Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ik word uitgelachen vanwege mijn lievelingspaard.

 
Profiel   

Hoi, ik rij op een hele leuke manege en er zijn superleuke paardjes die meestal wel braaf zijn. Ik heb ook een lievelings paard, Aleva. Alleen bij andere ruiters bokt ze vaak, luisterd ze niet en wil ze niet op de hoefslag blijven. Bij mij doet ze nooit iets en ze heeft maar een keer gebokt en dat was door een ongelukje van mij. Als ik zeg dat Aleva mijn lievelingspaard is, gaan ze allemaal raar kijken enzo en als ik dan zeg dat ze bij mij heel fijn galoppeerd gaan ze allemaal zeggen dat ze bij hun wel gaan bokken enzo en gaan ze me soms uitlachen. Ik vind dat heel vervelend.

Misschien hebben jullie wat tips om tegen hun te zeggen dat als Aleva bij hun niet zo braaf is, dat niet bij iedereen hoeft te zijn.


Groetjes Otomovies
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:47 



 
Profiel   

Ze zijn duidelijk jaloers dat jij haar dus beter kunt rijden :j

Verder niet veel woorden aan vuil maken en lekker genieten van dit paard dat heel duidelijk maakt wie wel bij haar past.
Ze kiest duidelijk haar eigen favorieten.
Dus het is niet alleen jou lievelingspaard, jij bent ook haar lievelingsruiter :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:50 



 
Profiel   

Ze snappen het niet helemaal :))
Volgende keer gewoon zeggen: "Je hebt helemaal gelijk, weet je wat, dan neem ik jouw lievelingspaard in het vervolg als lieveling."

Misschien gaan ze dan nadenken, want dan word jij opeens hun concurrent om hetzelfde paard :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:52 



 
Profiel   

Gwn negeren, ook niet verder op in gaan. Waarschijnlijk doen zij iets bij Aleva waar door ze bokt. Bijvoorbeeld hun houding of teugel druk ofz. En als het als enige jou lievelings paard is, dan is dat toch mooi? Dan hoef je haar ook met niemand te delen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:57 



 
Profiel   

Wat fijn toch dat jij haar blijkbaar zo goed en fijn kan rijden dat ze bij jou wel braaf is en het zo goed doet.

Ik snap ook heel goed waarom het dan jouw lievelingspaard is.

Ik zou misschien wel een beetje blij zijn dat ze bij anderen zo doet. Dan willen die vast niet meer op haar rijden en kan jij altijd op haar!!

Verder niks van aantrekken. Gewoon zeggen: ja met mij vindt ze het gewoon fijner dat geeft ze duidelijk zelf aan.

En ik denk ook dat ze gewoon een beetje jaloers zijn op jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:59 



 
Profiel   

Ik begrijp heel goed dat ze je lievelingspaard is. Zo heb ik ook meerdere lievelingspaarden gehad die nogal moeilijk waren. En wat naar zeg. Je kan gewoon heel goed rijden en daar mag je heel trots op zijn!

Misschien kan je het zeggen tegen volwassenen van de manege. Die kunnen daar misschien ook wat mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 17:09 



 
Profiel   

Ach, laat gaan. Zij voelt zich duidelijk een stuk beter op haar gemak bij jou, misschien ben jij wel veel rustiger met je handen en benen waardoor ze jou een stuk beter mag, dat maakt die andere meiden alleen maar jaloers.
Lekker genieten van je lieveling, dan heeft ze tenminste iemand die haar een beetje extra vertroelend, zo te lezen heeft ze dat wel nodig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 17:09 



 
Profiel   

Wat fijn dat jij goed met dit paard kunt rijden!
... en misschien bokt ze wel als ruiters een bepaalde fout maken.

Enne: 'er is lachen met mensen en er is lachen om mensen'.
In woorden een klein verschil, wat gevoel betreft een GROOT verschil.
Lachen om mensen ligt bij pesten in de buurt.
Groot gelijk dat je het niet leuk vindt.
Trek je er maar niet te veel van aan - en zoek vooral leuke mensen op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 17:58 



 
Profiel   

Ga lekker genieten van dit paard.

Ik had dat op de manege ook met een merrie. Zelfs instructrice was er bang voor. Uiteindelijk had ik haar in leasing tot ik een eigen paard had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 18:10 



 
Profiel   

Ach, dit zou ik kunnen zijn van vroeger. Mijn lievelingspony (waar mijn bokt-naam vandaan komt) bokte dus ook altijd bij iedereen. Heb uiteindelijk met haar een dressuurwedstrijd gewonnen als manegeruiter met "ongehoorzame manegeknol" met verder alleen eigen pony's in de rubriek.

Laat gaan meid! Ze zijn waarschijnlijk gewoon knetter jaloers dat jij haar goed kunt rijden. Gewoon lekker negeren en geniet lekker van je favoriete paard. Zegt echt meer wat over hun dan over jou!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 18:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen