Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De Oosterhoutse manege.

 
Profiel   

Hallo Bokkers,

wie heeft ervaring met de Oosterhoutse manege ? We zitten nu in de Katjes kelder voor een midweek en volgend jaar komen wij hier weer terug. Dan wil ik mijn 2 tinkers mee nemen en stallen bij de manege die op loop afstand is van de katjes kelder.

Hoe is daar de stalling , gaan de paarden naar buiten? Is het een leuke manege, hoe zijn de lessen ?
Ik hoor jullie wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-14 19:25 



 
Profiel   

Niemand ...... :D ? Keek op de site van hun en zag dat er veel verschillende soorten lessen worden gegeven en ik kon er niet uithalen of daar op de manege ook pension klanten staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 16:30 



 
Profiel   

HoiHoi,

Ik rijd nu al dik 8 jaar op de oosterhoutse manege. Ik zelf vind ik het een super leuke manege met een hele leuk sfeer als je iedereen leert kennen.
Er staan inderdaad ook pension paarden op de manege. De lessen op doordeweekse avonden en zaterdag en zondag ochtend worden door de eigenaar gegeven, vooral gericht op dressuur. De eigenaar heeft ontzettend veel verstand van paarden en heeft zelf ook jarenlang gereden.
De paarden komen niet elke dag, maar een aantal dagen per week in de kudde buiten. Pension paarden worden vaak door de eigenaren zelf buiten gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 16:44 



 
Profiel