Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

manege omgeving enschede

 
Profiel   

Hoi!
Ik ben opzoek naar een manege in de omgeving van Enschede. Alhoewel hier al wat topics over zijn, zijn deze meestal wat ouder. Hierbij de vraag wat voor ervaringen jullie hebben met holzik stables. Of zijn er betere maneges in Enschede?
Groetjes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 18:43 



 
Profiel   

Ik heb zelf geen ervaring met Holzik stables. Een vriendin van mij rijdt daar wel en haar kleindochter is daar pas begonnen met rijden en mijn vriendin bevalt het daar prima. Het is altijd handig als je daar eens gaat kijken bij de lessen, dan kan je een beetje zien of het bij jou past of niet.
Verder heb je nog een manege aan de rand van de Helmerhoek. Manege de hoefslag.
En anders nog manege de horstlinde. Die ligt aan de andere kant van Enschede, richting de UT.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 14:34 



 
Profiel   

Misty12 schreef
Ik heb zelf geen ervaring met Holzik stables. Een vriendin van mij rijdt daar wel en haar kleindochter is daar pas begonnen met rijden en mijn vriendin bevalt het daar prima. Het is altijd handig als je daar eens gaat kijken bij de lessen, dan kan je een beetje zien of het bij jou past of niet.
Verder heb je nog een manege aan de rand van de Helmerhoek. Manege de hoefslag.
En anders nog manege de horstlinde. Die ligt aan de andere kant van Enschede, richting de UT.


Heel erg laat maar heel erg bedankt! Ik heb bij beide een proefles gereden *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 00:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen