Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

paardrijles omgeving Scherpenzeel(Gld)

 
Profiel   

hallo bokkers,
ik ben op zoek naar iets waar ik paardrijles kan krijgen maar NIET op een manege!
ik rijd nu op een manege maar het bevalt met niet echt qua diciplines wat we doen,
ik ben namelijk echt een dressuurruiter dus ik zoek iets waar bijna altijd dressuur word gedaan, ik heb geen eigen paard of pony dus iemand met paard of pony, in de buurt van Scherpenzeel(Gld), als het kan privéles(mag ook groepsles, alleen vind ik niet zo fijn) en iets wat prima in de prijzen valt.
als je iets weet en eventueel ervaringen hebt hoor ik het graag :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:16 



 
Profiel   

Ik weet dat er een stal zit aan de Scherpenzeelse weg die paarden ter lease aanbiedt maar dat is helaas niet goedkoop. Ze hebben western paarden maar ik zag ook een paard dat Engels werd gereden. Weet niet zeker of ze ook nog steeds lessen aanbieden op die paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:31 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik weet dat er een stal zit aan de Scherpenzeelse weg die paarden ter lease aanbiedt maar dat is helaas niet goedkoop. Ze hebben western paarden maar ik zag ook een paard dat Engels werd gereden. Weet niet zeker of ze ook nog steeds lessen aanbieden op die paarden.

ik zal is kijken of ik het kan vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 12:42 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik weet dat er een stal zit aan de Scherpenzeelse weg die paarden ter lease aanbiedt maar dat is helaas niet goedkoop. Ze hebben western paarden maar ik zag ook een paard dat Engels werd gereden. Weet niet zeker of ze ook nog steeds lessen aanbieden op die paarden.

weet je toevallig hoe het heet? ik kan alleen maar cookies hoeve vinden maar dat is denk ik niet wat je bedoelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 12:46 



 
Profiel   

Op Facebook kan je ze vinden onder Max paints en Quarters geloof ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen