Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ponykamp

 
Profiel   

Hey, ik heb een vraagje. Ik ga elk jaar naar hetzelfde ponykamp (zomervakantie), heel leuk, maar het is elk jaar hetzelfde en begin een beetje oud te worden voor dit kamp. Daarom ben ik op zoek naar een ponykamp waar goed word gelet op rijtechniek, rijstijl, hoe je je paard verzorgd en dat soort dingen, een beetje meer 'wedstrijdgericht' leren rijden. Ik wil zoiezo dressuur, springen, buitenrit en voltige vind ik ook wel leuk en gewoon leuke dingen zoals poetswedstrijd, paardentaarten maken of zoiets. Ik ben twaalf jaar (9-12-2006). Als je iets weet please rea.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 11:38 



 
Profiel   

Had de kwpn niet van die instructieweken vroeger?? Misschien nog steeds, zou eens googelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 11:40 



 
Profiel   

Kijk eens bij manege de barlo in markelo. M’n dochter is er nu twee keer geweest en heeft er veel geleerd. Dressuur springen cross buitenritten ect. Kijk maar eens op hun website. Voor vragen mag je altijd Pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 12:05 



 
Profiel   

Als je met een vriendin kan zijn de paard en ruiter instructie weken in steenwijk misschien wel wat. De gemiddelde leeftijd is wel hoger dan een gemiddelt ponykamp. (Denk aan 20 maar met een vriendinnetje kan djt heel leuk zijn, je hoeft hier geen eigen paard voor te hebben, die kan je daar huren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 12:42 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Manegepraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 13:41 



 
Profiel   

Is er iemand die een keer bij de hazelhorst is geweest? Zoja hoe was het daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 12:17 



 
Profiel   

Instructieweek op manege van Poelenburgh sluit ook aan op jou wensen! Vooral veel dressuur en spring lessen, maar ook een heerlijke bosrit en strandrit. Savonds andere dingen zoals een poetswedstrijd/versier wedstrijd en naar een markt! Ook ga je zonder paarden naar het strand (mooi weer) of zwembad (slecht weer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 18:18 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben voor volgende zomervakantie nu al op zoek;) Poelenburgh lijkt mij idd erg leuk. Ik twijfel heel erg tussen poelenburgh en de hazelhorst, maar ik heb gelukkig nog even.

Nog even tussendoor een ander vraagje. Ik ben dit jaar namelijk naar rsc kraaij geweest en dat viel nogal tegen. Heeft iemand anders ervaring met rsc kraaij? Ik wil gewoon weten wat anderen vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-20 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen