Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag over rijles manege de [naam] Delft

 
Profiel   

Mijn dochter staat er niet maar zou er wel privéles willen volgen met haar pony.

Wie weet wie er les geven, zowel dressuur als spring?
Zelf ken ik qua les Lex, Anton, Jordy en Rémy, maar ik weet dat er nog meer instructeurs zijn.

En wat is jullie ervaring?

(uiteraard ga ik ook bellen met ze maar via dit forum krijg je over het algemeen een goede indruk van mensen die er ervaring mee hebben, zowel positief als negatief)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 10:23 



 
Profiel   

Top manege. Ziet er mooi uit. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 19:26 



 
Profiel   

Ik hoop dat er iemand is die bekend is op deze manege

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 00:08 



 

Hoihoi, hier een ervaringsdeskundige. :) Ik rijd er al 10 jaar, werk er inmiddels ook.

Voor dressuur ben je het beste af bij Jos of Anton, voor springen bij Jordy. Ze geven er geweldig les, zijn niet gefocust op trekken en in een houding dwingen, maar juist op het correct rijden vanuit ontspanning en activering, en consequentie.

Alle kinderen met eigen pony's die springen bij Jordy behalen eigenlijk constant goede resultaten en overwinningen, op zowel regionaal als nationaal niveau. Er wordt vriendelijk maar oplettend en scherp gereden, met goed inzicht voor de sprong, afstanden, lijnen en tempo.

Voor meer info mag je me uiteraard PB'en! :) Ben er regelmatig te vinden en ben er 3x per week, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 00:23 



 

Is het nog gelukt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-19 15:23 



 
Profiel   

Resistance schreef
Is het nog gelukt? :)

Nog niet....binnenkort verhuizen we naar ons eigen plekje. Dan gaan we verder kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wie geven er nog meer les? Ik heb ook nog een dochter van 6 die graag wil gaan lessen, wellicht op Prinsenstad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 23:54 



 
Profiel   

Mijn dochter heeft er leren rijden. Ik vind/vond de instructie altijd erg goed. Ik weet niet meer van wie zou nou les kreeg. Het was een vrij jonge man. Niet iemand van de familie Duijndam. Er staat me iets bij dat hij daar ook woonde, maar weet dat niet helemaal zeker. Wellicht iemand die er nu nog bekent is die weet wie ik bedoel? Hij gaf fijn les.
(Helaas is dochter na een tijdje gestopt met rijden dus ik kom er niet meer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 00:08 



 

Annet73 schreef
Resistance schreef
Is het nog gelukt? :)

Nog niet....binnenkort verhuizen we naar ons eigen plekje. Dan gaan we verder kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wie geven er nog meer les? Ik heb ook nog een dochter van 6 die graag wil gaan lessen, wellicht op [naam].



Voor een dochter van 6 zou ik bij Jan Paul gaan lessen wellicht. :j Die is zo vreselijk leuk met kinderen! Of Remy, een wat oudere man die ook zeer geduldig is met echt het aanleren van kinderen. Meestal beginnen kindertjes in de toren - eigenlijk gewoon een grote longeercirkel en dan niet meer dan 4 pony's. Daar leren ze de basis zoals goed mee zitten in stap en draf enzo, en wanneer die basis onder de knie is door naar de bak.


@Duran was dat wellicht Glenn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 01:30 



 
Profiel   

[/quote]
Nog niet....binnenkort verhuizen we naar ons eigen plekje. Dan gaan we verder kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wie geven er nog meer les? Ik heb ook nog een dochter van 6 die graag wil gaan lessen, wellicht op Prinsenstad.[/quote]


@Duran was dat wellicht Glenn?[/quote]
Die naam komt me wel bekent voor, maar zeker weten doe ik het niet. Weet alleen nog dat hij altijd (zonnebank)bruin was :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 13:45 



 

Ja, dat is Glenn. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 15:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen