Ontspannen met doorgezakte rug.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 21:50

Hallo,
WAt ik mij dus altijd al heb afgevraagd is hoe een paard met een hele erge doorgezakte rug ontspannen aan de teugel kan lopen, en die kan toch ook nooit z'n rug bollen?? Lijkt me niet echt logisch met een doorgezakte rug. aan de teugel lopen zal wel lukken maar onspannen? Weet iemand dit?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:28

Als een rug dusdanig is doorgezakt, dan hoor je niet meer op zo'n dier te rijden, om redenen die je zelf al aangeeft.

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 11:43

Over hoe doorgezakt hebben we het hier? Wij hebben ook een pony met doorgezakte rug die geen last van haar rug heeft (geen pijnklachten of hindering bedoel ik hiermee). Mijn dochtertje rijdt haar niet aan de teugel maar ze kan heel goed de rug ontspannen en heeft ontzettend veel plezier in het gereden worden. Ik zal er alleen niet iemand op zetten die wat te zwaar is. Ooit had een meisje 15 kg. van haar gewicht afgelogen zodat ze haar mocht verzorgen en toen zij er op ging zag ik dat de pony daar toch wat moeite mee had. Was dus meteen de laatste keer Lachen .

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 12:58

Ik heb het niet specefiek over een paard maar over een paard/pony met een doorgezakte rug in het algemeen, zonder pijnklachten en andere moeilijk heden.
En ik neem aan dat er geen al te zware mensen op moeten/kunnen rijden!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Uniek op 2001-11-12 19:00 ]</font>