Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Kind valt voorover met lichtrijden, tips?

 
Profiel   

Zit ze echt al 200% ontspannen op de pony? Of heeft ze nog (minimaal) wat angst of spanning?

Want hier ook een dochter van 7 die op rijles zit. Op pony’s die ze kent en vertrouwd zit ze mooi en goed, maar geef haar een pony waar ze geen klik mee heeft of wat onzeker van wordt en gegarandeerd zit ze naar voor. Bij haar dus spanning en wat angst. Als ze les dan goed gaat, zit ze op het einde meestal wel weer goed, maar angst en spanning doen ineen krimpen ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 10:54 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Zit ze echt al 200% ontspannen op de pony? Of heeft ze nog (minimaal) wat angst of spanning?

Want hier ook een dochter van 7 die op rijles zit. Op pony’s die ze kent en vertrouwd zit ze mooi en goed, maar geef haar een pony waar ze geen klik mee heeft of wat onzeker van wordt en gegarandeerd zit ze naar voor. Bij haar dus spanning en wat angst. Als ze les dan goed gaat, zit ze op het einde meestal wel weer goed, maar angst en spanning doen ineen krimpen ook.


Ze ziet er wel ontspannen uit. Ik denk meer gewoon een beetje een verkeerde houding in combi met nog weinig balans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 13:11 



 
Profiel   

Goede tips lees ik hier. Als de kanteling vanuit haar heupen komt, dan zou ik uitproberen wat er gebeurt als je zegt tijdens het aandraven naar een denkbeeldige vogel te kijken hoog in de lucht. Of verzin een spelletje “ kijk eens wat een mooie wolk, wat zie jij daar in?”
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 17:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen