Bonte avond ideeën?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeske_k

Berichten: 12
Geregistreerd: 18-11-18
Woonplaats: Delft

Bonte avond ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-19 15:26

Hallo, ik ben opzoek naar leuke bonte avond ideeën voor op ponykamp. Ik weet dat hier al wat topics van zijn maar veel ideeën vind ik niet echt bij mijn leeftijd passen, ik ben 15 en heb niet echt zin om voor kinderen rond de 8 jaar een dansje te doen :D en een quiz is zo basic, wel leuk maar ik wil iets speciaals :)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:34

Misschien kan je over de streep doen met de rest maar dan over paarden? Dus je trekt een lijn in het midden en je stelt bijvoorbeeld de vraag: "Zou je ooit zonder zadel galloperen". Als je dat zou doen dan stap je over de lijn. Zo kan je misschien 5 vragen bedenken?

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Bonte avond ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:36

Mijn vriend en ik hebben vorig jaar een soort van escape room gedaan voor een bonte avond. Wij waren op reis dus we hadden onze koffers en bij elke opdracht die ze goed hadden gedaan krijgen ze een cijfer voor het cijferslot. De eerste die de koffer open had, had gewonnen. Was erg leuk!

Britt_Sisi

Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Bonte avond ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:36

Ren je rot, het moordenaarspel van de lama's, leidingquiz, gewone quiz, paarden quiz, letterdans, stoelendans, hypnotiseren, lollyfantje, little family.
Dat zijn de dingen die ik vroeger altijd deed. Ik denk dat je als je googled overal wel uitleg over kan vinden!