Goede manege in de buurt van Eindhoven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dale0
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-12-19

Goede manege in de buurt van Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 19:16

In 2020 wil ik paardrijlessen gaan nemen. Nu ben ik aan het zoeken naar een manege. Nu ben ik al aan het zoeken via FNRS. Alleen ben ik altijd benieuwd naar persoonlijke meningen. Dus vandaar dit topic.

Kan iemand een manege in de buurt van Eindhoven aanraden? https://www.google.nl/maps/place/5641+DL+Eindhoven,+Netherlands/

Ik ben een beginner, 30 jaar oud, 0 jaar ervaring. Dus iedere tip is welkom. Ook wat betreft wat ik zou moeten weten voor ik begin, alleen wou ik dat ook persoonlijk gaan vragen bij de manege zelf.

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:31

In Liempde zit manege de Rekkendonken.
Zijn super goed voor de paarden en is gewoon een fijne manege.

anjali
Berichten: 15137
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Goede manege in de buurt van Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:42

Als ik jou was zou ik hier en daar eerst eens gaan kijken en informeren.De sfeer is overal anders en moet bij je passen.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Goede manege in de buurt van Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:54

Ik hoor goede verhalen van manege Hooijdonk in Nuenen of Manege Meulendijks in Heeze.

Ik volg even, wil ook weer starten met rijden.

MartinJJ

Berichten: 22
Geregistreerd: 16-03-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:55

Misschien beetje uit de buurt maar goed te doen qua afstand:
http://www.de-boschhoeve.nl/ in Soerendonk.
Zelf rond 50e begonnen met proefles en beviel prima. Spullen aangeschaft en lessen gestart.
Hebben grote, dubbele binnenbak en leuke buitenritten in de bossen en hei er om heen.