Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ponykamp wie weet een leuke???

 
Profiel   

asdfjkl schreef
Ik raad Manege Poelenburg ook zeker af! Leidsters ontezettend streng je mag niks, lessen zijn saai, foto's zijn lelijk & het eten is vies.

In onderstaand topic ben je anders nog positief over Poelenburgh?

asdfjkl @ [MA] Ponykamp
asdfjkl schreef
Hee! Even wat info :o
Ponykamp Poelenburgh ; Hier ben ik in 2014 geweest, super ponykamp! Alle paarden zijn ontzetten leuk! maar hier naar het strand rijden het zelfde als bij ameland en je moet met de strandrit om 6 uur opstaan , geen pretje! Ook zijn ze met de lessen erg streng! Maar de springlessen zijn geweldig! Ik had een ontzettend leuke groep dus dat heeft zeker geholpen anders had ik het wel echt minder gevonden..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-15 22:03 



 
Profiel   

ik ben in 2020 op ponykamp bij Manege Poelenburg gegaan. er zijn mooie slaapzalen. je moet s'avonds je telefoon inleveren. je slaapt in een soort gang van stapelbedden. er zitten deuren die s'nachts open moeten blijven. daardoor liep er een muis naar binnen. dat was geen pretje. een mooie badkamer met genoeg ruimte voor al je spullen. toiletten vies van het maandverband en tampons. er werd in de gang naast ons geblowed en gerookt. wij hadden er wat van gezegd maar de begeleiders zeiden er niks van en vonden het 'normaal'. wij hebben dus in die stank moeten slapen. het eten is echt niet te vreten. zo erg dat er een keer beschimmeld brood op tafel lag. de begeleiders zijn onaardig, ik had hoofdpijn tijdends het rijden, word niet geholpen of er word uberhaupt aandacht aan gegeven. de dressuurlessen zijn matig. ik heb niks geleerd die week. wel dat ik daar nooit meer heen ga. buitenritten zijn oke, maar wat weinig als je beseft dat je twintig minuten van het strand vandaan bent. ik had me er op verheugt dat we elke twee dagen een buitenrit maakten. de strandrit was leuk, ook leive paarden. heb wel veel geruchten gehoord dat het de jaren ervoor slecht was gegaan. paarden op hol, kinderen vielen van hun paard enz. de paarden zijn over het algemeen lief. ik raad de manege echt niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 15:37 



 
Profiel   

Wij organiseren elk jaar ponykamp. En dan wel paardvriendelijk. We doen heel veel verschillende dingen zoals neckrope rijden, springen, vrijheidsdressuur, schriktraining, pimp je pony en van alles zonder paard. Voor meer info mag je altijd een berichtje sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 08:48 



 
Profiel   

Ponyhof in Aagtekerke, super leuk en je kan lekker op het strand rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 17:44 



 
Profiel   

Ja ponykamp op ponyhof Aagtekerke is geweldig!! Ik ga zelf ook ieder jaar dat is echt een aanrader
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 09:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen