Inventarisatie vraag ‍♀️

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jed1406
Berichten: 38
Geregistreerd: 22-09-21

Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 20:42

Ik heb een vraagje voor jullie
Ik krijg al jaren elke keer te horen dat ik mijn paarden echt leuk train. Met creatieve en afwisselende oefeningen. Zowel met balkjes als pionnen als losse oefeningen. Nu geef ik zelf les en geef ik deze oefeningen mee aan lesklanten.
Laatst zei iemand tegen mij dat ik hiermee veel meer mensen kan bereiken. :) We willen immers allemaal onze paarden trainen op een leuke manier. Wat uitdagend blijft.

Nu vroeg ik mij af of mensen geïnteresseerd zouden zijn in een e-book en/of nieuwsbrief hierover? Ook zou ik graag willen weten waarom je dit wel/niet zou aanschaffen of voor aan zou melden en wat je hierin graag zou terugzien? alvast bedankt

Anoniem

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:14

Nu is echt het moment om zo'n dingen uit te proberen :) gewoon doen dus. Veel succes, klinkt als een leuk concept.

cobiie

Berichten: 7314
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:16

Ik zou starten met filmpjes op social media om wat bekendheid te kweken.

Hutcherson

Berichten: 7412
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:25

Een ebook of nieuwsbrief heeft voor mijn geen enkele meerwaarde.
Ik zou filmpjes voorbij moeten zien komen van goede kwaliteit (niet telefoon met lange selfies en onvoorbereid) waarop ik die unieke methode kan zien.

Isabel_k

Berichten: 4770
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:29

Ik zou beginnen met een social media account. Kijken of je daar wat volgers kan creeren en op basis daarvan een nieuwsbrief of ebook schrijven. Video's delen van goede kwaliteit is altijd leuk.

Of ik echt interesse zou hebben in een ebook of nieuwsbrief weet ik niet. Ik heb nu een jong paard dus kan ik sowieso al minder dan ik deed, maar mijn andere paarden heb ik altijd getraind me pionnen en balken. Ik heb dan ook niet het idee dat het voor mij van heel veel toegevoegde waarde zou zijn.

BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:34

Ik denk dat je hier zeker iets mee kan, maar dat je eerst bekendheid moet krijgen zoals hierboven al aangegeven.
Als je korte video's online zet en dan aangeeft dat uitgebreider lesmateriaal te vinden is bij online cursussen of een ebook? En vragen of je klanten het eventueel willen promoten. Veel mensen hebben een leuke methode, maar het gaat ook om de promotie van het product om het op de markt te krijgen. Geef workshops en shows op fairs/markten bijvoorbeeld, dan trek je directer publiek.
Ik ben zeker geïnteresseerd in lesmateriaal, maar het heeft voor mij wel meerwaarde om te weten waar ik mee te maken heb voor ik ergens geld aan uitgeef. :D

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:35

Een gratis nieuwsbrief zou ik zeker interessant vinden, een boek dat je moet kopen weet ik niet of ik dat zou doen. Er is immers online veel te vinden, zeker als je de juiste accounts op bijvoorbeeld tiktok weet te vinden. Maar een nieuwsbrief die me het zoeken uit handen neemt en bijvoorbeeld elke twee weken met een oefening komt (en de uitleg waarvoor je die oefening gebruikt en wat je daarmee traint) zou ik handig vinden voor mijn eigen gemak.
En anders wat de anderen ook al zeggen, zelf op social media plaatsen kan natuurlijk ook.

Brittneyx

Berichten: 1846
Geregistreerd: 03-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:36

Ik ben zelf niet zo creatief met balken om oefeningen te verzinnen dus ik zou zeker wel eens een ebook aanschaffen hiervoor!

knollentuin
Berichten: 10400
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 22:38

Er is al heel veel te vinden vind ik. Ik weet niet hoe vernieuwend je zelf denkt te zijn?

mce
Berichten: 655
Geregistreerd: 19-12-22

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 07:57

gewoon proberen, je merkt vanzelf wel of het voor ruiters een meerwaarde kan zijn.

maar dan wel graag ook met goede uitleg

laat paarden zien die door uw methode verbetert zijn - mogelijk heb je beelden van het hele traject - dat is altijd een goede reclame

Jed1406
Berichten: 38
Geregistreerd: 22-09-21

Re: Inventarisatie vraag ‍♀️

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-23 09:04

Bedankt voor de feedback en jullie gedachten. Dan zal ik eens een sociaal media account aanmaken