Manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lydine
Berichten: 5
Geregistreerd: 16-08-19

Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 11:42

Hey, om maar meteen te beginnen, ik ben op zoek naar een nieuwe manege. Ik rij nu op een superleuke manege, maar wil meer 'wedstrijdgericht' leren rijden, sowieso dressuur. Ik rij nu vijf en een half jaar (sinds 2014) en hou van paarden waar een beetje pit in zit. Als je iets weet please rea.

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:47

Omgeving?

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:38

_Lydine schreef:
Hey, om maar meteen te beginnen, ik ben op zoek naar een nieuwe manege. Ik rij nu op een superleuke manege, maar wil meer 'wedstrijdgericht' leren rijden, sowieso dressuur. Ik rij nu vijf en een half jaar (sinds 2014) en hou van paarden waar een beetje pit in zit. Als je iets weet please rea.



Elk paard wat geen manege paard is, Is voor jouw standaard al een paard met meer pit. Ik zou als ik jou was een braaf bijrijd paard gaan zoeken en dan gewoon privé les nemen bij een instructeur. Dan kun je pas echt echt leren rijden.


Geen jong paard. Geen paard waar in de advertentie staat dattie heet kan worden.

Maar gewoon een braaf bijrijd paard vanaf een jaar of 9 . Want als je net van de manege afkomt is zo'n paard al meer dan genoeg voor je qua pit.

Succes met je zoektocht.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:41

Ik verplaats dit topic naar Manegepraat.

_Lydine
Berichten: 5
Geregistreerd: 16-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 15:23

Vergeten te zeggen: omgeving Valkenburg ZH