Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paard hinnikt bij het afstappen?

 
Profiel   

Ik maak me er niet perse druk om maar ik vind het wel heel leuk, maar het paard wat ik nu rijd gaat naar me hinniken zodra ik afstap. Ik heb hem nu 3 keer gereden en elke keer doet hij het. Bij de eigenaar doet hij dat niet. Eerder was het enkel een zacht gemurmel, inmiddels was het vandaag een hard gehinnik :D :)) En als ik afstap dan draait hij zijn hoofd naar me toe en hinnikt nog eens.

Kent iemand dit? Verder hinnikt hij niet naar me en ishij niet super op mij gefocust. Ik vind het vooral nog heel schattig 8-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 19:03 



 
Profiel   

Ach wat schattig! Mijn verzorgpaard doet het ook, al vermoed ik dat dat meer komt omdat ze vaak een snoepje krijgt als ik afstap :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 19:05 



 
Profiel   

Haha wat leuk! Dit deed mijn vorige merrie ook. Ik zag het altijd als een soort begroeting, omdat het precies dezelfde manier was als de andere hinnik-begroetingen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 19:44 



 
Profiel   

Mijn Tinker doet het ook. Voor de verwachte beloning

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 19:59 



 
Profiel   

Ja ik dacht dat de eigenaar hem een snoepje deed ofzo, maar dat heeft hij nooit gedaan :P Dus dan is hij gewoon blij denk ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 20:00 



 
Profiel   

Mijn hengst deed dit ook, en zijn jongste zoon (niet zadelmak) doet het vaak nadat hij iets moeilijk/spannend vond. Maar is idd wel leuk en grappig: mijn hengst deed het als ik mijn voeten uit de stijgbeugels haalde, en ik had eens les van een vriendin, en op het eind van de les zei ik: "Zeg eens dank u tegen de lesgeefster", deed mijn voeten uit de beugels en hij hinnikte. Vriendin dacht dat hij dit op commando deed en was stomverbaasd. :) . Persoonlijk denk ik dat het toch iets is van spanning loslaten, mss moet hij nog wat wennen aan jou? Al snap ik wel dat het natuurlijk leuker zou zijn als hij het doet omdat hij je aardig vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 20:03 



 
Profiel   

Wat schattig eigenlijk.
Die van mij draait alleen zijn hoofd in een heel afwachtende houding met de oortjes lekker naar voor want hij weet dat hij een beloning krijgt. :+
Al moet hij eerst afgezadeld zijn vóór ik hem iets geef :Y)

Zo dus :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 20:42 



 
Profiel   

Ja ik had niet verwacht dat hij het nog eens zou doen, de volgende keer zal ik het eens filmen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 20:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen