Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Ponykamp

 
Profiel   

Er zeggen wel veel mensen les Chevaux! <<)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 16:52 



 
Profiel   

Jaaa hahaha maar het is ook gwn superleuk!! Je mag ook meekletsen of vragen stellen in ons topic: [MA] Wie gaat er allemaal naar Les Chevaux in 2014?


Laatst bijgewerkt door yanick29 op 26-06-14 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 17:01 



 
Profiel   

t'Reelaer lijkt mij ook leuk, ging ik ook bijna heen, maar ik en mn ouders vonden het te duur..
Maar vriendin van mij is ook naar t'Reelaer geweest, ze had het er heel erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 17:10 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
jamietinker schreef
ik wil graag volgendjaar met mijn eigen paard naar Het Fjordenpaard in Drenthe lijkt me echt super gaaf!


Als je paard een goede conditie heeft is het echt super gaaf :D
Het fjordenpaard is een super ponykamp



hahaha soms heeft ze een beetje teveel conditie

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 22:33 



 
Profiel   

Ponykamp van Fun2Stay is op manege Zwanenburg in de glind, kan ik je echt heel erg aanraden! Ben zelf 4 jaar meegeweest, ben nu helaas te oud :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-14 23:37 



 
Profiel   

Ponykamp De Hildenberghoeve in Appelscha! Heel gezellig ponykamp met hele leuke activiteiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-14 22:26 



 
Profiel   

Manege Gasselte is een heeeeeele leuke manege! Ik zou als ik jou was even op de site kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-14 22:27 



 
Profiel   

www.roosberg.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-14 12:14 



 
Profiel   

laarbrug!!!!!!!!!!! daar ga ik heen en schijnt hee leuk te zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-14 12:16 



 
Profiel   

ik ga naar laarbrug deze zomer van 3 tot 9 augustus met cherrypower, een vriendin van mij is al meerdere keren geweest en zij vond het heel leuk.
Weet je al waar je naartoe gaat??

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-14 19:37 



 
Profiel   

Ik ga niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-14 10:48 



 
Profiel   

Ponykamp de hoeven in elst is ook heel erg leuk ik ben er 2x geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-14 12:38 



 
Profiel   

ik ben zelf al drie keer naar het ponykamp van Manege de Burcht geweest in Barneveld. aardig personeel en lieve paarden. de buitenritten zijn geweldig. paarden een paar ker op hol geslagen maar dat liep meestal goed af. de slaapzalen zijn een beetje vies. zou wel een keertje opnieuw mogen laten doen. de toiletten zijn schoon. de badkamer heeft alleen te weinig douches voor zoveel kinderen. er zit ook geen slot op de deur van de douche. een paar keer ongemakkelijke situaties gehad. :( het eten is echt verukkelijk. altijd heerlijke maaltijden en de kippensoep vind ik persoonlijk heel erg lekker. ik leer daar heel veel. je hebt veel vrijheid om na het rijden even lekker rust te nemen of naar de paarden te gaan. we hoeven ook weinig klusjes te doen. :) je kan ook diploma rijden. ik heb dat zelf nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. eens in de week ga je naar het stadje om een beetje te shoppen. je mag ook je eigen eten meenemen. de kinderen daar zijn heel aardig en je bouwt ook een band met ze op. zo heb ik na drie jaar nog steeds een band met een meisje die ik daar op ponnykamp heb ontmoet. ik hoop dat dit wat heeft gehoplen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 16:59 



 
Profiel   

ikbencoolyes schreef
ik ben zelf al drie keer naar het ponykamp van Manege de Burcht geweest in Barneveld. aardig personeel en lieve paarden. de buitenritten zijn geweldig. paarden een paar ker op hol geslagen maar dat liep meestal goed af. de slaapzalen zijn een beetje vies. zou wel een keertje opnieuw mogen laten doen. de toiletten zijn schoon. de badkamer heeft alleen te weinig douches voor zoveel kinderen. er zit ook geen slot op de deur van de douche. een paar keer ongemakkelijke situaties gehad. :( het eten is echt verukkelijk. altijd heerlijke maaltijden en de kippensoep vind ik persoonlijk heel erg lekker. ik leer daar heel veel. je hebt veel vrijheid om na het rijden even lekker rust te nemen of naar de paarden te gaan. we hoeven ook weinig klusjes te doen. :) je kan ook diploma rijden. ik heb dat zelf nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. eens in de week ga je naar het stadje om een beetje te shoppen. je mag ook je eigen eten meenemen. de kinderen daar zijn heel aardig en je bouwt ook een band met ze op. zo heb ik na drie jaar nog steeds een band met een meisje die ik daar op ponnykamp heb ontmoet. ik hoop dat dit wat heeft gehoplen.


Hoi, ik zie dat je nieuw bent op Bokt, welkom!
In de topics kun je zien van wanneer dit is en je reageert in veel oude topics van jaren terug. Beter is het om in recente topics te reageren, dit is toch niet meer zo relevant...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 17:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen