Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Steigeren! (tegen het been)

 
Profiel   

Ik ga je geen advies geven want het meeste is al gezegd,alleen een ding....probeer niet alleen te rijden maar altijd met iemand in je buurt.Ik ben denk ik een bangerik,maar steigeren vind ik een heel kwalijke zaak,en zolang als ze het doet, zorg voor backup,dat als er iets gebeurt er iemand is om je te helpen.Heel veel succes.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-06 17:31 



 
Profiel   

Het lijkt me goed om te gaan werken op de manier van tristan tucker the trt method..werkt erg goed bij gevoelige paarden...

Het start inderdaad met grondwerk en met druk om leren gaan.. op een natuurlijke manier.

Les nemen man natuurlijk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:23 



 
Profiel   

rivellameis schreef
Het lijkt me goed om te gaan werken op de manier van tristan tucker the trt method..werkt erg goed bij gevoelige paarden...

Het start inderdaad met grondwerk en met druk om leren gaan.. op een natuurlijke manier.

Les nemen man natuurlijk ook.


Dit is een topic uit 2006... ik hoop dat de problemen inmiddels verholpen zijn. Of het paard is inmiddels met pensioen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:30 



 
Profiel   

Annem84 schreef
rivellameis schreef
Het lijkt me goed om te gaan werken op de manier van tristan tucker the trt method..werkt erg goed bij gevoelige paarden...

Het start inderdaad met grondwerk en met druk om leren gaan.. op een natuurlijke manier.

Les nemen man natuurlijk ook.


Dit is een topic uit 2006... ik hoop dat de problemen inmiddels verholpen zijn. Of het paard is inmiddels met pensioen.


En TS is permanent geband.
Ik tem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 18:00 



 
Profiel   

Omdat dit inderdaad een zeer bejaard topic is en de TS niet meer kan reageren plaats ik hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 18:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen