En vroem


Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 16:12 



 
Profiel   

@ilse ben je er wel ongeschonden vanaf gekomen? Het lijkt net of je nog een trap krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 16:20 



 
Profiel   

Urona447 schreef
@ilse ben je er wel ongeschonden vanaf gekomen? Het lijkt net of je nog een trap krijgt.


Hij gaat nog een karate trap naar achteren inderdaad, gelukkig niet raak. Was denk ik ook niet bewust voor mij bedoeld want het is juist een heel vriendelijk paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 18:45 



 
Profiel   

Gelukkig maar Ilse!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 20:19 



 
Profiel   

Jep, heb ik ook wel eens last van :Y) Overigens is dit een combinatie van ik die zn spanning niet goed heb laten afvloeien (ik ben zelf altijd wat gespannen op clinics e.d.) en vervolgens zo scheef over de balken ga dat hij alles aantikt, maargoed, voor de omstanders leek het uit het niks te komen


Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:18 



 
Profiel   

Fangio schreef
Jep, heb ik ook wel eens last van :Y) Overigens is dit een combinatie van ik die zn spanning niet goed heb laten afvloeien (ik ben zelf altijd wat gespannen op clinics e.d.) en vervolgens zo scheef over de balken ga dat hij alles aantikt, maargoed, voor de omstanders leek het uit het niks te komen

[ Video ]


Dít. Krijg er gewoon kippenvel van door herkenning. Thanks. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:53 



 
Profiel   

Pff doet mijn paard ook. Vanuit het niets en volle ontspanning in volle rengalop ervandoor. En dan duurt het even voordat ik hem terug heb. Met name op buitenrit echt niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:57 



 
Profiel   

Bij de mijne is het niet vanuit het niets, hij doet het als reactie op mij, maar dat zie je er aan de buitenkant niet zo vanaf. Als je goed kijkt zie je voor de balken ook al dat mijn schouders en handen heel gespannen zijn en dat ik hem heel erg vast heb aan de voorkant (ik vind balken/hindernissen best eng :+ ) Daar reageert hij weer op.
Bij hem is het ook puur even mijn spanning loslaten. Mn filmer schrok er nogal van en stopte dus met filmen, maar zodra we buiten beeld zijn stopte hij eigenlijk al weer. Gewoon loslaten vanvoor en rustig terug vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 12:13 



 
Profiel   

Je kunt ook zoeken op Ed Being naughty.... Is maar een kleine pony, maar die doet wel wat stout....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 12:17 



 
Profiel   

Ik stuur even een pb, want is niet meer mijn paard :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 12:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen